Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.800
Veel veel, mijn veel w18 style. Maar een iets minder veel kan uiteraard ook. Boeit niet zoveel op zich, zolang je maar aangeeft om welke veel het gaat in je mening. Een stelling kan ook meer dan 2 kanten hebben (Y).

Jij had er dan weer TE veel vond ik. Dan ben ik het oneens. Je had bijna voor elke 30 dorpen 'n groep ofzo.. Nu iets minder groepen, was ik het weer eens geweest. Sowieso is één offence en defence groep te weinig, wat je genoeg ziet.
 
Reactiescore
985
Eens. Veel groepen maken imo een account overzichtelijk, en een goed georganiseerd account is sowieso al overzichtelijk om te beginnen, anders kan het al niet goed georganiseerd zijn.

Juh, en de vv's..?

Evenwicht, teveel kan ook onhandig zijn, of onnodig.

Klopt, maar wat is onnodig?

Jij had er dan weer TE veel vond ik. Dan ben ik het oneens. Je had bijna voor elke 30 dorpen 'n groep ofzo.. Nu iets minder groepen, was ik het weer eens geweest. Sowieso is één offence en defence groep te weinig, wat je genoeg ziet.

Stukken meer dan 30 dorpen hoor :D Maar reageer ik later nog op met kaartje (Y).
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.800

DeletedUser66217

Guest
Klopt, maar wat is onnodig?

Ik blijf bij de mening dat je sommige dingen niet gecompliceerder moet maken dan dat ze zijn & als je sectoren moet gaan verdelen je niet onnodig weinig per groep moet indelen, dan eis je zoveel orde dat er chaos ontstaat.
 

DeletedUser

Guest
Stelling: In late game zijn veel groepen een pré voor een goed georganiseerd account. Benoem (eventueel) ook welke groepen en de functie ervan.

Je hebt indelingsgroepen, en groepen die voor andere doeleinden worden gebruikt. Sowieso is een perfect ingedeeld account key in late-game, maar dat wist je zelf ook al ofc :D
 

DeletedUser54031

Guest
Gewoon groepen indelen per off/deff/scout/kata/ramnuke/etc
Dan per finished/unfinished
en later dan per continent

Dus heb je bijv dorp K53/finished/off

Anders zijn je dorpjes later niks anders dan een hoop nutteloze lettertjes

-Of ben ik gewoon te moeilijk? :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.800
Gewoon groepen indelen per off/deff/scout/kata/ramnuke/etc
Dan per finished/unfinished
en later dan per continent

Dus heb je bijv dorp K53/finished/off

Anders zijn je dorpjes later niks anders dan een hoop nutteloze lettertjes

-Of ben ik gewoon te moeilijk? :D

Nee, dit is nog niet eens 25% waarschijnlijk van wat Howlin normaal heeft als groepen. :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.800
Groepen per continent vind ik zelf nog veels te weinig, gezien continent nog steeds erg breed is.. Sowieso wat meer groepen daarin, zodat je toch echt kunt werken met meer verschillende off-groepen. Ten tweede ga ik ervan uit dat toch iedereen wel front heeft? De Stack OK en de Stack NOK groepen? Dan kan ik me ook niet voorstellen dat je met één deffgroep je hele account verzorgt. :D

Om met die dingen maar eens te beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Groepen per continent vind ik zelf nog veels te weinig, gezien continent nog steeds erg breed is.. Sowieso wat meer groepen daarin, zodat je toch echt kunt werken met meer verschillende off-groepen. Ten tweede ga ik ervan uit dat toch iedereen wel front heeft? De Stack OK en de Stack NOK groepen? Dan kan ik me ook niet voorstellen dat je met één deffgroep je hele account verzorgt. :D

Om met die dingen maar eens te beginnen.

Ik heb vroeger nooit zoveel groepen gebruikt, het ging per continent en daarin Aanval, verdediging, scout, ram, edel, kata, en dat was het volgens mij wel:p maar tegenwoordig wordt daar steeds meer gebruik van gemaakt denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Dat vraag ik me ook af inderdaad

Genoeg om blind op je account te kunnen werken tijdens een massa.


Ik maak gewoon op het moment zelf aan wat ik nodig vind, speel ook nooit op echt grote accounts.
En ik kies zelf wel de domeinen waarin ik goed ben en dan ook les geef.

Hoezo echt groot? Bij 1 of 2 mill kan het net zo goed al nodig zijn, als je deftige aanvallen krijgt tenminste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54031

Guest
Wat heb je dan nog meer nodig?
def-S/Z
def-HC/S
def-HC/S/Cats
def-s/z/scout
off-standard
off-standardCats
off-Cats
off-standard/cats/scouts
off-ramnuke
off-bijlnuke

En misschien dan nog in kwadranten indelen... (1/2/3/4. van links, naar recht, boven naar onder)

Je kunt HEEL veel groepen maken, afhangend van hoeveel controle je wilt hebben :')

-Sommigen maken het wel HEEL grof...maar je snapt het idee
 

DeletedUser65921

Guest
Ik maak gewoon al niet zoveel verschillende clears of defjes, zoiets is voor mij niet overzichtelijk meer.
 

DeletedUser

Guest
def-S/Z
def-HC/S
def-HC/S/Cats
def-s/z/scout
off-standard
off-standardCats
off-Cats
off-standard/cats/scouts
off-ramnuke
off-bijlnuke

En misschien dan nog in kwadranten indelen... (1/2/3/4. van links, naar recht, boven naar onder)

Je kunt HEEL veel groepen maken, afhangend van hoeveel controle je wilt hebben :')

-Sommigen maken het wel HEEL grof...maar je snapt het idee

Verschillende soorten deff/off groepen staan er zelfs helemaal los van, al kunnen die ook wel handig zijn.
 

DeletedUser66265

Guest
def-S/Z
def-HC/S
def-HC/S/Cats
def-s/z/scout
off-standard
off-standardCats
off-Cats
off-standard/cats/scouts
off-ramnuke
off-bijlnuke

En misschien dan nog in kwadranten indelen... (1/2/3/4. van links, naar recht, boven naar onder)

Je kunt HEEL veel groepen maken, afhangend van hoeveel controle je wilt hebben :')

-Sommigen maken het wel HEEL grof...maar je snapt het idee


mwah, je kan ook tever gaan met groepen, en dan word het juist weer onduidelijk :p
 

DeletedUser54031

Guest
Verschillende soorten deff/off groepen staan er zelfs helemaal los van, al kunnen die ook wel handig zijn.
....dan snap ik hem even niet

Welke groepen wil je voor de rest nog gebruiken, behalve degenen die al opgenoemd zijn?
ik weet dat sommigen echt 30-50 groepen hebben ofzo, maar wat ze precies hebben...
 
Bovenaan