Stamforum-statistieken!

DeletedUser

Guest
Totaal niet nodig :rolleyes:
Leuk, je weet wie de grootste spammer is en wat heb je er meer aan?
Geef mij maar de checks.

een check is maar 1woord , spammers lezen het forum door om overal te kunnen spammen :p , dan lezen ze tenminste alles.
 

DeletedUser

Guest
zeker voor:) aleen zorg niet dat andere leden van je stam dat kunnen zien anders krijg je weer zown hoog spam gehalte ik weet bij mij nog het externe forum:p
 

DeletedUser

Guest
Wat valt er dan mooi uit te zien, er is geen screen o.i.d. gemaakt :')

Een idee kan er mooi uit zien, voordat het uberhaupt is uitgewerkt.

Dit is een leuk idee, maar niet noodzakelijk. Lijkt me vooral voor luie stamleiders wel leuk.

Ik weet dat ik actieve lezers en antwoorders heb, en ook dat ik gewoon leden heb die bijna nooit wat posten. Ja ze lezen het wel, ik krijg pm's etc :).
 

DeletedUser

Guest
Een idee kan er mooi uit zien, voordat het uberhaupt is uitgewerkt.

Dit is een leuk idee, maar niet noodzakelijk. Lijkt me vooral voor luie stamleiders wel leuk.

Ik weet dat ik actieve lezers en antwoorders heb, en ook dat ik gewoon leden heb die bijna nooit wat posten. Ja ze lezen het wel, ik krijg pm's etc :).
Ik vind dat je gelijk hebt!De stamleiders die niet om hun stam geven zullen dit wel gebruiken.(Wat dus eigenlijk meer dan de helft van de Stamleiders zijn) Dus wel handig Voor de meerderheid. En voor de massa stammen. Het volk dat dus Niet egt bezig is met TW of Noob is.


Voor maar niet, Handig voor mij
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook voor!

Maar het mag voor mij redelijk basic blijven.
Topics buitenlsluiten enzo hoeft voor mij niet, ik zie die onzin/café/ontspanning/... topics meer als een manier om de spelersgroep in mijn stam hechter te maken. Dus op zijn manier net zo belangrijk in een telling.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me verdraaid handig, indien er een extra optie komt om mensen uit een stam het aantal geposte berichten te bekijken, ipv alleen de stamleiders ( dat de stamleider kan instellen wie er allemaal mogen zien hoeveel berichten er gepost zijn)
 

DeletedUser

Guest
Handig; maar niet echt nodig.
Als een goeie leider heb je wel vlug door wie meehelpt id stam & wie niet (;.
 

DeletedUser

Guest
Super idee!!!
Leuk om prijzen uit te reiken

Hoop dat het snel komt!!!!

Grtz
Kenniey
 

DeletedUser

Guest
Tegen,

Je kunt beter een grafiekje maken met hoevaak iemand op het forum is.
Heel veel mensen lezen heel het forum en antwoorden alleen als het nodig is.

Zou je dat doen... En is er niks bijzonders op het forum zou je een kick kunnen krijgen omdat je het alleen leest... ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom hoor ik hier vooral de noobs voor zeggen en de pro's tegen?
Ik ben overigens tegen.
 

DeletedUser23115

Guest
Een stam draait dmv een forum, sommige mensen zijn hier heel actief mee bezig, terwijl anderen nooit op het forum zijn te vinden. Ik dacht dat het handig was om voor de stamleiding een beetje meer overzichtelijke informatie te hebben.

Ik bedoel dit in de vorm van:

Totaal aantal berichten: xxx
Aantal dagen in de stam: xxx
Gemiddeld aantal berichten per dag: xx

Een kleine extra, maar toch handig om bepaalde leden (met een laag gem. aantal berichten) aan te spreken op hun activiteit.



Handig / Niet handig ?

'k Heb even een paar screenshots gemaakt, dit verschijnt er bij medeleden als je erop klikt (je moet wel leider zijn)

tw9.png


En als je dan op berichten klikt verschijnt er dit:

tw10i.png
 
Bovenaan