Stamforum-statistieken!

DeletedUser

Guest
Handig, maar niet echt noodzakelijk...
Ik merk aan de reakties van mensen die OS vragen en de spelers-/stamaktes al genoeg wie wel en wie niet aktief bezig is met de stam of met zijn eigen account.
 

DeletedUser

Guest
Voor, maar misschien dat je dit doet per forum.
Bijvoorbeeld: >> Statistieken van dit forum
Anders krijgen mensen die alleen op het Cafe zitten een hoge wordcount en kunnen er verkeerde conclusies worden getrokken zegmaar...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor, maar misschien dat je dit doet per topic.
Bijvoorbeeld: >> Statistieken van dit topic
Anders krijgen mensen die alleen op het Cafe zitten een hoge wordcount en kunnen er verkeerde conclusies worden getrokken zegmaar...

Hier kan ik mij in vinden maar dan anders ;)
Statistieken per onderdeel.
Dus stel je hebt "algemeen, off-topic en ondersteuning" als forumonderdelen dan kom je voor in 3stats.
Als er een topic wordt verwijderd wordt die nog steeds meegeteld.
Tot maximaal 3maanden tellen zo dat je toch up to date blijft wie actief is op het forum en zo houd je de forumdelen ook uit elkaar ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al eens gezegd dat ik voor ben.Dan moet er ingesteld worden dat er per persoon een logboek wordt bijgehouden waar en wanneer hij post.Dit vind ik ook goed.
 

DeletedUser

Guest
Hier kan ik mij in vinden maar dan anders ;)
Statistieken per onderdeel.
Dus stel je hebt "algemeen, off-topic en ondersteuning" als forumonderdelen dan kom je voor in 3stats.
Als er een topic wordt verwijderd wordt die nog steeds meegeteld.
Tot maximaal 3maanden tellen zo dat je toch up to date blijft wie actief is op het forum en zo houd je de forumdelen ook uit elkaar ;)

Dit bedoel ik eigenlijk. ;) Topic = Forums
Dus als je stamleider bent op het knopje: "Statistieken van het forum" en dan dat je daar informatie vind per persoon hoeveel posts enzo...
 

DeletedUser28720

Guest
zeker doorvoeren...kan veel stammen helpen om de boel op gang te houden zonder teveel tijd te stoppen aan die onzin...
Inactiviteit haalt echt veel stammen omlaag...tot op het punt van opheffing...
 

DeletedUser11796

Guest
Ik ben ook voor dit idee te vinden. Want ik ben dat machtsgedoe met die forumchecks kotsbeu.
 

DeletedUser

Guest
voor, werd er vroeger als stamleider helemaal gek van dat je het niet wist
 

DeletedUser21963

Guest
Opzich wel een leuk idee, maar toen ik stamleiding was, wist ik wel of mensen het forum gebruikten ofniet. En zeker ook wie er actief het forum gebruikte.

Mensen die het forum niet al te veel gebruikten was geen enkel probleem, dit deels omdat het vaak allemaal via PM ging.


Dus opzich een handige toevoeging voor de luie stamleider, maar niet noodzakelijk.
 

DeletedUser

Guest
Wordt dit nog besproken met innogames?
Want dit lijkt me een zeer goed idee!
 

DeletedUser37098

Guest
Totaal niet nodig :rolleyes:
Leuk, je weet wie de grootste spammer is en wat heb je er meer aan?
Geef mij maar de checks.

Niet forumaars kunnen zo vermijd worden(Ontslagen worden) ideal voor de leider dus
 
Bovenaan