Stamforum-statistieken!

DeletedUser

Guest
Die teltopics zijn altijd heel actief in het begin, maar dat loopt binnen enkele weken altijd af. Ik ben een groot voorstander voor forumstatistieken! Mits enkel te zien voor de Mod's binnen de stam natuurlijk.

Er zou ook iets kunnen komen met berichten in:
Zo kan je zien of ze bijna alleen maar spammen en verder nergens komen
 

DeletedUser24647

Guest
Ja echt super handig, vooral als je 20 spam topics hebt met tellen, verhaaltjes en weet ik het allemaal.....dan haal je echt de actieve spelers eruit...

Niet dus...
 

DeletedUser11676

Guest
Ja echt super handig, vooral als je 20 spam topics hebt met tellen, verhaaltjes en weet ik het allemaal.....dan haal je echt de actieve spelers eruit...

Niet dus...

Dan maak je die toch niet op het forum?

Prima idee erg handig.
 

DeletedUser

Guest
Als dit er zou komen bespaart het als stamleider veelt tijd, vooral als je net een stam begint. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor, maar je moet wel op bepaalde topics kunnen kijken, niet dat tellen en dergelijke wordt meegerekend. dat is zo'n onzin.
 

DeletedUser13801

Guest
Dan moet je eigenlijk kunnen zorgen dat je fora die niet mee tellen kunt af vinken.
 

DeletedUser

Guest
Of gewoon per forum de gegevens op laten slaan.

Kan je elke week awards doen. Wie de meeste lol maakt in de stambar en wie serieus aan het oorlog voeren is. xD
 

DeletedUser22326

Guest
Lol, bestaan er serieus nog stammen met tel-topics? Het plezier aan tel-topics is zo overrated.
 

DeletedUser

Guest
lolz ,vind goed idee maar ik lees meestal het forum niet posten dus zo'n teller zou er ook moeten zijn
 

DeletedUser13801

Guest
Ja dat kan iedereen zeggen, maar af en toe een reactie maken is niet te veel gevraagd. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja dat komt in de buurt van wat ik ook dacht.
Maarja zijn zin is best wel heel tegenstrijdig. xD
 

DeletedUser

Guest
het idee op zich is fantastisch maar ik vrees voor een negatieve kant, degene die vooral lezen en niet antwoorden omdat het niet nodig is of geen verstand hebben van die zaken en dus gewoon geinformeerd willen zijn, gaan val alles beginnen schrijven om toch maar actief te zijn en zal er juist MEER gespamd worden!! Op alles wat ze lezen iets schrijven ook al weten ze niets over het onderwerp of weten ze niets zinnigs, floep staat het erop!!! Vooral bij mensen die niet veel tijd hebben snel lezen om op de hoogte te zijn en dan snel verder doen met wat je bezig was! Die personen zullen dan dingen beginnen zetten als: ok, ja, prima, doe maar, goe bezig, aanval?, help!. Kort en een betekenis gewoon om een post te hebben!

Of heb ik het mis?
 

DeletedUser

Guest
het idee op zich is fantastisch maar ik vrees voor een negatieve kant, degene die vooral lezen en niet antwoorden omdat het niet nodig is of geen verstand hebben van die zaken en dus gewoon geinformeerd willen zijn, gaan val alles beginnen schrijven om toch maar actief te zijn en zal er juist MEER gespamd worden!! Op alles wat ze lezen iets schrijven ook al weten ze niets over het onderwerp of weten ze niets zinnigs, floep staat het erop!!! Vooral bij mensen die niet veel tijd hebben snel lezen om op de hoogte te zijn en dan snel verder doen met wat je bezig was! Die personen zullen dan dingen beginnen zetten als: ok, ja, prima, doe maar, goe bezig, aanval?, help!. Kort en een betekenis gewoon om een post te hebben!

Of heb ik het mis?

In combi met een ander hier in hetzelfde forum gepresenteerd idee zal dit geen probleem meer zijn.

Voor het geval je toch niet door hebt waarover ik het heb: Klickie!
 
Bovenaan