Stamforum-statistieken!

DeletedUser14331

Guest
waarom dit nodig:confused:
als je iemand recruit is het de bedoeling dat deze zowiezo actief is.
als je dus zo'n tools nodig hebt is dat een teken van slecht recruitement;)

dit is mijn mening:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
waarom dit nodig:confused:
als je iemand recruit is het de bedoeling dat deze zowiezo actief is.
als je dus zo'n tools nodig hebt is dat een teken van slecht recruitement;)

dit is mijn mening:rolleyes:

Het is geen tool. :rolleyes:

Hoeveel noobstammen zijn er, die al maanden bestaan en er nog geen 1 bericht gepost is?
 

DeletedUser

Guest
Je zou ook kunnen doen dat je niet alleen kan zien hoeveel iemand gepost heeft maar ook wat, dus dat je een link kan openen met alle reacties. Een spammer kan je daar dan makkelijk bij zien.

waarom dit nodig:confused:
als je iemand recruit is het de bedoeling dat deze zowiezo actief is.
als je dus zo'n tools nodig hebt is dat een teken van slecht recruitement;)

dit is mijn mening:rolleyes:

Als je recruit kan je toch niet weten of die gene actief of niet actief is op het forum?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misschien ook nog een toevoeging?:rolleyes: Je kan ook de stats van 1 topic zien, zo kan je nog snelller spammers onderscheiden en je kan kijken of iemand het waard is om diplomaat te worden (als hij alleen maar op serieuze dingen post).
Wat ook is dat je ook alle topics kan buitensluiten en er dan nog 1 overhebt om die te zien.
 

DeletedUser

Guest
---
Wat mij net te binnen schiet, is dat de stamleiding/forummoderators, posts als spam kunnen markeren, deze berichten worden dan niet meegeteld.
Zeer handige toevoeging. :)

Als je forum hebt en met 'offtopic' ga jij dan even bijvoorbeeld alle 100 telposts markeren als spams? Ja ik weet ook dat de bedoeling is dat je topics zou kunnen markeren, maar waarom dit er dan ook nog bij? Als je spamt lees je het forum toch ook? Maar verder ben ik voor!:D
 

DeletedUser

Guest
Als je forum hebt en met 'offtopic' ga jij dan even bijvoorbeeld alle 100 telposts markeren als spams? Ja ik weet ook dat de bedoeling is dat je topics zou kunnen markeren, maar waarom dit er dan ook nog bij? Als je spamt lees je het forum toch ook? Maar verder ben ik voor!:D

Ach.. ik geef alleen maar ideeën.
De uitvoering/uitwerking ligt bij het TW-team.
 

DeletedUser22241

Guest
voor, maar:
je kan hiermee niet meten hoe goed mensen het forum lezen, want je hebt mensen die (beweren dat ze) het forum lezen, maar zelden antwoorden...
Harstikke voor, geweldig, moet zeker verwerkt worden in 5.4 danwel 5.3.1!

Dat klopt Billy, maar als dit zichtbaar word binnen de stam bij medeleden o.i.d. zal dat een voordeel zijn, de personen die het "alleen lezen" zullen dan maar gewoon óf het zelfde blijven doen óf minstens 1 relatieve opmerking maken. Zodat er geen onzin komt als: 'Gelezen'.
 

DeletedUser

Guest
tegen.

Als iemand inactief is merk je dat wel,
een getal hierop plakken vind ik dom.

Als in C1 hevig gevochten word en veel OS gevraagd wordt terwijl jij in C2 ligt,
is het normaal dat je niet veel antwoord op dit forum, omdat het bij jou rustig is.
Dit maakt geen inactief lid van je
 

DeletedUser

Guest
tegen.

Als iemand inactief is merk je dat wel,
een getal hierop plakken vind ik dom.

Als in C1 hevig gevochten word en veel OS gevraagd wordt terwijl jij in C2 ligt,
is het normaal dat je niet veel antwoord op dit forum, omdat het bij jou rustig is.
Dit maakt geen inactief lid van je

Je moet het niet op een periode van 1 week zien. De stamleiding kan bijvoorbeeld eens per maand kijken hoeveel procent iemand heeft gelezen oid.

Wat kan jou het schelen als deze update er niet komt? Waarom zou je tegen zijn? ;)
 

DeletedUser17745

Guest
zeker een super goed idee, wij in de stam zitten ook door onhandige forumchecks te organiseren en dan moet je juist maar niet die dag op tw zitten he. Dus zo krijg je een algemeen zicht. Echt simpel en goed bedacht.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben laat, dus weet niet of het er nog toe doet, maar:

Het idee is super, en niet enkel voor noobstammen...
Dat de forumactiviteit wordt bijgehouden is voor elke stamleider handig (zeker in het begin van de wereld, wanneer de betere spelers zich nog moeten onderscheiden)

Echter het oorspronkelijke idee is goed, en dan nog enkele kleinere aanpassingetjes die werden toegevoegd. Het mag niet te ingewikkeld worden gemaakt ofzo, gewoon :

Totaal: xxx
Afgelopen Week: xxx
Gemiddelde: xxx

en dan de mogelijkheid het off-topic gedeelte idd niet mee te laten tellen natuurlijk
 

DeletedUser

Guest
Is dat nu nodig?

een stamleiding moet toch na verloop van tijd wel in de gaten hebben wie er wel of niet actief zijn?
 

DeletedUser28095

Guest
Ik vind dit een goed idee! En jullie hebben ook gelijk, Dat zie je toch zelf wel ls je het forum goed doorijkt, Maar het is zo wel een stuk overzichtelijker... En trouwens Ik vind het raar als je op een forum nooit antwoord, Desnoods op het Fun-Forum ofzo, Daar Zet iedereen onzin op, kan jij daar ook doen alleen dan ziet iedereen wel dat je actie bent...


:edelman:
 

DeletedUser

Guest
Is dat nu nodig?

een stamleiding moet toch na verloop van tijd wel in de gaten hebben wie er wel of niet actief zijn?

Akkoord, dat moet een leiding idd wel zelf merken, maar zoals je zegt, na verloop van tijd. Bovendien zou zulk systeem het gewoonweg veel handiger maken.
Een stamleiding moet altijd immens veel tijd steken in onbenullige, tijdrovende dingen. Maar hiermee is er toch al wel een taakje dat veel wordt vergemakkelijkt.

En trouwens Ik vind het raar als je op een forum nooit antwoord, Desnoods op het Fun-Forum ofzo, Daar Zet iedereen onzin op, kan jij daar ook doen alleen dan ziet iedereen wel dat je actie bent...

Als ik je vreemde zinsbouw volledig snap dan staat de oplossing hierboven en op de vorige pagina's al meerdere malen vermeld.

Met de mogelijkheid voor de leiding om een sub-forum te selecteren zodat dit niet meetelt bij de post-telling of misschien 'lees-telling' is dat geen probleem meer. :)
 
Bovenaan