Stamforum-statistieken!

DeletedUser22017

Guest
Met (en zelf zonder) de toevoeging van Drijver vind ik het een zéér goed idee!

Daarnaast geloof ik dat dit makkelijk in te stellen valt, want op bijna elk forum heb je die tellers staan ( kijk maar naar het AF :D ).
 

DeletedUser

Guest
I know. Oké, bedankt dat jullie mijn aanvulling op het idee goed vonden.:D
 

DeletedUser

Guest
misschien een kleine extra toevoeging:

dit is allemaal leuk en aardig, maar wel een oplopende teller. Dus als iemand bv 4 maanden in een stam zit, en 3 maanden actief post en de laatste maand niet, staat er toch een flink getal achter zijn naam. Daarom is het misschien handig niet alleen een totaal teller, maar ook een teller van afgelopen week oid te hebben, dat geeft een beter beeld van de huidige activiteit namelijk.
 

DeletedUser

Guest
misschien een kleine extra toevoeging:

dit is allemaal leuk en aardig, maar wel een oplopende teller. Dus als iemand bv 4 maanden in een stam zit, en 3 maanden actief post en de laatste maand niet, staat er toch een flink getal achter zijn naam. Daarom is het misschien handig niet alleen een totaal teller, maar ook een teller van afgelopen week oid te hebben, dat geeft een beter beeld van de huidige activiteit namelijk.

Goede aanvulling:


Opties voor periode:
- Week
- Maand
- Kwartaal

oid.
 

DeletedUser20995

Guest
goed idee, alleen ik lees elke dag wel 10x het forum .. maar post eigenlijk alleen maar noodzakelijke dingen en als ik ergens op reageer ofzo:D maar bij ons in de stam zitten ook mensen die lullen als gekke,, dit wil niet zegge dat deze mensen het forum lezen:D

volgens mij zou de telling moeten gaan via aanmeldingen op het forum ofzo, via ip's ofzo
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor het idee
1 ding; voor spam hoef je niet bang te zijn als de stamleiding duidelijk in de regels aangeeft dat iemand met teveel spam uit de stam gezet kan worden
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor het idee
1 ding; voor spam hoef je niet bang te zijn als de stamleiding duidelijk in de regels aangeeft dat iemand met teveel spam uit de stam gezet kan worden

Inderdaad ja, als de stamleiding dat doet zijn we al een stuk verder.

Een zeer goed idee, is mijn mening
 

DeletedUser

Guest
Voor : Forumactiviteit.
Tegen : Het is een rank voor de grootste spammer :rolleyes:
 

DeletedUser7252

Guest
Leuk bedacht, ik ben deels voor maar zie er geen meerwaarde in.

Waarom zie ik er geen meerwaarde in?
*Mensen hoeven niet persee te posten maar kunnen ook gewoon kijken op het forum.

*Bij spammen krijg je een ban? Gewone discussies die rap achter elkaar gaan is spam dan?
Of kan er onderscheid in gemaakt worden.


Ik ben voor omdat dan eindelijk die achterlijke spelletjes als Tellen minder worden,
en meer bans komen :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk bedacht, ik ben deels voor maar zie er geen meerwaarde in.

Waarom zie ik er geen meerwaarde in?
*Mensen hoeven niet persee te posten maar kunnen ook gewoon kijken op het forum.

*Bij spammen krijg je een ban? Gewone discussies die rap achter elkaar gaan is spam dan?
Of kan er onderscheid in gemaakt worden.


Ik ben voor omdat dan eindelijk die achterlijke spelletjes als Tellen minder worden,
en meer bans komen :)


1. Misschien valt er iets uit te drukken in gelezen percentages of whatever.
2. Discussies die rap achter elkaar gaan... Zijn toch niet erg?
Je moet het niet als primair belang gaan zien, gewoon als HANDIGE EXTRA TOEVOEGING, waardoor de stamleiding in de gaten kan houden hoevaak iemand post/spamt.


---
Wat mij net te binnen schiet, is dat de stamleiding/forummoderators, posts als spam kunnen markeren, deze berichten worden dan niet meegeteld.
Zeer handige toevoeging. :)
 
Bovenaan