DeletedUser
Guest
Jullie logica is gewoon echt niet logisch...
Ik ben even uit de discussie geweest, maar die spotprent slaat nergens op.
Ik ben even uit de discussie geweest, maar die spotprent slaat nergens op.
Jullie logica is gewoon echt niet logisch...
.Kiwi's leven aan de andere kant van de wereld, dus is het omgekeerde logica, is ook logica.
Het is eenzijdige fusie waarbij DT de actieve leden van NUTS overneemt, zelfde als wat er (voor zover) bij .fall en KIWI gebeurde (al was ik daar niet bij).
fusie
samengaan van twee of meer ondernemingen tot een nieuwe. Het verschil met een overname is, dat een fusie op een meer vrijwillige basis tot stand komt
fusie
Samenvoeging van twee bedrijven op basis van gelijkwaardigheid waarbij de directies van beide bedrijven gezamenlijk een nieuwe directie vormen. Bij ongelijkwaardigheid is sprake van overname.
fusie
samengaan van twee of meer ondernemingen tot een nieuwe. Het verschil met een overname is, dat een fusie op een meer vrijwillige basis tot stand komt
fusie
Samenvoeging van twee bedrijven op basis van gelijkwaardigheid waarbij de directies van beide bedrijven gezamenlijk een nieuwe directie vormen. Bij ongelijkwaardigheid is sprake van overname.
Het omgekeerde van logica is onzin.
Bekentenis?
Even serieus mensen... Jullie discissiëren over hoe we de stamverandering van spelers gaan noemen?
Oeeeeh, wordt het Fusie? Wordt het overstap? Oeeeeh, spanneeeeeeeend!
En dat bedoel ik dus:
Er ontstaat geen nieuwe stam, dus is het geen fusie. Ben al bij fusie/overnames van meerdere bedrijven betrokken geweest, dus leer me niet een fusie of overname te herkennen.
Ook een vrijwillige overname heeft zijn redenen, een goed draaiend bedrijf wordt bijvoorbeeld overgenomen omdat de eigenaar vrijwillig wil cashen. Een slecht draaiend bedrijf wordt vrijwillig overgenomen omdat het andere bedrijf kapitaal heeft om te investeren en uit het slop te geraken. Uitbreiding marktaandeel lijkt mij hier meer voor de hand liggen door middel van synergie en geografische locatie. En aangezien iedereen overstapt is het dus in die zin een overname. DT breid zijn grondgebied uit en niet NUTS!
Nog even dit:
Er kunnen ook teveel kapiteins op een schip zijn, uiteindelijk is er maar 1 kapitein, of trekken jullie een nieuwe onafhankelijke leider aan waar jullie je aan conformeren? Het punt gelijkwaardigheid trek ik in twijfel, aangezien jullie overstappen en defacto kleiner waren en met minder leden. Uiteraard zullen enkele van jullie wederom leiderschapsfuncties vervullen, maar in dezelfde vorm en van dezelfde hoogte niet.
Dat is pas omgekeerde logica
Eerst en vooral, dit is TW, een SPELLETJE, geen bedrijf. Het is gewoon te bizar om te veronderstellen dat het enige verschil tussen een fusie en een overname is: 'de naam'. Jouw argument om te stellen dat NUTS in DT wordt opgenomen en het dus geen fusie is is enkel gestoeld op het feit dat de stam |DT| heet en niet |DNT| ofzoiets. Dat is gewoon een erg zwak fundament..
Misschien is er wel overleg tussen mensen mogelijk. Maar dat kennen .Kiwi's vast niet?
Slaat nergens op...
Albert EinsteinDe mensheid krijgt z’n problemen niet opgelost binnen hetzelfde denken dan waarin ze veroorzaakt worden
Misschien is er wel overleg tussen mensen mogelijk. Maar dat kennen .Kiwi's vast niet?
Ik snap dat het moeilijk te bevatten is, maar een rookgordijn optrekken heeft weinig zin. Ik heb nooit gezegd dat de naam het issue is waarom dit geen fusie is. Het feit dat er geen nieuwe stam is opgericht is het daadwerkelijke punt een naam is maar een naam. Uiteindelijk draagt fam een of andere wikipedia zin aan over wat een fusie is, maar geeft daar meteen aan dat het dus geen fusie is waar DT en NUTS nu mee bezig zijn. Mij boeit het niet of het een fusie of overname is, maar ik vind het wel leuk om te zien dat DT en NUTS! meteen op hun achterste benen staan om zelfs dat detail te verdedigen om de wereld te laten geloven dat het gelijkwaardig is en andere bla die bla.
In dit geval is het toch wel heel duidelijk waarom de overstap is gekomen, en wat de uitwerking van de overstap is. Eigenlijk zijn er teveel woorden over gesproken.
Nog even over omgekeerde logica en waar het toe dient:
dat kennen wij idd niet, IK bepaal alles bij .Kiwi en de rest volgt zwijgzaam en gewillig
Die Einstein quote gaat alleen wel over de omgekeerde logica waar hij het over had
Niet alleen, al is het niet de makkelijkste stof om je in te verdiepen.
Als er een nieuwe stam was opgericht was het verschil niet alleen de naam, maar ook nog de statistieken. WAUW.
Ik sta persoonlijk niet op m'n achterste benen hoor, vind het wel leuk zo af en toe discussieren. Als jij het niet geloofwaardig vindt etc. is dat allemaal jouw probleem, jij hebt nu enkel duidelijk gemaakt dat je geen flauw benul hebt van wat er tussen NUTS en DT speelt. Jij vindt dat heel duidelijk die overstap, maar je onderbouwt het toch nergens? Al je logische beredeneringen kloppen voor geen meter.
En met Einstein te quoten ga je niet plots intelligent lijken vrees ik, die quote heeft helemaal niks met jou logica of die van mij te maken. Je kan wel "out of the box" denken, maar helaas helpt het je niks verder.
Volledig uit de context gerukt.
Dan snap je de omgekeerde logica niet. Mijn onderbouwing heb ik al breed uit neergezet, dat je hem niet leest is aan jou, maar verwijt niet dat ik hem niet onderbouw, mijn onderbouwing stamt van vorig jaar en daar sta ik nog steeds achter.
En zoals iedereen op het forum weet iedereen meer dan hij neerschrijft, dus het verwijt over je weet niet wat er tussen NUTS en DT speelt zal ik maar voor lief nemen.
Door mijn posts de denigreren wil nog niet zeggen dat jij gelijk hebt. Het zou fijn zijn dat als je reageert je toch echt eerst echt leest wat ik post en niet alleen kijkt. Je komt wel erg laat tot de conclusie dat ik het niet over de naam van de stam had, maar over de heroprichting en dan reageer je zo, beetje jammer.
Hint: het gaat niet om intilligent lijken, en de quote van Einstein gaat zeker op voor de omgekeerde logica.