Spotprenten

DeletedUser17472

Guest
Jij lijkt goed op een meid die ik ken.
Die moet ook altijd gelijk krijgen ondanks ze soms ook geen gelijk krijgt.
Enkel is er 1 groot verschil tussen jou en haar.
Zij onderbouwd haar argumenten tot in het detail.
En niet met enkele woorden.

Dus Wazda. Fail.

hahahaha....geen family van mij dus xd
 

DeletedUser43670

Guest
NUTS! gaat naar |DT|, fusie.
Leden gaan weg bij NUTS! omwille van de fusie, leegloop.

Is toch gewoon beide?
 

DeletedUser7104

Guest
We noemen het fusie maar het is geen zuivere fusie en dat is wat ik wil aangeven. Een fusie zou de oprichting van een nieuwe stam zijn waar beide stammen in opgaan, gelijkwaardig aan elkaar. In dit geval stappen de leden uit NUTS! (leegloop) en stappen over naar DT om daar onderdeel van te worden. Eigenlijk neemt DT de leden over van NUTS!.

Voordat je me failt, lees je posts is terug die zijn omgekeerd logisch, waardoor je je me gelijk geeft in mijn stelling, maar tot slot weer ontkent dus ik snap hem niet helemaal meer.

wazda NUTS! loopt leeg en DT loopt vol toch
mickiedn = Fusie?
mickiedn Dus geen leegloop.

Zonder leegloop immers geen volloop.

En trouwens wat een serieus gedoe hier in het spotprenten topic.....
 

DeletedUser43670

Guest
Hahahaha, nope, geen geldige onderbouwing.

Dan heb jij gewoon een ander idee van wat " leegloop " is dan ik ;).
Voor mij is leeglopen - in context van TW - massa's leden die een stam verlaten.
Voor mij is fuseren - opnieuw in deze context - twee stammen die 1 stam worden.
Deze zie ik beide gebeuren.

Is maar hoe je de woorden ziet ;).

Ben wel nieuwsgierig, hoe zie jij leeglopen & fusie dan?
 

DeletedUser

Guest
Jij ziet het als geen zuivere fusie.
Maar jij weet niet wat achter de schermen aangaat :)
Dus kan je er ook niet over oordelen.

En leegloop is dat mensen, inwoner, leden weggaan van een bepaalde plaats.
Dus dat ze er niets meer mee te maken hebben.
Maar NUTS heeft nu evenveel met DT te maken als omgekeerd.

En raar dat jij met zoveel lof en overtuiging hier over bezig bent terwijl jij aan e vijandige zijlijn zit zonder bewijzen, en enkel je oog hebt om dingen op te wijzen.
Dus als ik vraag om te onderbouwen is het opzich een onmogelijke opdracht, want je kan niet onderbouwen omdat je te weinig tot geen info hebt.

Enigste wat ik kan zeggen, sorry dat ik vroeg om te onderbouwen :p
 

DeletedUser7104

Guest
Mijn reactie in het vet.

Jij ziet het als geen zuivere fusie. Is het ook niet zie mijn beredenering
Maar jij weet niet wat achter de schermen aangaat :) Misschien niet, misschien wel, weet wel dat dit nog niet het laatste is ;)
Dus kan je er ook niet over oordelen. Mag altijd

En leegloop is dat mensen, inwoner, leden weggaan van een bepaalde plaats. Of uit een stam, men verlaat de stam zie stats: ladygin Verlaten 02nd February 2012 - 01:16
Dus dat ze er niets meer mee te maken hebben. Gaan ze weer terug dan naar NUTS!?
Maar NUTS heeft nu evenveel met DT te maken als omgekeerd.Als dat zo zou zijn hadden jullie een andere constructie opgezet, en waren er geen leden overgestapt

En raar dat jij met zoveel lof en overtuiging hier over bezig bent terwijl jij aan e vijandige zijlijn zit zonder bewijzen, en enkel je oog hebt om dingen op te wijzen.
Dus als ik vraag om te onderbouwen is het opzich een onmogelijke opdracht, want je kan niet onderbouwen omdat je te weinig tot geen info hebt.

Enigste wat ik kan zeggen, sorry dat ik vroeg om te onderbouwen :p make up your mind, wederom een tegenstrijdige post

Het is hier een forum dus praten we over een gebeurtenis op deze wereld die effect heeft op de landkaart. Als je er niet over wilt praten doe je het niet, wil je het wel dan doe je dat wel. Lijkt me geen probleem, of raken we een paar gevoelige snaren zo nu en dan. Moet wel toegeven dat de discussie mooi gedraait wordt door jou van waar het feitelijk om ging actviteit/ inactiviteit etc. Want dat vind ik interessanter dan fusie of leegloop op basis van een spotprent, dat is immers een lolletje. Maar chapeau mooi afgeleid, gaan we nu weer gewoon verder.
 

DeletedUser43670

Guest
Jij ziet het als geen zuivere fusie.
Maar jij weet niet wat achter de schermen aangaat :)
Dus kan je er ook niet over oordelen.

En leegloop is dat mensen, inwoner, leden weggaan van een bepaalde plaats.
Dus dat ze er niets meer mee te maken hebben.
Maar NUTS heeft nu evenveel met DT te maken als omgekeerd.

En raar dat jij met zoveel lof en overtuiging hier over bezig bent terwijl jij aan e vijandige zijlijn zit zonder bewijzen, en enkel je oog hebt om dingen op te wijzen.
Dus als ik vraag om te onderbouwen is het opzich een onmogelijke opdracht, want je kan niet onderbouwen omdat je te weinig tot geen info hebt.

Enigste wat ik kan zeggen, sorry dat ik vroeg om te onderbouwen :p
Hoezo zie ik het als geen zuivere fusie? Omdat ik denk dat er een reden achter zit die ons niet verteld wordt en we moeten gokken ernaar? Waar heb je mij horen zeggen dat ik het geen zuivere fusie vind?
Trouwens, wat is een zuivere fusie voor jou?

Ik hoef er niet over te oordelen om te zeggen dat het zowel een leegloop als een fusie is.
Mijn argumenten staan hierboven, PUUR hoe je het wil opvatten.

" Dus dat ze er niets meer mee te maken hebben. " Waar staat dat? Juist, in jouw visie.
Je mag jouw visie hebben hoor, geen probleem. Maar kraak dan de mijne niet af.
Het is nu echt wel gewoon hoe je het interpreteert.
 

DeletedUser17472

Guest
Effect op de landkaart...dat NUTS fuseert met |DT|....sorry hoor, maar rood blijft rood...en volgens mij is het knalrood.
 

DeletedUser17472

Guest
Nou...jullie zijn zo rood als wat...en wij bij jullie...en ik zou nooit meer anders willen.
 

DeletedUser

Guest
.Kiwi's hebben hun bg's als rood staan en vijanden als blauw, natuurlijk ;)
 

DeletedUser43670

Guest
.Kiwi's hebben hun bg's als rood staan en vijanden als blauw, natuurlijk ;)

Nee. Wij veranderen de kleur van de vijand gewoon om de 14 dagen. Dat houdt het leven erin. Dan raden we op het forum welke kleur de leiding zal kiezen en wie wint krijgt :hout:,:leem: en soms :ijzer:.
 

DeletedUser17472

Guest
bgz1uc.jpg
 
Bovenaan