Spotprenten

Reactiescore
57
Ik dacht heb op w5 gespeeld , dus zal is kijken of er nog spotprenten zijn over oude bekenden. Maar nog geen topic hier , op de andere werelden staat er al veel maffe zooi in .
Titel is duidelijk , maak spotprenten over spelers/stammen
Succes ! :p




Toevoeging:

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=490667&postcount=173

Even een kleine post over de regels hier in de thread:

- geen beledigende spotprenten (ze mogen dus niets "beledigen" wat met RL te maken heeft, alleen over het spel... hoe spelers er uit zien, of ze wel of niet een vriend/vriendin hebben etc is niet toegestaan.)

- geen RL fotos van spelers gebruiken, ook niet als je ze hier in het forum kan vinden.

- ontopic: spotprenten moeten met TW te maken hebben. Dus met de stammen of spelers van TW. grappige fotos/comics kun je in andere threads posten. Spotprenten/kaarten die met andere werelden te maken hebben, post je in een ander p&p forum. Spotprenten over mods, kun je ook beter niet posten, omdat dat hier offtopic is.

ik ben zeker nog iets vergeten, maar ik denk dat het nu misschien een beetje duidelijker is voor jullie wat mag en wat niet mag. de forum regels gelden dus ook voor spotprenten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik dacht nog... W5 blijft gespaard :D Ik ben n00b op dat gebied, dus van mij moet je het niet hebben.
 

DeletedUser16768

Guest
ik gok dat ik er 1 zo ga zien die ik inmiddels ook al op andere wereld heb gezien,
namelijk van dragoncrusher.

Wacht maar af;)
 

DeletedUser

Guest
spotdamnuprcopydd9.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3621

Guest
oh oh oh... wat een oncreatieve mensen hier.. laat ik jullie dan maar een uitdaging geven. :)

wees creatief en doe hier iets mee =D

kiwi.gif
 
Bovenaan