DeletedUser
Guest
Om flink door te zagen op 't AF, nice XD
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Om flink door te zagen op 't AF, nice XD
Al ooit eens geprobeerd een emmer te zagen?
(Een metalen dan, een plastice is niet zo'n probleem)
We noemen het fusie maar het is geen zuivere fusie en dat is wat ik wil aangeven. Een fusie zou de oprichting van een nieuwe stam zijn waar beide stammen in opgaan, gelijkwaardig aan elkaar. In dit geval stappen de leden uit NUTS! (leegloop) en stappen over naar DT om daar onderdeel van te worden. Eigenlijk neemt DT de leden over van NUTS!.
Dus als DT zijn naam verandert in Dominus NUTS is het geen leegloop maar een fusie...
Nee ook niet, als beide stammen opgeheven worden en een nieuwe gesticht is het een fusie. Nieuwe stam met het beste van beide zonder het verleden van beide, dat noem ik een fusie de rest is overname hetzij vriendelijk in dit geval.
'noem ik'
'nough said
Merc out
Oh dan is fall. + KIWI ook geen fusie geweest maar heeft KIWI fall volledig overgenomen?![]()
Noem het fusie, noem het overstap, noem het leegloop, WHO CARES. Feit is |DT| is nu nog machtiger![]()
Echt...jullie zijn een stel zagers, van heb ik jou daar. Wat maakt het uit of we allemaaal uit onze stam gaan en dan een nieuwe vormen of zoals we nu doen? In mijn ogen helemaal niks. Bovendien gaan niet alleen de activelingen over, maar iedereen gaat over.
Ik snap niet waar jullie je druk om maken......ja, ik snap het wel....stats stats stats...is het enige woord in jullie woorden boek.