Spotprenten

DeletedUser

Guest
Al ooit eens geprobeerd een emmer te zagen?

(Een metalen dan, een plastice is niet zo'n probleem)
 

DeletedUser7104

Guest
Al ooit eens geprobeerd een emmer te zagen?

(Een metalen dan, een plastice is niet zo'n probleem)

Persoonlijk niet, zou ook niet weten waarom, aangezien een emmer open is aan de bovenkant. Er zijn wel andere dingen die je met een metalen emmer kan doen als je een zaag vasthoudt ;)

IMG_4902crpaMED.jpg
 

DeletedUser

Guest
We noemen het fusie maar het is geen zuivere fusie en dat is wat ik wil aangeven. Een fusie zou de oprichting van een nieuwe stam zijn waar beide stammen in opgaan, gelijkwaardig aan elkaar. In dit geval stappen de leden uit NUTS! (leegloop) en stappen over naar DT om daar onderdeel van te worden. Eigenlijk neemt DT de leden over van NUTS!.

Dus als DT zijn naam verandert in Dominus NUTS is het geen leegloop maar een fusie...

128794517503120594.jpg
 

DeletedUser7104

Guest
Dus als DT zijn naam verandert in Dominus NUTS is het geen leegloop maar een fusie...

Nee ook niet, als beide stammen opgeheven worden en een nieuwe gesticht is het een fusie. Nieuwe stam met het beste van beide zonder het verleden van beide, dat noem ik een fusie de rest is overname hetzij vriendelijk in dit geval.
 

DeletedUser

Guest
Nee ook niet, als beide stammen opgeheven worden en een nieuwe gesticht is het een fusie. Nieuwe stam met het beste van beide zonder het verleden van beide, dat noem ik een fusie de rest is overname hetzij vriendelijk in dit geval.

Oh dan is fall. + KIWI ook geen fusie geweest maar heeft KIWI fall volledig overgenomen? :confused:
 

DeletedUser17472

Guest
Het maakt mij niks uit hoe jullie het noemen...immers zijn het woorden van .Kiwi...gezaag dus...hecht ik niet zoveel waarde aan.
 

DeletedUser

Guest
'noem ik'

'nough said :)

Merc out

Jaja A., maar constant zeggen hoe hun posts enkel op interpretaties en subjectiviteit zijn gebaseerd (ook al heb je gelijk) draagt ook helemaal niets bij tot de discussie. ;)

Behalve dan dat jou imago daalt...
 

DeletedUser

Guest
In wiens ogen? iedereen die ooit een discussie met mij heeft gevoerd wat i kan, ik hoef mezelf niet uit te sloven hier, kan beter gaan stappn ofzo :)
En dit is lkr snel, kost mij gene moeite, en de geloofwaaardigheid van hen daalt.. Like a baws


PS: ik wil helemaal niets meer bijdragen, wordt alleen maar op gereageerd en dan zou ik me weer moeten verdedigen tegen allerlei onzin, bla bla bla
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is eenzijdige fusie waarbij DT de actieve leden van NUTS overneemt, zelfde als wat er (voor zover) bij .fall en KIWI gebeurde (al was ik daar niet bij).
 

DeletedUser

Guest
Noem het fusie, noem het overstap, noem het leegloop, WHO CARES. Feit is |DT| is nu nog machtiger :)
 

DeletedUser7104

Guest
Oh dan is fall. + KIWI ook geen fusie geweest maar heeft KIWI fall volledig overgenomen? :confused:

Ja, .fall sloot zich aan bij .Kiwi na jaren trouw bondgenoot geweest te zijn. KIWI was destijds de stam die er het beste voor stond en daarom stapten de .fall-ers over. Het was ook geen fusie in dit geval, maar als respect naar onze .fall collega's hebben we de naam KIWI toen gewijzigd in .Kiwi.
 

DeletedUser17472

Guest
Echt...jullie zijn een stel zagers, van heb ik jou daar. Wat maakt het uit of we allemaaal uit onze stam gaan en dan een nieuwe vormen of zoals we nu doen? In mijn ogen helemaal niks. Bovendien gaan niet alleen de activelingen over, maar iedereen gaat over.
Ik snap niet waar jullie je druk om maken......ja, ik snap het wel....stats stats stats...is het enige woord in jullie woorden boek.
 

DeletedUser7104

Guest
Echt...jullie zijn een stel zagers, van heb ik jou daar. Wat maakt het uit of we allemaaal uit onze stam gaan en dan een nieuwe vormen of zoals we nu doen? In mijn ogen helemaal niks. Bovendien gaan niet alleen de activelingen over, maar iedereen gaat over.
Ik snap niet waar jullie je druk om maken......ja, ik snap het wel....stats stats stats...is het enige woord in jullie woorden boek.

Natuurlijk gaat iedereen over, inactief of actief, zou raar zijn als je die zomaar laat liggen die gratis dorpjes ;). Dit keer ging het niet om de stats fam, maar om de discussie die mickiedn begon op basis van mijn spotprent. In dit topic heb ik eerlijk gezegd ook nog niets over stats gezien, maar ik kan het mis hebben, heb geen zin om alles terug te lezen. Discussie gaat over: is het leegloop/overstap of fusie, niet stats.
 
Bovenaan