Spotprenten

DeletedUser7104

Guest
Jouw onderbouwing is iets als: "ik baseer me op activiteit, skills en OD", meer heb je er denk ik niet echt over gezegd.
Ik denigreer je posts niet, ik weerleg je zogezegde "beredeneerde logica", onder andere door ze naar je toe te draaien en op .Kiwi zelf toe te passen.

En wat betreft al dat gedoe om die logica kan jij misschien zelf beter gaan teruglezen, die discussie is ontstaan op één domme post die volledig losstond van de rest van de discussie.

en momenteel ben jij het toch wel die denigrerend doet hoor...

Zoals ik altijd roep baseer ik mijn mening deels op de statistieken, dus activiteit skills en OD, je hoeft geen tovenaar te zijn om te zien wanneer een stam goed draait en wanneer slecht. Bij .Kiwi maken we ook vergelijkingen tussen |DT|, NUTS!, AFE en ATR, puur door te zien hoe men aanvalt of reageert op onze aanvallen. Ook speelt diplomatie een rol en zaken uit het verleden en hoe personen zijn. Op basis daarvan konden we concluderen dat NUTS! het grootste risico liep om te gaan, ook omdat ze ingeklemd lagen tussen ATR en DT, er waren twee opties. ATR en DT verklaarden NUTS de oorlog (niet logisch) of NUTS! zou moeten opgaan in 1 van de 2 om niet klem te raken, laatste was het geval dus.

Het is niet mijn bedoeling om denigrerend over te komen mocht dat zo zijn mijn excuses.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik altijd roep baseer ik mijn mening deels op de statistieken, dus activiteit skills en OD, je hoeft geen tovenaar te zijn om te zien wanneer een stam goed draait en wanneer slecht. Bij .Kiwi maken we ook vergelijkingen tussen |DT|, NUTS!, AFE en ATR, puur door te zien hoe men aanvalt of reageert op onze aanvallen. Ook speelt diplomatie een rol en zaken uit het verleden en hoe personen zijn. Op basis daarvan konden we concluderen dat NUTS! het grootste risico liep om te gaan, ook omdat ze ingeklemd lagen tussen ATR en DT, er waren twee opties. ATR en DT verklaarden NUTS de oorlog (niet logisch) of NUTS! zou moeten opgaan in 1 van de 2 om niet klem te raken, laatste was het geval dus.

Het is niet mijn bedoeling om denigrerend over te komen mocht dat zo zijn mijn excuses.

En het klopt dat NUTS! de eerste is om te 'verdwijnen' maar uit je spotprent etc. blijkt dat je ervan overtuigd bent dat dit komt door problemen binnen NUTS!. Er is wel degelijk een verschil tussen wat jij noemt 'een leegloop' en wat er werkelijk gebeurt... Een leegloop gebeurt als leden het niet eens zijn met de leiding of onderling en dus het 'schip verlaten'. Hier is nu absoluut geen sprake van, deze fusie gebeurde in druk overleg en onder goede onderlinge afspraken.
 

DeletedUser7104

Guest
En het klopt dat NUTS! de eerste is om te 'verdwijnen' maar uit je spotprent etc. blijkt dat je ervan overtuigd bent dat dit komt door problemen binnen NUTS!. Er is wel degelijk een verschil tussen wat jij noemt 'een leegloop' en wat er werkelijk gebeurt... Een leegloop gebeurt als leden het niet eens zijn met de leiding of onderling en dus het 'schip verlaten'. Hier is nu absoluut geen sprake van, deze fusie gebeurde in druk overleg en onder goede onderlinge afspraken.

Kom op zeg, het is een SPOTPRENT! Artist impression
 

DeletedUser

Guest
De spotprent doelde ook op fam's uitspraak over 'ik voel het aan mijn water'.
 

DeletedUser7104

Guest
En ik noem je spotprent onlogisch. :p
Daarna zijn we denk ik redelijk afgedwaald. :p

De reden van de emmer die leegloopt heeft met de post van fam te maken waarin ze refereert naar haar 'watergevoel'. Oftewel een volle stam (emmer) loopt leeg (stapt over) en de leidster voelt dingen in haar water (inhoud emmer). Dat is mijn gedachte erachter een paar discussies komen samen.
 

DeletedUser

Guest
Haha ok dan :p.

Ik weet niks over fams water hoor. :eek: Mijn punt was gewoon dat het 'leeglopen' een foute interpretatie van de feiten inspireert. :p
 

DeletedUser

Guest
Hangt er nog steeds van af hoe je het ziet. Als je kijkt naar de stam DT en de stam NUTS loopt NUTS leeg en DT vol. Dit is dan alleen gebaseerd op de verschuiving van spelers, niet de redenen of hoe DT hierna georganiseerd is.
 

DeletedUser

Guest
Hangt er nog steeds van af hoe je het ziet. Als je kijkt naar de stam DT en de stam NUTS loopt NUTS leeg en DT vol. Dit is dan alleen gebaseerd op de verschuiving van spelers, niet de redenen of hoe DT hierna georganiseerd is.

Klopt, maar het heeft ook die andere betekenis, daar kan je gewoon niet omheen.
 

DeletedUser

Guest
Het hangt er dus van af hoe je het wil interpreteren. Niet elke keer als we iets zeggen bedoelen we de meest negatieve interpretatie van het woord ;)
 

DeletedUser

Guest
Het hangt er dus van af hoe je het wil interpreteren. Niet elke keer als we iets zeggen bedoelen we de meest negatieve interpretatie van het woord ;)

Meestal wel. :p En van de 'tegenpartij' verwacht je dat ook, dus is de link snel gelegd.
 

DeletedUser

Guest
Misschien handig om het dan eens na te vragen in plaats van te snel conclusies trekken, iets waar wij van beschuldigd worden ;)
(Slaat niet alleen op jou, meer DT/ATR/NUTS in het algemeen)
 

DeletedUser17472

Guest
1 verschil...onze beschuldiging is terecht...die van jullie komt tot stand door verdraaiingen en gekonkel. Respect is trouwens ook ver te zoeken bij jullie tegenwoordig.

slaapwel
 

DeletedUser

Guest
Als je ziet hoe mickie de discussie begon zou ik niet ons gaan aanwijzen voor het gebrek aan respect.
En je noemt het onterecht dat ik jullie 'beschuldig' van te snel conclusies trekken als je een woord op meerdere manieren kan interpreteren?
Want dat was wat er werd gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Misschien handig om het dan eens na te vragen in plaats van te snel conclusies trekken, iets waar wij van beschuldigd worden ;)
(Slaat niet alleen op jou, meer DT/ATR/NUTS in het algemeen)

Ach komop jullie hebben de foute interpretatie bewust gestimuleerd nadat er op gewezen werd...

Maar goed, lights out, bed in xD.
 

DeletedUser

Guest
Nee, we wezen erop dat het geen 'zuivere' fusie is waar er een nieuwe stam kwam maar dat NUTS naar DT ging. De redenen waren daarvoor niet belangrijk.
 

DeletedUser

Guest
Als je ziet hoe mickie de discussie begon zou ik niet ons gaan aanwijzen voor het gebrek aan respect.
En je noemt het onterecht dat ik jullie 'beschuldig' van te snel conclusies trekken als je een woord op meerdere manieren kan interpreteren?
Want dat was wat er werd gedaan.

Gebrek aan respect.
Of vragen voor onderbouwing.

Het is hoe je het draait hé.
Raar dat ik geen respect blijk te hebben als ik toch .Kiwi feliciteer met hun 3miljard ODA.
 

DeletedUser

Guest
Gebrek aan respect.
Of vragen voor onderbouwing.

Het is hoe je het draait hé.
Raar dat ik geen respect blijk te hebben als ik toch .Kiwi feliciteer met hun 3miljard ODA.

Frank zegt niet dat jij een gebrek aan respect hebt, hij zegt alleen dat als fam met een beschuldigende vinger naar .Kiwi gaat wijzen, ze dan eerst naar jou moet wijzen.
 

DeletedUser

Guest
Respectlozer? Minder respectvol? Respectleger? Lol frank :)

En mensne, jullie maken jullie echt een beetje belachelijk, waar gaat het nu om? En niet weer met 'Politiek en Propaganda' komen, want als dat jullie doel is zijn julie er héél slecht in XD
 
Bovenaan