Spotprenten

DeletedUser

Guest
Nee, we wezen erop dat het geen 'zuivere' fusie is waar er een nieuwe stam kwam maar dat NUTS naar DT ging. De redenen waren daarvoor niet belangrijk.

Onderbouwing is dus onnodig want .Kiwi heeft toch lekker gelijk?. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is minder respectvol (was een beetje laat :p) dan hoe wij deden, al zie ik het niet als respectloos.

En met "De redenen waren daarvoor niet belangrijk." bedoelde ik de reden waarom NUTS naar DT ging (dus of het kwam omdat jullie meer activiteit wilden, betere samenwerking of iets anders), het ging om de manier waarop dat gebeurde.
 

DeletedUser7104

Guest
Het is minder respectvol (was een beetje laat :p) dan hoe wij deden, al zie ik het niet als respectloos.

En met "De redenen waren daarvoor niet belangrijk." bedoelde ik de reden waarom NUTS naar DT ging (dus of het kwam omdat jullie meer activiteit wilden, betere samenwerking of iets anders), het ging om de manier waarop dat gebeurde.

Blijkbaar is men snel op de teentjes getrapt Frank, blijkbaar toch een paar gevoelige snaren geraakt die gruwelijk dicht bij de waarheid komen. Toch mooi om te zien dat verschillende lieden hier verkondigen dat we het allemaal niet begrijpen :D

Hoe dan ook ik zal mij zelf maar weer herhalen:

HET WAS EEN SPOTPRENT en geen foto van de daadwerkelijke leegloop.

Even de definitie van een spotprent erbij slepen dan maar, zodat we het in de context kunnen blijven zien, want er wordt veel te overtrokken gereageerd:

Een spotprent is een humoristische tekening. Dit kan bijvoorbeeld een karikatuur van een bekend persoon, een persiflage van een actuele situatie of simpelweg een afbeelding van een komische situatie zijn.
 

DeletedUser43670

Guest
1 verschil...onze beschuldiging is terecht...die van jullie komt tot stand door verdraaiingen en gekonkel. Respect is trouwens ook ver te zoeken bij jullie tegenwoordig.

slaapwel
Respect is ver te zoeken bij ons tegenwoordig?
Op alles wat .Kiwi doet/zegt heb jij commentaar. Het is altijd slecht en respectloos wat wij doen.

De pot verwijt de ketel.
Respectlozer? Minder respectvol? Respectleger? Lol frank :)

En mensne, jullie maken jullie echt een beetje belachelijk, waar gaat het nu om? En niet weer met 'Politiek en Propaganda' komen, want als dat jullie doel is zijn julie er héél slecht in XD

Met alle respect, dan ben jij er wel heel erg slecht in :p.
 

DeletedUser

Guest
Voor amusement, en da tkunnen jullie heel goed leveren tot nu toe :p

ik heb geloof ik toch al aardig wat posts zien passeren van je waarin je duidelijk maakt dat het forum niet meer leuk is met de discussies van tegenwoordig...
 

DeletedUser

Guest
Nee.. Merc is hier ook meer om z'n geld terug te vragen voor de waardeloze voorstelling.
 

DeletedUser43670

Guest
Ik probeer he tniet eens being ;)
Dat hoop ik voor jou :D. En ok dat je niet probeert, maar ga dan niemand afzeiken van " slecht in P&P " wanneer je er zelf nog geeneens een poging tot doet :confused:.
Dat is als zeggen dat iemand die op dieet zit faalt met zijn dieet, terwijl je zelf 200 kilo weegt..
Voor amusement, en da tkunnen jullie heel goed leveren tot nu toe :p

Dat is mooi om te horen :). Maar vanwaar al dat geklaag dan?
 

DeletedUser

Guest
Jullie blijven maar zeiken, daarom, ongeveer de helft lach ik om :D


En doe ik lekker wel hihi, ik probeer allene maar te helpen hoor, als jullie nou wat beter worden kan ik misschien weer 75% leuk gaan vinden ofzo :p


En als het waar is, is er nik smis mee :p Al zou ik zo zwaar zijn en dat zeggen, is toch gwn zo? :p
 

DeletedUser43670

Guest
Jullie blijven maar zeiken, daarom, ongeveer de helft lach ik om :D


En doe ik lekker wel hihi, ik probeer allene maar te helpen hoor, als jullie nou wat beter worden kan ik misschien weer 75% leuk gaan vinden ofzo :p


En als het waar is, is er nik smis mee :p Al zou ik zo zwaar zijn en dat zeggen, is toch gwn zo? :p

Ja dan is dat gewoon zo maar dan ben je een hypocriet. Je verwijt jezelf dan immers van faler :D.
 

DeletedUser

Guest
Jah en? Als je zelf ook faalt met je fieet, dan ben je hypocriet, als je zelf geen dieet doet niet ^^
 
Bovenaan