DeletedUser
Guest
@ Nico:
Explain then.
@ Frank:
Is niet respectloos.
Is een feit.
Explain then.
@ Frank:
Is niet respectloos.
Is een feit.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Nee, we wezen erop dat het geen 'zuivere' fusie is waar er een nieuwe stam kwam maar dat NUTS naar DT ging. De redenen waren daarvoor niet belangrijk.
Het is minder respectvol (was een beetje laat) dan hoe wij deden, al zie ik het niet als respectloos.
En met "De redenen waren daarvoor niet belangrijk." bedoelde ik de reden waarom NUTS naar DT ging (dus of het kwam omdat jullie meer activiteit wilden, betere samenwerking of iets anders), het ging om de manier waarop dat gebeurde.
Een spotprent is een humoristische tekening. Dit kan bijvoorbeeld een karikatuur van een bekend persoon, een persiflage van een actuele situatie of simpelweg een afbeelding van een komische situatie zijn.
PS: Kiwi wist toch al dat wij een sekte waren o.l.v. Para?![]()
Respect is ver te zoeken bij ons tegenwoordig?1 verschil...onze beschuldiging is terecht...die van jullie komt tot stand door verdraaiingen en gekonkel. Respect is trouwens ook ver te zoeken bij jullie tegenwoordig.
slaapwel
Respectlozer? Minder respectvol? Respectleger? Lol frank
En mensne, jullie maken jullie echt een beetje belachelijk, waar gaat het nu om? En niet weer met 'Politiek en Propaganda' komen, want als dat jullie doel is zijn julie er héél slecht in XD
Ik probeer he tniet eens being![]()
waarom kom je hier dan? Ook niet om te discussiëren voor de lol, want de meeste discussies hier vind je maar zinloos...
Voor amusement, en da tkunnen jullie heel goed leveren tot nu toe![]()
Nee.. Merc is hier ook meer om z'n geld terug te vragen voor de waardeloze voorstelling.
Dat hoop ik voor jouIk probeer he tniet eens being![]()
Jullie blijven maar zeiken, daarom, ongeveer de helft lach ik om
En doe ik lekker wel hihi, ik probeer allene maar te helpen hoor, als jullie nou wat beter worden kan ik misschien weer 75% leuk gaan vinden ofzo
En als het waar is, is er nik smis meeAl zou ik zo zwaar zijn en dat zeggen, is toch gwn zo?
![]()