Speeltopic WvW#84 - Weerwolven van Bani Walid

DeletedUser50329

Guest
Waw heb al eerste wolf te pakken en dan nog wel eentje die al voor de derde ronde op een rij is.

Namelijk Ice sCream. Ik was namelijk tot de conclussie gekomen na vorige 2potjes dat waneer hij hoog postcount staat, maar toch weinig toevoegt, hij wolf is.

Wat zien we, hij heeft 2de meeste posts en heb nog weinig tot niks zinnigs van hem gezien
 

DeletedUser

Guest
Veel plezier iedereen.

Ik weet niet wie ooit de theorie is begonnen. Maar elkaar succes&plezier wensen = wolfish.

Mijn stem staat voorlopig op jojor. Hij gedraagt zich namelijk uiterst verdacht!

Vrijwel zeker dat jij wolf bent. Ten eerste Jojor heeft nog niet gepost en de enige reden dat jij direct op hem gaat, is voor mij, omdat je vrijwel wel zeker bent dat hij een goedje is.

Mystic Lake

Jij hebt zelf ook nog geen inhoudelijke post gedaan.

Ik heb nu alles gelezen en ik zie veel meer mensen zonder inhoudelijke posts. Tunnelvisie ?

Voor BM :

Nou jah, doe ik later wel. Nog weinig mensen hebben gepost en er nog weinig belangrijks of slims is gepost, dus nog geen uitstekende BM te vinden.
 

DeletedUser

Guest
te koppig. Koppig is een positieve eigenschap, echter overdreven positief is negatief. Verder is koppig niet de juiste omschrijving, maar uit gewoonte noem ik het steeds zo en ja je bent een goede wolvenjager en ja ik wil geen bm die met de winde meevaart, maar nee ik blijf erbij jouw als bm heeft geen nut

Houd toch op met je te koppig dat baseer je echt op gebakken lucht.
Nu ben je gewoon andere posters aan het napraten.
Noem maar waar ik als burgemeester in het verleden heb gefaald.
Noem maar een potje of geef een voorbeeld.
 

DeletedUser50329

Guest
Houd toch op met je te koppig dat baseer je echt op gebakken lucht.
Nu ben je gewoon andere posters aan het napraten.
Noem maar waar ik als burgemeester in het verleden heb gefaald.
Noem maar een potje of geef een voorbeeld.

Ik snap niet waarom je mij er nu op aanvalt. Ik zeg dit al 3potjes op een rij en nu ineens maak je er druk om en val je me erop aan?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waarom je mij er nu op aanvalt. Ik zeg dit al 3potjes op een rij en nu ineens maak je er druk om en val je me erop aan?

Ja en dan mag je het nu eens laten zien als je daar al die potjes al van overtuigd bent.
Kom maar op dus.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al 1 ding geconstateerd tijdens het speeden en voetbal kijken in.

Che speelt weer eens als een mong**l.

Dus die zal wel goed zijn.
 

DeletedUser

Guest
Toen was het stil Che.?
Toen besloot je maar niets meer te zeggen?
Prima jouw keuze dan.
Zegt dus ook wel iets over die bewering die je net post.
 

DeletedUser50329

Guest
Ja en dan mag je het nu eens laten zien als je daar al die potjes al van overtuigd bent.
Kom maar op dus.

Ik vind jouwe een goede wolvenjager. Echter heb ik de indruk dat jij een verdachte niet kunt loslaten. Vaak zit je juist, maar veel van die keren word je dan ook wel gevolgd, maar als je geen bm bent, is er minder kans dat je eerder zwakke theorieën die minder vaak slechtje zijn, gevolgd worden. Dit is de reden tot ik van tegendeel overtuigd wordt, nooit op jouw als bm zal stemmen, ondanks dat je elk rondje wel in de top 5 van beste wolvenjagers voor mij zult staan
 

DeletedUser50329

Guest
Toen was het stil Che.?
Toen besloot je maar niets meer te zeggen?
Prima jouw keuze dan.
Zegt dus ook wel iets over die bewering die je net post.

Lees je wel. Ik zit op nieuwe laptop en als ik zo'n lange teksten moet typen duurt dat op deze wel even, aangezien ik de kleinere toetsen nog niet gewoon ben
 

DeletedUser

Guest
Ik vind jouwe een goede wolvenjager. Echter heb ik de indruk dat jij een verdachte niet kunt loslaten. Vaak zit je juist, maar veel van die keren word je dan ook wel gevolgd, maar als je geen bm bent, is er minder kans dat je eerder zwakke theorieën die minder vaak slechtje zijn, gevolgd worden. Dit is de reden tot ik van tegendeel overtuigd wordt, nooit op jouw als bm zal stemmen, ondanks dat je elk rondje wel in de top 5 van beste wolvenjagers voor mij zult staan

Als ik elke keer bij de beste wolvenjagers hoor, dan betekent dat ook dat ik vaak meer dan goed stem, dat betekent dan ook dat het belangrijk kan zijn dat posters mij volgen, dat in een geval van een gelijkspel ik de beslissing maak. Dus nogmaals je opmerking snijdt geen hout, jij mag mij een voorbeeld nogmaals aanwijzen, waar ik dan zogenaamd gefaald heb als burgemeester, waar mijn zogenaamde koppigheid een goed potje in de weg heeft gezeten. Inderdaad dat kan je niet en daarom slaat het nergens op dat je om die reden weigert op mij te stemmen.

Lees je wel. Ik zit op nieuwe laptop en als ik zo'n lange teksten moet typen duurt dat op deze wel even, aangezien ik de kleinere toetsen nog niet gewoon ben

Zo lang duurt dat zelfs niet gezien de bovenstaande reacties vlak achter elkaar.
Je bent even van je computer of laptop weggegaan of iets in die richting.
 

DeletedUser50329

Guest
Ik heb al 1 ding geconstateerd tijdens het speeden en voetbal kijken in.

Che speelt weer eens als een mong**l.

Dus die zal wel goed zijn.

Het wordt je te benouwd en noem je dus mij maar een mongool die vast wel burger zal zijn, zodat je geen stemmen krijgt, maar je wilt mij er ook niet uit, aangezien je als wolfje niet wilt dat er door jouw toedoen goedjes uitvliegen?
 

DeletedUser50329

Guest
Als ik elke keer bij de beste wolvenjagers hoor, dan betekent dat ook dat ik vaak meer dan goed stem, dat betekent dan ook dat het belangrijk kan zijn dat posters mij volgen, dat in een geval van een gelijkspel ik de beslissing maak. Dus nogmaals je opmerking snijdt geen hout, jij mag mij een voorbeeld nogmaals aanwijzen, waar ik dan zogenaamd gefaald heb als burgemeester, waar mijn zogenaamde koppigheid een goed potje in de weg heeft gezeten. Inderdaad dat kan je niet en daarom slaat het nergens op dat je om die reden weigert op mij te stemmen.



Zo lang duurt dat zelfs niet gezien de bovenstaande reacties vlak achter elkaar.
Je bent even van je computer of laptop weggegaan of iets in die richting.

Ja, oké heb
1discussietopic geleest
2gekeken wat op tv is
3post getypt
4over post na gedach((ja ik denk over elke post na, ook al zullen sommige dit tegenspreken,)

Dit zal inderdaad een 10minuutjes in totaal hebben geduurd. Nu tevreden?
 

DeletedUser

Guest
Ja, oké heb
1discussietopic geleest
2gekeken wat op tv is
3post getypt
4over post na gedach((ja ik denk over elke post na, ook al zullen sommige dit tegenspreken,)

Dit zal inderdaad een 10minuutjes in totaal hebben geduurd. Nu tevreden?

Neen want je negeert gewoon even rustig het belangrijkste gedeelte van mijn post.
Dat het gewoon nergens op slaat de argumenten die je aan hebt gedragen net.
 

DeletedUser

Guest
Het wordt je te benouwd en noem je dus mij maar een mongool die vast wel burger zal zijn, zodat je geen stemmen krijgt, maar je wilt mij er ook niet uit, aangezien je als wolfje niet wilt dat er door jouw toedoen goedjes uitvliegen?

Je speelt nu toch echt al een tijdje mee maar je bakt er nog altijd niet veel van.
 

DeletedUser50329

Guest
Je speelt nu toch echt al een tijdje mee maar je bakt er nog altijd niet veel van.

Vanwaar denk je deze uitspraak te kunnen motiveren? Ik zou zeker niet verbaasd zijn, als ik meer in WvW heb gepresteerd als jouw;)

@Slaro; ga er niet verder op in, kan toch geen discussie tegen jouw winnen en heb ook helemaal geen nood aan andere bewijzen dat ze niet op jouw als bm moeten stemmen
 

DeletedUser

Guest
Vanwaar denk je deze uitspraak te kunnen motiveren? Ik zou zeker niet verbaasd zijn, als ik meer in WvW heb gepresteerd als jouw;)

@Slaro; ga er niet verder op in, kan toch geen discussie tegen jouw winnen en heb ook helemaal geen nood aan andere bewijzen dat ze niet op jouw als bm moeten stemmen

Omdat je het niet kan onderbouwen, dat betekent dus dat je stelling onzinnig is, ik vraag me dus af wie er nu te koppig is!
Jij of ik Che.?
 

DeletedUser50329

Guest
Omdat je het niet kan onderbouwen, dat betekent dus dat je stelling onzinnig is, ik vraag me dus af wie er nu te koppig is!
Jij of ik Che.?

Nee, omdat ik niet al jouw potjes ga uitzoeken? Wat voor voordeel heb ik daaraan? Desnoods word je bm. Het is niet dat ik dat zo slecht vindt, dat dit echt moet voorkomen. Jij bent niet het centrum van mijn wereld
 
Bovenaan