Speeltopic WvW#84 - Weerwolven van Bani Walid

DeletedUser

Guest
Nee, omdat ik niet al jouw potjes ga uitzoeken? Wat voor voordeel heb ik daaraan? Desnoods word je bm. Het is niet dat ik dat zo slecht vindt, dat dit echt moet voorkomen. Jij bent niet het centrum van mijn wereld

Kennelijk wel want je zegt dat je nooit op mij zal gaan stemmen terwijl je me wel een van de beste wolvenjagers vindt.
Dan vind ik je redenatie dus bijna compleet ridicuul om eerlijk te zijn, zeker als je het niet kan onderbouwen, schandalig.
 

DeletedUser

Guest
Dat denk ik niet.
Ik denk dat je een of andere saai rip-off bent van een andere poster, Anthraxxis, of Lieflap misschien.
Nee ik ben echt nieuw, mijn eerste ingame account en mijn eerste forum account.
 

DeletedUser

Guest
Nee ik ben echt nieuw, mijn eerste ingame account en mijn eerste forum account.

Tuurlijk joh.
Zeker ook meteen rebel als rol ik vertrouw je voor geen meter jij weet dus ook de rol van jouw dubbel-account oftewel jezelf.
 

DeletedUser

Guest
Jongen ik ben niet zo gaar... Ik ga niet meerdere accounts aanmaken om te winnen. Dit is mijn eerste account ooit. Ga verder maar mijn eerdere posts doorzoeken, dan kan je zeker zien dat ik nieuw ben.
 

DeletedUser

Guest
Jongen ik ben niet zo gaar... Ik ga niet meerdere accounts aanmaken om te winnen. Dit is mijn eerste account ooit. Ga verder maar mijn eerdere posts doorzoeken, dan kan je zeker zien dat ik nieuw ben.

Stel je maar even voor.
Wie ben je, waar kom je vandaan, en vooral waarom je denkt dat je een goede WvW-jager bent.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben Tim Achternaam doet er niet toe, ik kom uit een stadje vlak bij rotterdam maar niet gemeente rotterdam. Ik ben ajax fan, en waarom ik een goede WvW jager ben??? Dat weet ik zelf nog niet.
 

DeletedUser50329

Guest
Kennelijk wel want je zegt dat je nooit op mij zal gaan stemmen terwijl je me wel een van de beste wolvenjagers vindt.
Dan vind ik je redenatie dus bijna compleet ridicuul om eerlijk te zijn, zeker als je het niet kan onderbouwen, schandalig.

Ten eerste zeg ik niet dat je de beste bent. Dit zou je al zeker moeten zijn. Echter is nooit lichtjes overdreven waarschijnlijk, maar ik zal deze ronde in ieder geval niet op je stemmen en waarschijnlijk meestal wel niet. Ik heb liever eerder een type Quechua als bm, maar dat zal deze ronde niet gaan:p
 

DeletedUser

Guest
Waw heb al eerste wolf te pakken en dan nog wel eentje die al voor de derde ronde op een rij is.

Namelijk Ice sCream. Ik was namelijk tot de conclussie gekomen na vorige 2potjes dat waneer hij hoog postcount staat, maar toch weinig toevoegt, hij wolf is.

Wat zien we, hij heeft 2de meeste posts en heb nog weinig tot niks zinnigs van hem gezien

Lol, even dat je het weet: mijn postcount is altijd hoog.
En moet ik dan overdreven op zoek gaan naar een wolfje omdat ik vorige ronde 'niet serieus' speelde als wolf?
Ik doe gewoon mijn best.

Maandag is de eerste stemronde toch?

Ja, misschien kun je ook een inhoudelijk posten?
 

DeletedUser50329

Guest
Lol, even dat je het weet: mijn postcount is altijd hoog.
En moet ik dan overdreven op zoek gaan naar een wolfje omdat ik vorige ronde 'niet serieus' speelde als wolf?
Ik doe gewoon mijn best.



Ja, misschien kun je ook een inhoudelijk posten?

Toen ik vorige ronde geen conclusies kon trekken uit je spel kon trekken, omdat ik niet genoeg met je gespeeld had, zei je dat ik al meer als genoeg met je als gespeeld. Nu ik dat ronde later doe op een manier die klopt, op al je rondes is het weer niet goed blijkbaar. Moet je mij vorige ronde maar niet op dwaalspoor zetten
 

DeletedUser

Guest
Lol, even dat je het weet: mijn postcount is altijd hoog.
En moet ik dan overdreven op zoek gaan naar een wolfje omdat ik vorige ronde 'niet serieus' speelde als wolf?
Ik doe gewoon mijn best.



Ja, misschien kun je ook een inhoudelijk posten?

Hee, dat had ik al eerder opgemerkt bij Chaggal.
Jammer dat die mij zomaar negeerde:(
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste zeg ik niet dat je de beste bent. Dit zou je al zeker moeten zijn. Echter is nooit lichtjes overdreven waarschijnlijk, maar ik zal deze ronde in ieder geval niet op je stemmen en waarschijnlijk meestal wel niet. Ik heb liever eerder een type Quechua als bm, maar dat zal deze ronde niet gaan:p

Je geeft niet eens een goede reden flapdrol, je geeft een reden, vervolgens vraag ik je om voorbeelden of waarop jij je mening baseert en dan kom je met bijna niets aanzetten. Dan klopt je mening niet, dan ben je slechts bezig met vooroordelen, als je overtuigt bent moet je op mij stemmen als BM en kennelijk vind je me wel een van de beste jagers
dus stem dus op mij.
 

DeletedUser43257

Guest
Hee, dat had ik al eerder opgemerkt bij Chaggal.
Jammer dat die mij zomaar negeerde:(

je wilt wel heel erg laten zien hoe goed je bent hé?

slaro
slaro

E: slaro speelt nu al actief en serieus en is dan gewoon 1 van de beste wolvenjagers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
je wilt wel heel erg laten zien hoe goed je bent hé?

slaro
slaro

Nee, eigenlijk niet.
Ik hoopte gewoon dat Chagall dan wel zou reageren.
+ ik snap niet waarom ice mij herhaald terwijl zijn stem op mij staat.
 

DeletedUser50329

Guest
Je geeft niet eens een goede reden flapdrol, je geeft een reden, vervolgens vraag ik je om voorbeelden of waarop jij je mening baseert en dan kom je met bijna niets aanzetten. Dan klopt je mening niet, dan ben je slechts bezig met vooroordelen, als je overtuigt bent moet je op mij stemmen als BM en kennelijk vind je me wel een van de beste jagers
dus stem dus op mij.

"1van". Ik vermoed dat je daar de betekenis van snapt?
 

DeletedUser43257

Guest
Nee, eigenlijk niet.
Ik hoopte gewoon dat Chagall dan wel zou reageren.
+ ik snap niet waarom ice mij herhaald terwijl zijn stem op mij staat.

aan zijn posts te zien denkt ze dat het nog wel even duurt :) dus vindt hij het nu nog niet nodig om te posten... Daarom zal hij waarschijnlijk niet reageren. En ik denk dat het gelijk herhalen niet echt werkt..

Mystic Lake

Jij hebt zelf ook nog geen inhoudelijke post gedaan.
Vind ik nu ik het terug lees wel erg raar. zeker nu hij zelf ook over zo iets begint :confused:
 

DeletedUser

Guest
aan zijn posts te zien denkt ze dat het nog wel even duurt :) dus vindt hij het nu nog niet nodig om te posten... Daarom zal hij waarschijnlijk niet reageren. En ik denk dat het gelijk herhalen niet echt werkt..


Vind ik nu ik het terug lees wel erg raar. zeker nu hij zelf ook over zo iets begint :confused:

Je bent het dus met me eens dat Ice vreemd speelt?
 

DeletedUser

Guest
"1van". Ik vermoed dat je daar de betekenis van snapt?

Ik hoop dat jij ondertussen snapt dat daardoor je redenen om niet op mij te stemmen en mij te wantrouwen op gebakken lucht gebaseerd zijn.
Dus dat je mening nog eens even grondig gaat herzien dat lijkt me het beste.
 

DeletedUser43257

Guest
Je bent het dus met me eens dat Ice vreemd speelt?

ja...
de reactie van jouw post tegen chaggal vind ik erg vreemd. En daarna eigenlijk gewoon hetzelfde zeggen als jij.

Ook zit er niet echt iets nuttigs in zijn posts.
 
Bovenaan