Speeltopic WvW#84 - Weerwolven van Bani Walid

DeletedUser

Guest
Toen ik vorige ronde geen conclusies kon trekken uit je spel kon trekken, omdat ik niet genoeg met je gespeeld had, zei je dat ik al meer als genoeg met je als gespeeld. Nu ik dat ronde later doe op een manier die klopt, op al je rondes is het weer niet goed blijkbaar. Moet je mij vorige ronde maar niet op dwaalspoor zetten

Wat staat hier allemaal?

aan zijn posts te zien denkt ze dat het nog wel even duurt :) dus vindt hij het nu nog niet nodig om te posten... Daarom zal hij waarschijnlijk niet reageren. En ik denk dat het gelijk herhalen niet echt werkt..

Vind ik nu ik het terug lees wel erg raar. zeker nu hij zelf ook over zo iets begint :confused:

Ik verdenk ML omdat hij zegt tegen iemand dat diegene inhoudelijk moet posten, terwijl hij dit zelf ook niet doet.
Ice sCream hier doet dat uiteraard wel.
Hoop dat je het nu begrijpt.

Je bent het dus met me eens dat Ice vreemd speelt?

Ik speel altijd vreemd :)
 

DeletedUser50329

Guest
Ik hoop dat jij ondertussen snapt dat daardoor je redenen om niet op mij te stemmen en mij te wantrouwen op gebakken lucht gebaseerd zijn.
Dus dat je mening nog eens even grondig gaat herzien dat lijkt me het beste.

Nee, de redenen om nooit op je te stemmen is inderdaad fout. In een potje met enkel lolies/douwejans/thejokers zal ik wel op jouw stemmen, maar aangezien zoals ik al eerder zei je nogal koppig bent, zal ik even mijn redenen op een rijtje zetten.

1je bent niet de allerbeste wolvenjager(deze verdient dus meer mijn stem), maar 1van de betere
2Als je ergens met deftige theorie een wolfje pakt(dan is het er meestal eentje), word je bijna altijd sowieso wel gevolgd bm of niet. Dit gebeurt vrij vaak en daarom vind ik je een goede wolvenjager, maar bm om deze reden stemmen is vrij nutteloos. Aangezien het op dit punt een status quo operatie is.
3Je wijkt vaak niet van een theorie ook al blijkt het een slechte te zijn en krijg je dus weinig meeval. Persoonlijk heb ik dit ook sommige rondjes en vind ik mij daarom een slechtere bm dan een aantal andere spelers. Als bm is de kans groter dat deze 'mindere' theorieën toch gevolgd worden en dat zou beter niet het geval zijn en daarom stem ik niet op jouw.

Ik ga dit niet staven met voorbeelden uit het verleden, omdat ik
1mij geen concrete voorbeelden kan herinneren, ik herinner mij enkel dat het gebeurd is.
2Het gigantisch veel verspilde tijd zou zijn(zou heel veel tijd in beslag nemen om concrete voorbeelden te zoeken). Die ik wel aan nuttigere zaken kan besteden

Daarom reageer ik vanaf nu niet meer op posts omtrend dit thema, aangezien het een thema van 'minder' belang is. Het is veel belangrijker om wolven te zoeken en daar tijd in te steken, dan om te verhinderen dat jij bm zou worden, aangezien je natuurlijk geen slechte bm zou zijn, maar niet de beste in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Nee, de redenen om nooit op je te stemmen is inderdaad fout. In een potje met enkel lolies/douwejans/thejokers zal ik wel op jouw stemmen, maar aangezien zoals ik al eerder zei je nogal koppig bent, zal ik even mijn redenen op een rijtje zetten.

1je bent niet de allerbeste wolvenjager(deze verdient dus meer mijn stem), maar 1van de betere
2Als je ergens met deftige theorie een wolfje pakt(dan is het er meestal eentje), word je bijna altijd sowieso wel gevolgd bm of niet. Dit gebeurt vrij vaak en daarom vind ik je een goede wolvenjager, maar bm om deze reden stemmen is vrij nutteloos. Aangezien het op dit punt een status quo operatie is.
3Je wijkt vaak niet van een theorie ook al blijkt het een slechte te zijn en krijg je dus weinig meeval. Persoonlijk heb ik dit ook sommige rondjes en vind ik mij daarom een slechtere bm dan een aantal andere spelers. Als bm is de kans groter dat deze 'mindere' theorieën toch gevolgd worden en dat zou beter niet het geval zijn en daarom stem ik niet op jouw.

Ik ga dit niet staven met voorbeelden uit het verleden, omdat ik
1mij geen concrete voorbeelden kan herinneren, ik herinner mij enkel dat het gebeurd is.
2Het gigantisch veel verspilde tijd zou zijn(zou heel veel tijd in beslag nemen om concrete voorbeelden te zoeken). Die ik wel aan nuttigere zaken kan besteden

Daarom reageer ik vanaf nu niet meer op posts omtrend dit thema, aangezien het een thema van 'minder' belang is. Het is veel belangrijker om wolven te zoeken en daar tijd in te steken, dan om te verhinderen dat jij bm zou worden, aangezien je natuurlijk geen slechte bm zou zijn, maar niet de beste in mijn ogen.

Ik ben het er uiteraard nog steeds niet mee eens Che. maar vergelijk deze post eens met de bewering die je eerder hebt gemaakt. Je bent veel meer teruggekomen, je moest punten herzien, en ga zo maar door. Als jij hierdoor overtuigd bent niet op mij te stemmen, prima, dat is jouw keuze en ik zal er alles aan proberen te doen om te overtuigen dat je ongelijk hebt. Toch hoop ik dat je geleerd hebt in het vervolg niet meer van die snelle ridicule opmerkingen te maken.
 

DeletedUser43257

Guest
Jij speelt ook anders dan normaal.
Ben er nog niet uit of dat positief of negatief is..

Nee, de redenen om nooit op je te stemmen is inderdaad fout. In een potje met enkel lolies/douwejans/thejokers zal ik wel op jouw stemmen, maar aangezien zoals ik al eerder zei je nogal koppig bent, zal ik even mijn redenen op een rijtje zetten.

waarom altijd zo negatief :(:eek:
Ik doe gewoon mijn best! En dan gaan jullie weer zeuren dat ik anders speel... Het is ook nooit goed hé :rolleyes:
Ik haal er gewoon een wolf uit en dan word ik volgende potje bm!
 

DeletedUser50329

Guest
Wat staat hier allemaal?

Ah irritante laptop ook, ben vaak ineens niet meer in tekstvak aan het typen enzo. Is wel handig, maar moet zeker nog gewoon worden.

"Toen ik vorige ronde geen conclusies kon trekken uit je spel kon, omdat ik niet genoeg met je gespeeld had, zei je dat ik al meer als genoeg met je had gespeeld. Nu ik dat ronde later doe op een manier die klopt op al je rondes, is het weer niet goed blijkbaar. Moet je mij vorige ronde maar niet op dwaalspoor zetten"

Zo zou het leesbaar moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Alles is voor Bassie

Omdat ik hem het minst verdenk wolf te zyn.
 

DeletedUser

Guest
Ah irritante laptop ook, ben vaak ineens niet meer in tekstvak aan het typen enzo. Is wel handig, maar moet zeker nog gewoon worden.

"Toen ik vorige ronde geen conclusies kon trekken uit je spel kon, omdat ik niet genoeg met je gespeeld had, zei je dat ik al meer als genoeg met je had gespeeld. Nu ik dat ronde later doe op een manier die klopt op al je rondes, is het weer niet goed blijkbaar. Moet je mij vorige ronde maar niet op dwaalspoor zetten"

Zo zou het leesbaar moeten zijn.

Het is leesbaar maar voor mij nog steeds onduidelijk wat je ermee wilt bereiken.
Mensen kunnen soms vreemde logica hebben :eek:
 

DeletedUser50329

Guest
Ik ben het er uiteraard nog steeds niet mee eens Che. maar vergelijk deze post eens met de bewering die je eerder hebt gemaakt. Je bent veel meer teruggekomen, je moest punten herzien, en ga zo maar door. Als jij hierdoor overtuigd bent niet op mij te stemmen, prima, dat is jouw keuze en ik zal er alles aan proberen te doen om te overtuigen dat je ongelijk hebt. Toch hoop ik dat je geleerd hebt in het vervolg niet meer van die snelle ridicule opmerkingen te maken.

Nog ff een laatste opmerking die eigenlijk los staat van dit onderwerp.

Ik weet dat ik vaak in een discussie in het begin heel harde/extreme standpunten inneem en die dus later nog lichtjes moet bijschaven om tot mijn correcte standpunten te komen. Dit is dan ook een zeer goede discussie/onderhandelingsmethode. Echter trek ik dit soms in het te extreme en moet ik hier misschien nog een beter evenwicht in vinden.
 

DeletedUser

Guest
Nog ff een laatste opmerking die eigenlijk los staat van dit onderwerp.

Ik weet dat ik vaak in een discussie in het begin heel harde/extreme standpunten inneem en die dus later nog lichtjes moet bijschaven om tot mijn correcte standpunten te komen. Dit is dan ook een zeer goede discussie/onderhandelingsmethode. Echter trek ik dit soms in het te extreme en moet ik hier misschien nog een beter evenwicht in vinden.

Zoals je het nu hebt laten zien is dit nog geen goede discussie/onderhandelingsmethode/.
Je bent wat dat betreft waarschijnlijk geen Verenigde Staten die met absurd hoge eisen binnen kan komen stormen.
 

DeletedUser50329

Guest
Zoals je het nu hebt laten zien is dit nog geen goede discussie/onderhandelingsmethode/.
Je bent wat dat betreft waarschijnlijk geen Verenigde Staten die met absurd hoge eisen binnen kan komen stormen.

Maar misschien heb ik wel bereikt wat ik wou, aangezien ik eerst veel zwaardere woorden gebruikte, dan eigenlijk mijn standpunt was en door uiteindelijk beide water bij de wijn te doen tot een consensie te komen die is wat ik voor ogen had;)

Zoverre gaand had, ik dit natuurlijk allemaal niet voorzien, maar in enige zin klopt het wel
 

DeletedUser

Guest
Maar misschien heb ik wel bereikt wat ik wou, aangezien ik eerst veel zwaardere woorden gebruikte, dan eigenlijk mijn standpunt was en door uiteindelijk beide water bij de wijn te doen tot een consensie te komen die is wat ik voor ogen had;)

Zoverre gaand had, ik dit natuurlijk allemaal niet voorzien, maar in enige zin klopt het wel

Het klopt nog steeds voor geen meter, er is geen logica, en jouw argumenten ondersteunen jouw conclusie niet dat kunnen andere posters daar denk ik wel zien. Daarom laat ik het hier bij, omdat ik weet dat jij nu jouw eigen woorden moet bijschaven en dus jouw mening dient te herzien, maar ook zodat andere posters zien dat jij wat dat betreft ongelijk hebt. Jij komt daar ook nog wel bij en dat zal ik je blijven bewijzen. Dus voortaan niet meer met ridicule beweringen aan komen zetten Che. dat is niet goed voor jouw imago binnen dit spel denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Nee, de redenen om nooit op je te stemmen is inderdaad fout. In een potje met enkel lolies/douwejans/thejokers zal ik wel op jouw stemmen, maar aangezien zoals ik al eerder zei je nogal koppig bent, zal ik even mijn redenen op een rijtje zetten.

1je bent niet de allerbeste wolvenjager(deze verdient dus meer mijn stem), maar 1van de betere
2Als je ergens met deftige theorie een wolfje pakt(dan is het er meestal eentje), word je bijna altijd sowieso wel gevolgd bm of niet. Dit gebeurt vrij vaak en daarom vind ik je een goede wolvenjager, maar bm om deze reden stemmen is vrij nutteloos. Aangezien het op dit punt een status quo operatie is.
3Je wijkt vaak niet van een theorie ook al blijkt het een slechte te zijn en krijg je dus weinig meeval. Persoonlijk heb ik dit ook sommige rondjes en vind ik mij daarom een slechtere bm dan een aantal andere spelers. Als bm is de kans groter dat deze 'mindere' theorieën toch gevolgd worden en dat zou beter niet het geval zijn en daarom stem ik niet op jouw.

Ik ga dit niet staven met voorbeelden uit het verleden, omdat ik
1mij geen concrete voorbeelden kan herinneren, ik herinner mij enkel dat het gebeurd is.
2Het gigantisch veel verspilde tijd zou zijn(zou heel veel tijd in beslag nemen om concrete voorbeelden te zoeken). Die ik wel aan nuttigere zaken kan besteden

Daarom reageer ik vanaf nu niet meer op posts omtrend dit thema, aangezien het een thema van 'minder' belang is. Het is veel belangrijker om wolven te zoeken en daar tijd in te steken, dan om te verhinderen dat jij bm zou worden, aangezien je natuurlijk geen slechte bm zou zijn, maar niet de beste in mijn ogen.

Zo'n post een paar uur nadat het topic is gestart. Denk je nou echt dat ik dat ga lezen. Loool.
 

DeletedUser50329

Guest
Zo'n post een paar uur nadat het topic is gestart. Denk je nou echt dat ik dat ga lezen. Loool.

Hoeft ook echt niet, aangezien het weeral eens persoonlijk discussie is tussen mij en Slaro. Ofwel zijn we het volledig eens ofwel hebben we pagina's lang discussies over exaxt zelfde:p
 

DeletedUser18987

Guest
Waw heb al eerste wolf te pakken en dan nog wel eentje die al voor de derde ronde op een rij is.

Namelijk Ice sCream. Ik was namelijk tot de conclussie gekomen na vorige 2potjes dat waneer hij hoog postcount staat, maar toch weinig toevoegt, hij wolf is.

Wat zien we, hij heeft 2de meeste posts en heb nog weinig tot niks zinnigs van hem gezien

En hoe staat het met jou wanneer je een hoog postcount hebt want je bent niet in te stoppen so far...
 
Bovenaan