Speeltopic WvW#84 - Weerwolven van Bani Walid

DeletedUser

Guest
Hellow. Na mijn dag verkloot te hebben door 6vs6 en hockey zal ik hier ook eens posten :D

@ BERT : het probleem is dat zone020 geen wolf is omdat ik er ook geen ben. :) (ooh, Ice-Cool verdedigt zone020, ze zijn allebei wolf! :eek: *kuch kuch*)

Geliefden? :p

Dat komt omdat de spelleiding in de pm's heeft gezegd dat het blauw moest.

Idd, erg verwarrend.
 

DeletedUser

Guest
Wow, wat zijn jullie weer lekker onderbouwend bezig :eek:
Tsja, natuurlijk ben ik meteen weer een wolf ^^ Wat me opvalt is dat iedereen een beetje aan het moddergooien is, maar het is juist vreemd dat er nu al mensen zijn die stemmen terwijl pas maandag de deadline is. En dat Anthraxxis zo makkelijk meegaat met EvW.
Nja, ik geef alleen maar aan dat ik er ma & di niet heel actief zal zijn maar daarna weer wel, dus live with it ;) Als mij dat wolf maakt ben je wel heel raar bezig :eek:
@ BERT : het probleem is dat zone020 geen wolf is omdat ik er ook geen ben. :) (ooh, Ice-Cool verdedigt zone020, ze zijn allebei wolf! :eek: *kuch kuch*)



Dat komt omdat de spelleiding in de pm's heeft gezegd dat het blauw moest.

Maandag pas deadline? Is dit serieus? Ik lees het zo wel even. Ik moet wel zeggen dat je een rare manier van verdedigen hebt, elke keer kom je met een preventieve verdediging aanzetten, je laat zien wat wij gaan zeggen en gaat er gelijk op in. Dit is zeer raar om zo te doen want je zaait er op z'n minst ontzettend veel verwarring mee.

En nee Ice Cool, dat komt omdat het altijd in een blauw is de laatste tijd.
 

DeletedUser

Guest
Bij deze sta je op mijn verdachten lijstje. Wat een totale nonsens post.

Want tja, het zou opvallen als jij me een keer niet beschuldigt na mijn eerste post. Leuk dat je me het vorige potje, of die daarvoor of wat het ook was hier nog voor waarschuwde: "Ik ga altijd meteen op jou, tenzij ik wolf ben", grapte je toen, Maar het is wel zo. En om de schijn hoog te houden dat jij geen wolf bent verdenk je me nu, wolf.
 

DeletedUser

Guest
Want tja, het zou opvallen als jij me een keer niet beschuldigt na mijn eerste post. Leuk dat je me het vorige potje, of die daarvoor of wat het ook was hier nog voor waarschuwde: "Ik ga altijd meteen op jou, tenzij ik wolf ben", grapte je toen, Maar het is wel zo. En om de schijn hoog te houden dat jij geen wolf bent verdenk je me nu, wolf.
Ergens heeft Rode Trap een punt (waar slaat die naam bik en rode trap eigenlijk op). Toen ik wolf was was mijn 1e post ook ongeveer zo... Het zou dus best kunnen.
 

DeletedUser50329

Guest
Zeer vreemd dat BERT gewoon mijn zeer goed beargumenteerde uitlokkingspost negeert. Wilt hij niet uitgelokt worden. Mijn verdachtmakingen waren zeer vaag, maar deze worden nu wel sterker
 

DeletedUser50329

Guest
Ik zit op nieuwe laptop en daardoor verzond ik zonder door te hebben al mijn post midden in hrt typen. Die heb ik dan ook verwijderd voor diegene die zich afvroegen waar die was gebleven
 

DeletedUser

Guest
Omdat als Ice wolf is jij ziet dat jouw medewolfje verdacht wordt, je probeert haar nog wat afzijdig te houden door niet gelijk op haar te stemmen maar nog af te wachten of er iemand "verdachter" is om daarop in te springen, zodat je je medewolfje Ice kunt redden.

Als je Ice toch gaat stemmen kun je dat nu ook doen, je kunt nog altijd veranderen.

Rare zet.

Lol, een beginneling zou inderdaad zou denken jah :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik stel me eveneens beschikbaar als burgemeester van Bani Walid.
 

DeletedUser50329

Guest
:p
Geef jouw motivatie eens waarom jij vindt dat ik een motivatie moet geven ik ben benieuwd.[/QUOTE

Slaro, nieuwtjes aanvallen is wel heel makkelijk.

@Zone: Je moet Slaro nooit bm-stem, geven want hij is veel te koppig daarvoor:p

Verder al hoop verdachte, echter gaat theorië typen op deze laptop zo verdomd langzaam
 

DeletedUser

Guest
:p
Geef jouw motivatie eens waarom jij vindt dat ik een motivatie moet geven ik ben benieuwd.[/QUOTE

Slaro, nieuwtjes aanvallen is wel heel makkelijk.

@Zone: Je moet Slaro nooit bm-stem, geven want hij is veel te koppig daarvoor:p

Verder al hoop verdachte, echter gaat theorië typen op deze laptop zo verdomd langzaam

Waar slaat dit op omdat ik te koppig ben.
Nee je kan beter een burgemeester hebben die met alle winden meevaart?
Houd toch op man!
De beste spelers hebben vaak als kenmerk dat ze koppig zijn omdat ze weten dat ze meer dan eens gelijk hebben.
 

DeletedUser

Guest
Net terug van werk.
Kijken of er iets interessants is gepost.
 

DeletedUser50329

Guest
:p

Waar slaat dit op omdat ik te koppig ben.
Nee je kan beter een burgemeester hebben die met alle winden meevaart?
Houd toch op man!
De beste spelers hebben vaak als kenmerk dat ze koppig zijn omdat ze weten dat ze meer dan eens gelijk hebben.

te koppig. Koppig is een positieve eigenschap, echter overdreven positief is negatief. Verder is koppig niet de juiste omschrijving, maar uit gewoonte noem ik het steeds zo en ja je bent een goede wolvenjager en ja ik wil geen bm die met de winde meevaart, maar nee ik blijf erbij jouw als bm heeft geen nut
 
Bovenaan