Speeltopic WvW#84 - Weerwolven van Bani Walid

DeletedUser1435

Guest
zo.

eerst eens de regels doornemen.

dingetje die meteen kwam dat ze inactief ging zijn een paar dagen is wel gewoon wolf.
 

DeletedUser

Guest
Mijn stem staat voorlopig op jojor. Hij gedraagt zich namelijk uiterst verdacht!
 

DeletedUser

Guest
Ik ga morgenavond stemmen op die ene die zei dat hij niet actief gaat zijn. Maar misschien komt nog wel een verdachtere dus ik wacht af.
 

DeletedUser

Guest
Welke kleur moet ik nou lynchen en bm-stemmen? Er staat namelijk iets anders in mijn pm dan in het topic zelf.. :s

Okee :)

E : Oja : Ik kan op maandag en dinsdag niet super actief zijn (lees --> niet meer actief dan een paar posts) maar ik doe mijn best. Dit zeg ik maar alvast voordat mensen gaan zeggen dat ik me op de achtergrond hou ofzo :rolleyes:

Tsja

Ice Cool

Op wie mijn Bm stem tsja ik ben gewend om altijd senne te stemmen maar die doet nu niet mee. :eek:.

Slaro dan maar
 

DeletedUser

Guest
En hoezo dan?

Omdat als Ice wolf is jij ziet dat jouw medewolfje verdacht wordt, je probeert haar nog wat afzijdig te houden door niet gelijk op haar te stemmen maar nog af te wachten of er iemand "verdachter" is om daarop in te springen, zodat je je medewolfje Ice kunt redden.

Als je Ice toch gaat stemmen kun je dat nu ook doen, je kunt nog altijd veranderen.

Rare zet.

Ik ga morgenavond stemmen op die ene die zei dat hij niet actief gaat zijn. Maar misschien komt nog wel een verdachtere dus ik wacht af.
 

DeletedUser

Guest
Jeuj eindelijk weer een potje.

Bik en rode trap goede wolvenjager.
 

DeletedUser

Guest
Omdat als Ice wolf is jij ziet dat jouw medewolfje verdacht wordt, je probeert haar nog wat afzijdig te houden door niet gelijk op haar te stemmen maar nog af te wachten of er iemand "verdachter" is om daarop in te springen, zodat je je medewolfje Ice kunt redden.

Als je Ice toch gaat stemmen kun je dat nu ook doen, je kunt nog altijd veranderen.

Rare zet.
Volgens mij was ik 1 van de eerste die zei dat hij wolf was, (om precies te zijn de 2e). Een wolf gaat natuurlijk niet als 2e zijn maatje veraden.
 

DeletedUser

Guest
Komisch er wordt gesproken over BM stemmen in het groen en het gebeurt in het blauw :D
 

DeletedUser

Guest


zo.

eerst eens de regels doornemen.

dingetje die meteen kwam dat ze inactief ging zijn een paar dagen is wel gewoon wolf.
Wow, wat zijn jullie weer lekker onderbouwend bezig :eek:
Tsja, natuurlijk ben ik meteen weer een wolf ^^ Wat me opvalt is dat iedereen een beetje aan het moddergooien is, maar het is juist vreemd dat er nu al mensen zijn die stemmen terwijl pas maandag de deadline is. En dat Anthraxxis zo makkelijk meegaat met EvW.
Nja, ik geef alleen maar aan dat ik er ma & di niet heel actief zal zijn maar daarna weer wel, dus live with it ;) Als mij dat wolf maakt ben je wel heel raar bezig :eek:
@ BERT : het probleem is dat zone020 geen wolf is omdat ik er ook geen ben. :) (ooh, Ice-Cool verdedigt zone020, ze zijn allebei wolf! :eek: *kuch kuch*)

Komisch er wordt gesproken over BM stemmen in het groen en het gebeurt in het blauw :D

Dat komt omdat de spelleiding in de pm's heeft gezegd dat het blauw moest.
 
Bovenaan