- Reactiescore
- 154
Hier ben ik het volledig mee eens. Echter, dit is geen argument tegen mijn denkwijze? De maanden aan spelplezier, zullen er ook gewoon zijn deze wereld, voor mij dan (tegen een andere tegenstander). Dat mogelijke winstlabeltje, is wel gewoon het doel waar je naar toe werkt.
Tuurlijk wel; haal jij hier nu plezier uit? Door je al een dikke twee weken te moeten verantwoorden, door een oorlog die leuk had kunnen zijn overdreven makkelijk te beslechten in je eigen voordeel (door een, zacht gezegd, discutabele recruit)? Die maanden aan spelplezier tegen een andere tegenstander zullen hoe dan ook komen, of dat nu wordt voorafgegaan door een leuke en eerlijke strijd of een maandje inactieve accounts opedelen.
Als je zulke lange posts schrijft, lees dan wel graag mijn eerste bericht goed. Nergens heb ik beweerd dat we zonder de recruit de eindstrijd niet zouden halen? Die zouden we hoogstwaarschijnlijk gewoon halen hoor. Het ging mij er puur om dat we de eindstrijd haalden met een goede kans op wereldwinst, ergo: goede phalanxen. Geen zin om weer uit te leggen dat minder leden, ook al hebben deze meer punten/dorpen, gewoon een nadeel is voor de eindstrijd. Uiteindelijk trekken die punten namelijk weer gelijk en dan zullen wij zwaar in het nadeel zijn wegens een lagere totaliteit aan edels.
Da's ook niet wat ik beweerde dat jij gezegd zou hebben. Jij had het over 'jullie kansen op wereldwinst verlagen', laat het me dan zo verwoorden; het is helemaal niet zo dat jullie kansen op wereldwinst noemenswaardig zouden dalen zonder die recruit. Ik ben me ervan bewust dat dit het makkelijker maakt ('joepie!') voor jullie, maar ook zonder was dat perfect mogelijk. Jullie hebben momenteel ook gewoon elf leden hoor, en meer dan 3 miljoen (!) punten voorsprong op Imago. Je kan wel zeggen dat 'je de eindstrijd wil halen met een goede kans op winst', maar in mijn ogen hang je hier onterecht de Calimero uit.
Dit kan je nu makkelijk zeggen, maar zo simpel is het niet. Ik garandeer je, dat er direct stab geroepen wordt als wij een lid rekruteren na het breken van exitus. Dan gaan er namelijk beschuldigingen komen dat het gerekruteerde account in het complot zat etc. Kortom, gezeik over een recruit zou er altijd komen.
Ten eerste kan dat inderdaad wel degelijk, als je het op een nette manier doet. Er zijn situaties waarin dat perfect mogelijk zou zijn geweest, ook zonder het een stab te noemen. Ten tweede was dat maar een voorbeeld, een mogelijkheid als het ware. As I said hoefden jullie die recruit helemaal niet te doen, dat is jullie keuze geweest. Echter, als je er dan toch een doet, vind ik dat persoonlijk minder erg uit een weggespeelde stam, dan uit een vijandige stam waarbij je het niet eens op een normale manier geprobeerd hebt, maar dat kan ook aan mij liggen.
Was inderdaad erg makkelijk
Je vergeet een stukje te citeren.