- Reactiescore
- 1.221
Je planning voor je massa. Zo is er geschreven dat jullie er een datum voor hadden en de datum aangehouden hadden ook al waren er hele andere omstandigheden. Zoals ik al zei, je had op onze massa kunnen reageren met jullie eigen massa dezelfde dag. Al had het maar een halve massa geweest zoals nu, wellicht maakte het ook een halve massa van ons.
Ja het is maar wat je planning noemt. Dit plan kwam natuurlijk pas om de hoek kijken toen de gesprekken met KipKalkoentje afgerond waren. Het was niet een plan waar we rustig naar toe konden werken. Ik denk dat we toch getracht hebben om ad-hoc wat op te zetten met de middelen die we op dat moment hadden. Als ik van jullie begrijp dat KipKalkoentje ook eventjes in het zweet gezeten heeft is dat denk ik ook wel gelukt. Jammer dat Exitus niet meer weerstand kon bieden.
We hadden de clears niet klaar staan, waar Spread dat wel had. Een voordeel waar ze goed gebruik van gemaakt hebben.
Misschien was het slim geweest om wel een NAP aan te nemen, we gaan het nooit weten. Onze overweging om dat niet te doen was om nog enigzins een beetje druk er op te kunnen houden.