Bij deze even een opmerking mbt het focussen van offence dorpen. Ik heb persoonlijk de massa gepland en de targets toegewezen en wist door oa de barbs die gepakt zijn, fakes die eerder al gestuurd zijn etc. van sommige spelers al zeker 50% vd dorpen te markeren als offensief.
Er vanuitgaande dat jullie niet 100% offence spelen zal ongeveer de andere helft def zijn (plusminus). Dus ja in sommige gevallen zijn er offence dorpen gefocust, waarom zou ik dit niet doen als ik deze info eerlijk heb bemachtigd.
Daarnaast was boer de hoofdtarget, er werd eerder al door de speler zelf gemeld dat hij zeker 200+ edels te verwerken kreeg. Dit zou minimaal 50 dorpen betekenen van zijn miss in totaal 70 dorpen destijds? Daar is dus verre van enkel zijn off dorpen gefocust.
Dat dit soort dingen nog ter discussie moeten staan... Een costa rica is voor de massa bijvoorbeeld vrijwel volledig gescout door fakes. Tuurlijk weet ik dan waar alles staat. Ja jullie worden flink weggespeeld, ja ik snap dat dat enorm zuur kan zijn, maar kom een ander zijn ‘prestaties’ a.u.b. niet tekort doen en het afdoen met voorkennis door kip want dat is simpelweg niet zo.
Ik zeg toch ook niet dat jullie dorpen hebben gepakt van kip omdat jullie voorkennis over zijn dorpen hebben
Ps: Zelfs al zou je enkel off dorpen focussen staat dat niet garant aan het in elkaar vallen van je tegenstander. Meer activiteit en (beter) deffen dragen daar vooral aan bij.
Even een oprechte vraag voor de leden van spread. Jullie zitten in een stam met allemaal topaccounts en stonden er eigenlijk vrij goed voor. In de rim geen al te grote problemen/tegenstand en eigenlijk nauwelijks echt dreigingen (op exitus na ofc). Uiteraard was er ook nog Pit maar doordat die zoveel front met verschillende grote stammen hadden was het niet moeilijk om op eventuele aanvallen te anticiperen of gewoon zelf aan te vallen. Doordat jullie nog heel dat stuk safe voor grijpen hadden, hadden jullie alles in de hand voor komende oorlogen tegen Exitus en waarschijnlijk zelf eerst POV vooraleer er echte clashes gingen komen met Imago.
Wat doen jullie als reactie met het voordeel dat jullie al hadden, jullie recruiteren jullie grootste directe dreiging hun stamcluster letterlijk in 2 waardoor ze eigenlijk al verloren waren voordat ze waren begonnen. Je kan zeggen dat ze nog kans hadden maar als je even goed genoeg nadenkt weten jullie allemaal wel dat dit niet zo is. Weekje later beginnen de aanvallen en rarara exitus valt jammer genoeg beetje bij beetje zonder al te veel tegenstand. Dit is trouwens helemaal geen disrespect naar exitus want ik zit zelf ook in de examens dus weet perfect hoe het is jammer genoeg
. Nu is mijn vraag aan jullie: vonden jullie het nu echt leuk om op deze manier exitus weg te spelen want eerlijk gezegd moest ik mij in jullie plaats zetten zou ik echt hard balen dat ik het zo heb aangepakt maar dat is uiteraard mijn mening en ben dan ook oprecht benieuwd naar die van jullie.
Dit is al meermaals aan bod gekomen in een ander topic, lees dat topic door, geen zin om weeral in herhaling te treden.
Hier laat ik het ook bij. Dit topic is om oorlogen voor de andere partijen inzichtelijker te maken. Niet om modder naar elkaar te gooien.