Michael Jackson overleden

DeletedUser

Guest
Het staat er anders toch niet echt als een mening^^ Maar goed, ik schrok er even van dat ik dacht dat jij voor mij nou ging bepalen wat een artiest was en wat niet;) Is dat weer opgelost.

En voor de eerstvolgende die net als Slaro iets te snel conclusies trekt, ik heb nergens gezegd dat MJ's leven meer waard is als dat van een ander. Voor de muziekwereld is zijn leven echter wel meer waard en daarom hoort deze man, naar mijn mening, een topic te hebben.

Nee, voor de muziekwereld is zijn leven ook niet meer waard, hij was een belangrijk figuur maar dat heeft niets te maken met de waarde van een leven.
Meer mensen daar kenden hem, meer waren op de hoogte van zijn muziek, veel mensen zullen rouwen maar opnieuw geeft dat geen hogere waarde.
 

DeletedUser

Guest
Verschillende rechtzaken, een scheiding...kost veel geld.
Zeker als je Micheal Jackson heet..

1 scheiding?

2 waren het er.
Van de 2 vrouwen die hij had, heeft hij er geen enkel 2 jaar kunnen houden.Voor zulke mensen heb ik totaal geen respect, en zeker niet voor iemand die zijn kind zo in gevaar brengt.
 

DeletedUser3750

Guest
Ja, voor de muziekwereld is zijn leven wel meer waard, meer waard dan dat van een ander. Waarom is het leven van MJ voor de muziekwereld meer waard geweest dan, noem iets, Lordi?

MJ heeft meer invloed erop gehad, een grotere hoeveelheid nummers achtergelaten, de videoclip echt goed geïntroduceerd etc.

Wat heeft Lordi gedaan? Een keer het songfestival gewonnen en dat was het wel weer.

Wat heeft mijn docent muziek gedaan? Een aantal koren geleid.

Wat heeft mijn klasgenoot gedaan? Niks.

Is het leven van de klasgenoot in de muziekwereld dus minder waard dan dat van MJ? Ja.
 

DeletedUser

Guest
Ja, voor de muziekwereld is zijn leven wel meer waard, meer waard dan dat van een ander. Waarom is het leven van MJ voor de muziekwereld meer waard geweest dan, noem iets, Lordi?

MJ heeft meer invloed erop gehad, een grotere hoeveelheid nummers achtergelaten, de videoclip echt goed geïntroduceerd etc.

Wat heeft Lordi gedaan? Een keer het songfestival gewonnen en dat was het wel weer.

Wat heeft mijn docent muziek gedaan? Een aantal koren geleid.

Wat heeft mijn klasgenoot gedaan? Niks.

Is het leven van de klasgenoot in de muziekwereld dus minder waard dan dat van MJ? Ja.

Heeft niets te maken met de waarde van een leven. Niemand rekent daar iemand op af, misschien dat je dat ooit zal begrijpen, ik vrees het ergste.
 

DeletedUser3750

Guest
Dat heeft wel te maken met de waarde van het leven voor de muziekwereld en daar heb ik het al die tijd al over. Hopelijk dringt het deze derde keer door.
 

DeletedUser

Guest
Dat heeft wel te maken met de waarde van het leven voor de muziekwereld en daar heb ik het al die tijd al over. Hopelijk dringt het deze derde keer door.

Dat heeft niets te maken met de waarde van een leven. Zelfs al wordt iemand 1000x meer betreurd, zijn leven, is nooit meer waard.
 

DeletedUser3750

Guest
Ik heb het toch enkel over de waarde van zijn leven voor de muziekwereld, toch niet over de waarde van zijn leven op zichzelf. *zucht*
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het toch enkel over de waarde van zijn leven voor de muziekwereld, toch niet over de waarde van zijn leven op zichzelf. *zucht*

Dat is hetzelfde, ook voor de muziekwereld heeft dat er niets mee te maken, hij was belangrijk voor de muziekwereld, belangrijker dan jij of ik, daarom zal het een zwarte dag zijn maar dat heeft nogmaals niets te maken met de waarde van zijn leven. Jij moet waarde toch iets beter omschrijven nietwaar.
 

DeletedUser3750

Guest
*zucht*

Wat jij wilt, hij was meer waard voor de muziekwereld. Ik stel daarmee dat zijn leven meer waarde had voor de muziekwereld, maar jij mag dat lezen als "hij was meer waard voor de muziekwereld". Je pleitte zelf voor dergelijke interpretatie van teksten, dus daar heb je vast geen moeite mee.
 

DeletedUser

Guest
*zucht*

Wat jij wilt, hij was meer waard voor de muziekwereld. Ik stel daarmee dat zijn leven meer waarde had voor de muziekwereld, maar jij mag dat lezen als "hij was meer waard voor de muziekwereld". Je pleitte zelf voor dergelijke interpretatie van teksten, dus daar heb je vast geen moeite mee.

Ik denk dat jij je eigen stukjes nog niet eens uit elkaar kan houden. Ik zou de bovenstaande quote en post nog maar eens vergelijken en herschrijven.
 

DeletedUser3750

Guest
Belangrijker voor de muziekwereld is meer waard voor de muziekwereld. Dat is hetzelfde.

Ik heb geen zin om deze zinloze discussie voort te zetten, aangezien je het toch maar doet om het discussiëren en je al lang weet dat je zelf onzin aan het verkopen bent. Doe ook geen moeite een reactie uit te lokken, die krijg je toch niet.
 

DeletedUser

Guest
Belangrijker voor de muziekwereld is meer waard voor de muziekwereld. Dat is hetzelfde.

Ik heb geen zin om deze zinloze discussie voort te zetten, aangezien je het toch maar doet om het discussiëren en je al lang weet dat je zelf onzin aan het verkopen bent. Doe ook geen moeite een reactie uit te lokken, die krijg je toch niet.

Als ik dat zou doen Nikolaas, weet je zelf dat je bovenstaande argument onzin is, want je hebt al genoeg reacties achtergelaten om dat tegen te werken. Zijn leven is niet meer waard, niet voor de muziekwereld, misschien alleen voor z'n ouders maar een leven is een leven en een grote naam is verloren. Een naam die wel degelijk groter was dan de meeste mensen op aarde. Zeker in de muziekwereld maar eigenlijk overal, positief, en negatief. Zijn leven is helemaal niet meer waard, en ik neem aan dat je iets anders bedoelt, maar je omschrijving vertoont aan alle kanten barsten.
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp niet waarom jullie willen dat zijn leven dan wel of niet veel waard is geweest voor de muziekwereld. Ook ik denk dat ieder leven gelijk aan elkaar is, maar er zijn nu eenmaal mensen die een grotere stempel op bepaalde zaken hebben gedrukt dan anderen, onbewust, of bewust.
Michael Jackson is zo'n persoon, hij heeft voor een aantal aardschokken gezorgd, die nog lang zullen doordreunen, maar is zijn leven daardoor meer waard? Nee, ik denk wel dat zijn leven invloedrijker is geweest dan dat van bijvoorbeeld een schoonmaker.
De waarde van een leven, is de waarde die eraan wordt gegeven door zijn medemensen, maar meer nog wordt die bepaald door de manier waarop diegene geleefd heeft, denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Nu praten ze op TMF over hem. (Vlaanderen & Nederland samen!).
 

DeletedUser710

Guest
Ik zit er ook niet echt mee dat hij is gestorven. Jammer natuurlijk, want hij had ook leuke liedjes!! Alleen ken ik hem meer van de slechte dingen. Ik snap natuurlijk wel dat het voor de oudere mensen hier veel harder aankomt.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit er ook niet echt mee dat hij is gestorven. Jammer natuurlijk, want hij had ook leuke liedjes!! Alleen ken ik hem meer van de slechte dingen. Ik snap natuurlijk wel dat het voor de oudere mensen hier veel harder aankomt.

Zelfde.
 

DeletedUser

Guest
'Overdosis werd Jackson fataal'
Doorgaans goed ingelichte entertainmentsite TMZ: 'Michael Jackson overleden aan een overdosis van de krachtige pijnstiller Demerol'.

dit zag ik op mijn beginpagina van internet: www.hetnet.nl
 
Bovenaan