Michael Jackson overleden

DeletedUser

Guest
Ik zal beginnen met te zeggen dat ik geen michael jackson fan ben.

Wel vind ik het jammer dat iedereen focust op de slechte dingen die hij heeft gedaan. Al is hij hiervoor vrijgesproken... Dus of het waar is of niet zullen weinigen weten en lijkt me zinloos om een welles-nietes spelletje ervan te maken.

Ook is het hoe dan ook jammer dat hij gestorven is. De laatste jaren ging het wel bergaf met hem maar hij blijft toch een legende.
Wat hij voor de muziekindustrie heeft gedaan hebben weinige hem voorgedaan en zullen lang na hem weinige kunnen verwezenlijken.
 

DeletedUser

Guest
OKe ik kom even terug op mijn mening, Michael Jackson was natuurlijk WEL een groot popicoon!
En ik ga hem en zijn muziek ook missen, ook al heb ik er nooit zoveel aandacht aan gegeven.

Ik zit nu rtl boulevard te kijken en Georgina zegt dat zoveel mensen onaardig tegen hem heeft gedaan.

Childhood is mooi van hem..
Dat nummer ben ik helemaal vergeten.
 

DeletedUser

Guest
Die man heeft ook toch geen leven gehad.
Als kindsterretje met zo'n klootzak van een vader.. :(

(wist dat allemaal niet joh!)
 

DeletedUser

Guest
Triest leven gehad die man idd.
Wat dat betreft is ie dood misschien wel beter af..
 

DeletedUser

Guest
Verlies van een Icoon, iemand die de muziek van vandaag mede heeft gemaakt tot wat deze is.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig, maar ik vond persoonlijk,
dat we hem nu niet zoveel meer zagen.
Sinds hij van kleur is verandert is zijn muziek ook minder geworden.
 

DeletedUser

Guest
Die man heeft ook toch geen leven gehad.
Als kindsterretje met zo'n klootzak van een vader.. :(

(wist dat allemaal niet joh!)

wie zegt dat? er is helemaal geen bewijs dat hij kinderen heeft misbruikt. Integendeel, hij is er voor vrijgesproken! Wat de media allemaal zeggen hoeft niet per se waar te zijn ;)
Maar je hebt geen gelijk, stel dat hij het wel heeft gedaan. Heb je idd geen leven, maar als hij het niet heeft gedaan zit hij met de gedachte dat bijna iedereen denkt dat hij het wel heeft gedaan. Zou ik opzich niet zo gelukkig mee zijn. Ik heb zelf geen idee of hij die kinderen heeft misbruikt of niet, ik hoop natuurlijk dat het niet zo was. Kortom:
R.I.P
 

DeletedUser

Guest
Je snapt het niet he, Michael is vroeger mishandelt door zijn vader.
 

DeletedUser

Guest
wie zegt dat? er is helemaal geen bewijs dat hij kinderen heeft misbruikt. Integendeel, hij is er voor vrijgesproken! Wat de media allemaal zeggen hoeft niet per se waar te zijn ;)
Maar je hebt geen gelijk, stel dat hij het wel heeft gedaan. Heb je idd geen leven, maar als hij het niet heeft gedaan zit hij met de gedachte dat bijna iedereen denkt dat hij het wel heeft gedaan. Zou ik opzich niet zo gelukkig mee zijn. Ik heb zelf geen idee of hij die kinderen heeft misbruikt of niet, ik hoop natuurlijk dat het niet zo was. Kortom:
R.I.P

dat gaat over mj zelf, die vroeger mishandeld is door zijn pa...
 

DeletedUser

Guest
Als er ooit eens iets is gebeurd waardoor hij bij de rechtbank of weet ik veel wat terecht komt, zijn er altijd mensen die het proberen uit te buiten. Leugens verzinnen om zo wat extra geld in het laatje te brengen.

niet gezegd dat bovenstaande ook is gebeurd, maar het kan deels ook zo zijn gegaan

maar wat dan ook, R.I.P MJ
 

DeletedUser

Guest
Ja, lol niemand begreep hem, geen wonder, hij voelde zich lonely. Niemand die hij echt had om 'vast te klampen' en zeker na alles wat hij heeft moeten doorstaan, muziek is een uiting, zelfde als schilders, hij heeft z'n fustratie dus kunnen afwerken in muziek en dat deed ie goed :)
 

DeletedUser

Guest
Het was wel even slikken toen ik het deze nacht hoorde dat hij overleden was.
Persoonlijk had ik niet gedacht dat het allemaal zo snel ging gaan.
50 Concerten, LP, Nieuw Neverland, Nieuw huis, allemaal verloren geld, zijn operaties allemaal hebben ook handen vol geld gekost en wat kwam ervan?
Enkel problemen met zijn gezondheid, hij ging uit op de perfectie maar ook voor deze King of Pop mocht het niet zijn.

Zeer jammer aangezien Bob Marley (King of Raggae) en ook Elis Presley (King of Rock & Roll) vroeg aan het einde kwamen.
Maarja, Michael Jackson heeft goede en minder goede momenten gekend in zijn leven.
Ik persoonlijk vond zijn Singles lang niet slecht en vond dat hij de Titel als King of Pop wel verdiend heeft!

R.I.P Micheal!!
 

DeletedUser

Guest
Toen ik het vanochtend hoorde, was ik toch wel wat overdonderd. Ik ben ver na zijn tijd, maar toch luister ik zijn nummers nog steeds.

Michael, je bent nu overleden, maar eigelijk onsterfelijk!
 

DeletedUser

Guest
Die man heeft ook toch geen leven gehad.
Als kindsterretje met zo'n klootzak van een vader.. :(

(wist dat allemaal niet joh!)

Inderdaad,vader had ooit tegen zijn zoon (van 6) gezegt : "Blijf altijd in beweging op het podium,zo kunnen ze je moeilijker doodschieten"
dat blijft ook wel even hangen in een hoofd van zo'n jongetje denk ik.
Het is jammer,maar zoals velen gezegt hebben : er zijn ergere dingen in dit leven.
 

DeletedUser

Guest
Hij werd geboren als een zwarte maar stierf als een blanke.
Herkende hem eerst niet toen ik hem zag als zwarte.
 

DeletedUser

Guest
,,Uit de autopsie is niets verdachts gebleken.Alleen kreeg hij elke dag een spuit morfine van zijn dokter.''

Do I need to tell more ?
 
Bovenaan