Michael Jackson overleden

DeletedUser

Guest
Toen Curt Curtain of hoe die zanger van Nirvana ook noemde zich vermoorde althans volgens de politie, hebben er verschillende mensen over heel de wereld Zelfmoord gepleegd met z'n muziek op, waarschijnlijk zullen dit voor Michael Jackson ook zijn :s. Iig hij kon goed zingen! En waarom treurig zijn, Gorki zong ooit: Allen Elvis blijft bestaan,...! Michael zal hier in het vervolg ook nog moeten worden bijgezongen :). Althans, ik begrijp niet hoe hij zoveel geld kon opdoen hij verkocht 700 miljoen platen als hij daar 1 euro van krijgt, dat onwaarschijnlijk is, heeft hij 700 miljoen dollar. Zonder concerten en andere bijberekend. Dus wel raar dat ie Financieel in de knoop zat :s

Curt Gordijn xD

Kurt Cobain
 

DeletedUser

Guest
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Micheal Jackson geen geweldig artiest vond, al werd zijn moonwalk wel bekend natuurlijk, en al zeker geen geweldig mens.

Dat gedoe met die kinderen, met al die plastische chirurgie van hem en dat gedoe over die huidkanker. Ik vond hem een aansteller en een pervers, eng mannetje.

Hij heeft wel veel betekent voor de muziekwereld, maar ik lig er persoonlijk niet wakker van dat hij heen is gegaan.
 
Reactiescore
28
de wereld verliest met Michael Jackson een groot artiest, goeie zanger/danser

de wereld verliest met Wacko Jacko ook een van 's werelds meest gestoorde celebrity's. Je eigen kind over het balkon hangen, 50 plastische ingrepen, van coole negro naar blanke freak, verschillende beschuldigingen omtrent kindermisbruik, ...
zo zot als een kanon, als je 't mij vraagt
woog geen 60 kg meer, liep rond met krukken ten tijde van z'n proces, zou huidkanker hebben, bedroevende gezondheid en dan 50 afscheidsconcerten willen doen...
om dat te halen had ie pillen nodig, veel pillen, en die zijn hem wss fataal geworden.

Ik treur niet echt eigenlijk, ben geen fan en ken alleen z'n lunatic-side...
 

DeletedUser26639

Guest
de wereld verliest met Michael Jackson een groot artiest, goeie zanger/danser

de wereld verliest met Wacko Jacko ook een van 's werelds meest gestoorde celebrity's. Je eigen kind over het balkon hangen, 50 plastische ingrepen, van coole negro naar blanke freak, verschillende beschuldigingen omtrent kindermisbruik, ...
zo zot als een kanon, als je 't mij vraagt
woog geen 60 kg meer, liep rond met krukken ten tijde van z'n proces, zou huidkanker hebben, bedroevende gezondheid en dan 50 afscheidsconcerten willen doen...
om dat te halen had ie pillen nodig, veel pillen, en die zijn hem wss fataal geworden.
Ik treur niet echt eigenlijk, ben geen fan en ken alleen z'n lunatic-side...

Je hebt wel gelijk.

Maar toch ik vind het erg. Hij verdiend mijn hele RESPECT.
 

DeletedUser

Guest
Erg verlies,

Hier versliet de muziek wereld een icoon iemand die de muziek heeft gemaakt wat het nu is.
Ik ben geen fan van hoe hij erbij liep maar de muziek die hij maakte,toch respect. De laatste jaren werd hij echt gestoord en vond ik het niks.
 

DeletedUser

Guest
de wereld verliest met Michael Jackson een groot artiest, goeie zanger/danser

Eigenlijk is een artiest pas een echte artiest als hij/zij zelf liedjes schrijft, en instrumenten bespeeld.
Jackson was in feite alleen een zanger en een danser.
Die vaak in zijn ballen kneep.:rolleyes:

Oh nee, alleen goede dingen over de doden he.

Een zwarte dag in de muziekgeschiedenis vind ik echt zwaar overdreven.
Dat was toen Johnny Cash overleed, en Ray Charles.
 

DeletedUser3750

Guest
Oh ja Kahvi? Ik wist niet dat jij bepaalde voor de wereld wat nou wel of niet een artiest is?
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is een artiest pas een echte artiest als hij/zij zelf liedjes schrijft, en instrumenten bespeeld.
Jackson was in feite alleen een zanger en een danser.
Die vaak in zijn ballen kneep.:rolleyes:

Oh nee, alleen goede dingen over de doden he.

Een zwarte dag in de muziekgeschiedenis vind ik echt zwaar overdreven.
Dat was toen Johnny Cash overleed, en Ray Charles.

ik vind Michael Jackson een minstens net zo grote naam als de namen die jij noemt, misschien nog wel groter. Alleen jou interpretatie is anders dan een ander, dus ga dan niet zeggen wat overdreven is of wat niet.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is een artiest pas een echte artiest als hij/zij zelf liedjes schrijft, en instrumenten bespeeld.
Jackson was in feite alleen een zanger en een danser.
Die vaak in zijn ballen kneep.:rolleyes:

Oh nee, alleen goede dingen over de doden he.

Een zwarte dag in de muziekgeschiedenis vind ik echt zwaar overdreven.
Dat was toen Johnny Cash overleed, en Ray Charles.

Nou, nou, misschien is Michael Jackson niet jouw smaak, mijne ook niet iing maar hij heeft wel zo'n indruk achter gelaten op het hele genre, op de hele muziekwereld, dat het toch echt wel een zwarte dag was. Ik was ook fan van Johnny Cash maar toch zie ik Michael Jackson als grotere muziekster.
 

DeletedUser18987

Guest
ik vind dit niet echt belangrijk

maar toch gecondoleerd
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is een artiest pas een echte artiest als hij/zij zelf liedjes schrijft, en instrumenten bespeeld.
Jackson was in feite alleen een zanger en een danser.
Die vaak in zijn ballen kneep.:rolleyes:

Oh nee, alleen goede dingen over de doden he.

Een zwarte dag in de muziekgeschiedenis vind ik echt zwaar overdreven.
Dat was toen Johnny Cash overleed, en Ray Charles.

En Freddie Mercury.
 

DeletedUser3750

Guest
Whoah! Ik ventileer enkel mijn mening @ Nikolaas

Het staat er anders toch niet echt als een mening^^ Maar goed, ik schrok er even van dat ik dacht dat jij voor mij nou ging bepalen wat een artiest was en wat niet;) Is dat weer opgelost.

En voor de eerstvolgende die net als Slaro iets te snel conclusies trekt, ik heb nergens gezegd dat MJ's leven meer waard is als dat van een ander. Voor de muziekwereld is zijn leven echter wel meer waard en daarom hoort deze man, naar mijn mening, een topic te hebben.
 

DeletedUser3750

Guest
Mjah, waar hij bij... beat it volgens mij, zijn voet toch even bijna in zijn mond stopt :p Nah, beetje overdreven, maar dat is toch wel een beweging die ik niet zo snel kan maken.

Maar wat je zegt klopt, dansen kun je, in principe, leren.

Er is trouwens, op TMF volgens mij, heel de dag een docu over Michael Jackson met ook veel van zijn muziek erin. Mochten enkele echte fans hier dat nog niet weten en hem wel graag willen zien.
 

DeletedUser

Guest
Hm ja lol ik had het nieuws nog niet gehoord. Belde mn vriendin voor iets en ze nam treurig op. Ik vroeg wat is er? Begint ze half te huilen omdat michael jackson dood is. Schrok er wel even van aangezien die nog niet zo oud is. Anderzijds heeft die jongen misschien nu zn rust. Hij zal niet vergeten worden en zn muziek zal altijd legendarisch zijn. Verder hoop ik niet dat zn dood een grotere hype wordt dan al zijn vroegere acties.. dat is natuurlijk overdreven.
 
Bovenaan