Michael Jackson overleden

DeletedUser

Guest
Dan ben je alleen dom als zo iemand invloed op je heeft :eek: ( en dan bedoel ik iemand die je alleen van TV kent) ...
Komaan , als je je zo makkelijk laat beïnvloeden.
Wss zitten er hier nu mensen droeviger dan als hun moeder zou sterven.

Op mij had hij geen invloed, maar op vele wel. Zoals bv. Hevige fans!
Maar Yasmine bv., die had invloed op 1000en holebi jongeren. Dus die kunnen dan wel treuren!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind(vond) Michael een heel raar persoon, maar hij had talent. Hij was uniek net als iedereen die heengaat.

Toch bijzonder veel respect voor hem!
 

DeletedUser

Guest
Ik vond hem niet echt zo heel goed. Alleen in zijn beginjaren vond ik hem goed.
Hij leefde de laatste maanden ook ongezond heb ik gelezen. Veel medicijnen etc.
 

DeletedUser

Guest
Op mij had hij geen invloed, maar op vele wel. Zoals bv. Hevige fans!
Maar Yasmine bv., die had invloed op 1000en holebi jongeren. Dus die kunnen dan wel treuren!

Zoveel invloed en dan zelfmoord plegen? Dat is toch wel iets waar je als belg trots op moet zijn. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben al zo'n 8 jaar fan van hem.
Hij was bezig met een nieuwe CD en ik hoopte ooit een concert van hem te kunnen bijwonen.
Zijn CD was nog niet af.

Michael Jackson had enorm veel talent als zanger.
Maar die rechtzaak in Amerika heeft hem financieel genekt.
 

DeletedUser

Guest
De mensen die nu gaan lopen zeiken dat er overdreven wordt moeten hier heel snel weggaan en niet stoer gaan lopen doen van 'wat interesseert mij het'. Reageer dan niet. Ja natuurlijk sterven er honderden mensen per dag maar iemand die wereldwijd zo bekend was en zo invloed heeft gehad verdient echt wel een beetje aandacht vind ik. Het blijft toch de dood van een geweldig artiest en dit is verschrikkelijk voor o.a zijn kinderen en andere naasten.
 

DeletedUser

Guest
De mensen die nu gaan lopen zeiken dat er overdreven wordt moeten hier heel snel weggaan en niet stoer gaan lopen doen van 'wat interesseert mij het'. Reageer dan niet. Ja natuurlijk sterven er honderden mensen per dag maar iemand die wereldwijd zo bekend was en zo invloed heeft gehad verdient echt wel een beetje aandacht vind ik. Het blijft toch de dood van een geweldig artiest en dit is verschrikkelijk voor o.a zijn kinderen en andere naasten.

Ik vond hem erg goed dansen. Trouwens, wat ik me net bedenk, is het niet mogelijk dat dit zo'n publiciteitsstunt is? Misschien is dit zo'n gare actie.

Ik heb me er niet in verdiept, maar ik zou de humor er wel van inzien. :)
 

DeletedUser26945

Guest
voor altijd in iedereen zijn hart.

Spreek voor jezelf zou ik zo zeggen. Ik kan me heel goed inbeelden dat veel mensen ( waaronder ook mezelf) er steen gerust in zijn of die rondloopt als zombie of 2 meter onder de grond zit.

Ik hoor ze al komen, geen respect, geen respect dat.
Ach ja, geen problemen met fans die dit erg vinden maar veralgemeen dit niet alsof de hele wereld moet lam gelegd worden om te rouwen.
 

DeletedUser

Guest
De mensen die nu gaan lopen zeiken dat er overdreven wordt moeten hier heel snel weggaan en niet stoer gaan lopen doen van 'wat interesseert mij het'. Reageer dan niet. Ja natuurlijk sterven er honderden mensen per dag maar iemand die wereldwijd zo bekend was en zo invloed heeft gehad verdient echt wel een beetje aandacht vind ik. Het blijft toch de dood van een geweldig artiest en dit is verschrikkelijk voor o.a zijn kinderen en andere naasten.


Oh, dus ik doe stoer omdat ik niet dezelfde mening heb als bv jij?

sorry hoor maar dit is een vrij discussie forum dacht ik en ik zeg nergens dat het niet erg is voor zijn familie en naasten, dat heb ik niemand zien doen. Maar je mag best eerlijk zijn als zijn dood je niet heel erg raakt..of is dit een topic voor uitsluitend helden verering? want als dat zo is heb ik t even gemist.

Iedereen mag zijn mening geven dus ook de mensen die alle aandacht rond de dood van zo iemand overdreven vinden.

Nanda
 

DeletedUser

Guest
Schreef Micheal Jackson zijn teksten zelf eigenlijk? En bespeelde hij zelf een instrument?
 

DeletedUser

Guest
Schreef Micheal Jackson zijn teksten zelf eigenlijk? En bespeelde hij zelf een instrument?

enkele zelf geschreven, vooral in beginnende jaren, of binnen de familie(voordeel van grote familie).
Hij bespeelde zelf niet noemenswaardig op instrumenten(misschien wat in prive?), Hij moest het van de zang en dans hebben.
 

DeletedUser

Guest
Oh, dus ik doe stoer omdat ik niet dezelfde mening heb als bv jij?

sorry hoor maar dit is een vrij discussie forum dacht ik en ik zeg nergens dat het niet erg is voor zijn familie en naasten, dat heb ik niemand zien doen. Maar je mag best eerlijk zijn als zijn dood je niet heel erg raakt..of is dit een topic voor uitsluitend helden verering? want als dat zo is heb ik t even gemist.

Iedereen mag zijn mening geven dus ook de mensen die alle aandacht rond de dood van zo iemand overdreven vinden.

Nanda

Ja tuurlijk mag je je mening geven, ik had het ook niet specifiek over jou hoor. Alleen een beetje respect is wel op zijn plaats, dit is een treurige gebeurtenis voor een heleboel mensen.
 

DeletedUser

Guest
Ja tuurlijk mag je je mening geven, ik had het ook niet specifiek over jou hoor. Alleen een beetje respect is wel op zijn plaats, dit is een treurige gebeurtenis voor een heleboel mensen.


Ik snap wel wat je bedoeld Senne, en het is ook ws niet zo dat de dood van michael jackson sommigen niet interesseert maar dat ze zich storen aan uitspraken als ''dit is een zwarte dag in de geschiedenis'' want ook al was hij dan beroemd , invloedrijk en wat al niet meer...puur als mens is hij niet meer waard dan jij, ik of welke wereldburger dan ook.
 

DeletedUser3750

Guest
Als iemand het raar vindt dat er een topic voor de dood van Michael Jackson wordt geopend, heeft die volgens mij geen enkel verstand van muziek. Michael Jackson heeft niet alleen een hele hoop nummers achtergelaten, maar, zeker in combinatie met de Jacksons/Jackson 5, de hele muziekwereld immens beïnvloedt. Een topic is zeker op zijn plaats.

Ik heb voor de grap wel eens gezegd dat MJ al aan het ontbinden was, maar ik had toch niet verwacht dat hij zo snel al zou sterven. Misschien was het ook wel beter, zijn bloeiperiode was voorbij en ik had niet het idee dat hij nou erg gelukkig leefde momenteel. Toch blijft het erg jammer. Zijn muziek zal in ieder geval nog lang herinnerd worden.
 

DeletedUser

Guest
Als iemand het raar vindt dat er een topic voor de dood van Michael Jackson wordt geopend, heeft die volgens mij geen enkel verstand van muziek. Michael Jackson heeft niet alleen een hele hoop nummers achtergelaten, maar, zeker in combinatie met de Jacksons/Jackson 5, de hele muziekwereld immens beïnvloedt. Een topic is zeker op zijn plaats.

Ik heb voor de grap wel eens gezegd dat MJ al aan het ontbinden was, maar ik had toch niet verwacht dat hij zo snel al zou sterven. Misschien was het ook wel beter, zijn bloeiperiode was voorbij en ik had niet het idee dat hij nou erg gelukkig leefde momenteel. Toch blijft het erg jammer. Zijn muziek zal in ieder geval nog lang herinnerd worden.

dat niet alleen , dankzij heb kennen wij de clips van vandaag.
Het was michael die met thriller een soort mini film maakte. en dat was ongezien.
En tegenwoordig is dat met alle clips het geval :p
 

DeletedUser

Guest
Toen Curt Curtain of hoe die zanger van Nirvana ook noemde zich vermoorde althans volgens de politie, hebben er verschillende mensen over heel de wereld Zelfmoord gepleegd met z'n muziek op, waarschijnlijk zullen dit voor Michael Jackson ook zijn :s. Iig hij kon goed zingen! En waarom treurig zijn, Gorki zong ooit: Allen Elvis blijft bestaan,...! Michael zal hier in het vervolg ook nog moeten worden bijgezongen :). Althans, ik begrijp niet hoe hij zoveel geld kon opdoen hij verkocht 700 miljoen platen als hij daar 1 euro van krijgt, dat onwaarschijnlijk is, heeft hij 700 miljoen dollar. Zonder concerten en andere bijberekend. Dus wel raar dat ie Financieel in de knoop zat :s
 

DeletedUser

Guest
Verschillende rechtzaken, een scheiding...kost veel geld.
Zeker als je Micheal Jackson heet..
 
Bovenaan