Michael Jackson overleden

DeletedUser

Guest
Hij was sowieso al heel zwak en hij haalde rare dingen uit. Maar in pedofilie heb ik nooit geloofd, eerder iemand die altijd kind wilde zijn, en in dat geval zaten de makers van Southpark er niet eens zo heel ver van af, maar goed, zeker weten doe je het nooit. Niettemin was het een groot artiest. R.I.P. en hopelijk komen we nog eens te weten wie de echte Michael Jackson geweest
moet zijn.
 

DeletedUser32020

Guest
eerlijk gezegd kan het me niet zoveel schelen.

Ik heb respect voor zijn Fans die nu heel bedroefd zijn, maar mij hoor je eigenlijk niet klagen.
 

DeletedUser

Guest
Eigen schuld, dikke bult. Zieke vent. In het kader van 'ik ben wereldberoemd' mogen zulk soort mensen altijd wat meer dan "normale" mensen.
 

DeletedUser

Guest
RIP Yasmine, Farrah Fawcett, Michael Jackson :(
25 Juni was echt een grauwe dag in het tv - wereldje & het zing - wereldje!
 

DeletedUser

Guest
OMG , wat een drama:rolleyes:
Nee ,serieus ,er sterven elke dag 100en mensen , krijgen die allemaal een apart topic ?
 

DeletedUser

Guest
Waarom altijd zo overdreven veel aandacht en dramatiek om dit soort dingen....ik ben nuchter, ik kende hem niet dus het raakt me niet echt, het overlijden van mijn moeder jaren terug, ja dat raakte me.

Ik heb gewoon een hekel aan massa kopieer gedrag, maar goed iedereen moet lekker zelf weten waar ie verdrietig om is, ik heb er persoonlijk geen last van dat ie er niet meer is.
 

DeletedUser

Guest
OMG , wat een drama:rolleyes:
Nee ,serieus ,er sterven elke dag 100en mensen , krijgen die allemaal een apart topic ?

Nee, maar Michael Jackson was wereldbekend & hij had vroeger veel invloed op vele mensen. Net zoals vele bekende personen dat hebben .. !
 

DeletedUser

Guest
Omg, hoorde het juist op de radio.
Dat is dus wel een wereld talent dat de hoek om gaat.
Ik krijg nog altijd kippenvel als ik z'n liedjes hoor!
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar Michael Jackson was wereldbekend & hij had vroeger veel invloed op vele mensen. Net zoals vele bekende personen dat hebben .. !

Dan ben je alleen dom als zo iemand invloed op je heeft :eek: ( en dan bedoel ik iemand die je alleen van TV kent) ...
Komaan , als je je zo makkelijk laat beïnvloeden.
Wss zitten er hier nu mensen droeviger dan als hun moeder zou sterven.
 

DeletedUser

Guest
Dan ben je alleen dom als zo iemand invloed op je heeft :eek: ( en dan bedoel ik iemand die je alleen van TV kent) ...
Komaan , als je je zo makkelijk laat beïnvloeden.
Wss zitten er hier nu mensen droeviger dan als hun moeder zou sterven.

Ik vind het toch altijd jammer als zo een persoon sterft, en er gaan idd honderden mensen per dag dood, maar van die mensen heb ik nooit gehoord dus daar kan je niet om treuren.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het toch altijd jammer als zo een persoon sterft, en er gaan idd honderden mensen per dag dood, maar van die mensen heb ik nooit gehoord dus daar kan je niet om treuren.

Jammer is begrijpelijk , maar dit :

Zwarte dag in de geschiedenis, dat moge duidelijk zijn.

Een zwarte dag om 2 doden ?
Een zwarte dag zou ik vinden : begin van WO III ofzo ...

Niet de dood van 2 man die je op TV zag...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het toch altijd jammer als zo een persoon sterft, en er gaan idd honderden mensen per dag dood, maar van die mensen heb ik nooit gehoord dus daar kan je niet om treuren.

Natuurlijk ken je al die mensen niet, maar Michael Jackson ken je toch ook niet? Je kent zijn naam en hoe hij zichzelf neerzet (dit is in mijn ogen pure fictie maar ok)

Het idee dat er dagelijks duizenden onschuldige mensen omkomen door oorlog en geweld raakt mij vele malen meer dat de dood van Michael Jackson.
 

DeletedUser

Guest
Jammer is begrijpelijk , maar dit :



Een zwarte dag om 2 doden ?
Een zwarte dag zou ik vinden : begin van WO III ofzo ...

Niet de dood van 2 man die je op TV zag...

Als je (grote) fan van hem bent geweest, kan ik zeker begrijpen dat je zoiets zegt hoor. Alleen klinkt het wat veralgemeniseerd, dat wel, maar voor diegene zal het misschien heel erg zijn.
 

DeletedUser

Guest
Jammer is begrijpelijk , maar dit :



Een zwarte dag om 2 doden ?
Een zwarte dag zou ik vinden : begin van WO III ofzo ...

Niet de dood van 2 man die je op TV zag...

Ja of dat drama op die school in Duitsland...

Maar iedereen mag van mij zijn mening hierover hebben en treuren als ze dat willen, maar mij maakt het niks uit en vind dat er weer een hoop drama van wordt gemaakt... Hij leek toch al zo goed als dood en nu is die het echt....;)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk gaan sommigen het erg vinden , maar niemand hier gaat hem echt kennen. Liedjes horen van iemand is iets anders dan je familie verliezen. Nouja , ik begrijp dat je er droevig voor bent , maar overdrijven bestaat ook.
 

DeletedUser

Guest
Helaas. Ik zou misschien een concert van hem bezoeken in de 02 Arena omdat mijn oom kaartjes had (was helemaal gek van MJ). Zijn dood raakt me niet heel erg, maar ik treur meer om zijn dood dan om de mensen die verder zijn overleden. Je kan nou eenmaal niet elke dag een paar duizend kaarsjes opsteken.
 
Bovenaan