Michael Jackson overleden

DeletedUser

Guest
Grootste artiest ter wereld, misschien nu niet meer, maar aantal jaar geleden sowieso.

Grote naam, grote kunsten, een absolute legende.

Legende en Mythen leven gelukkiger langer dan de naam zelf.

Michael Jackson, RIP.
 

DeletedUser

Guest
R.I.P.

Hier ben ik niet goed van.. .
De hartstilstand blijkt (volgens de eerste berichten) te wijten te zijn aan een zelfmoordpoging (ik weet niet in hoeverre de bron betrouwbaar is).
 

DeletedUser

Guest
voor altijd in iedereen zijn hart. Ik ben kapot van het nieuws ik wil het nog altijd niet geloven.
 

DeletedUser

Guest
Verschrikkelijk inderdaad, maar 1 topic is wel genoeg. Laten we die in het serieuze forum maar openlaten, die was eerder en het is tenslotte ook serieus nieuws.

deze dus.

Closed.
 

DeletedUser

Guest
Haha nu sluit Rebeller ook gelijktijdig die andere ^^. Deze dan maar weer open.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het nog altijd niet geloven eigenlijk, verschrikkelijk.
 

DeletedUser12813

Guest
morgen even in de krant kijken
even zien of het waar is:$
 

DeletedUser

Guest
omdat het nog nergens 100% officieel bevestigd is, zou je dat kunnen doen, maar dit is te ziek om een campagnastunt te zijn.

"Verschillende bronnen melden het overlijden van Michael Jackson (50) in Los Angeles. Dokters zouden aan de Los Angeles Times het overlijden bevestigd hebben van de King of Pop. Ook persbureau AP brengt het nieuws van het overlijden."
 

DeletedUser

Guest
Dat Yasmine uit het leven is gestapt, heeft me écht geraakt!
Rest In Peace!
 

DeletedUser

Guest
ja het is officieel he

BBC zei:
Singer Michael Jackson dies in LA
CNN zei:
updated 14 secs ago

Michael Jackson is dead
hbvl zei:
Michael Jackson overleden aan hartstilstand
het nieuwsblad zei:
King of Pop is dood
Michael Jackson sterft door hartstilstand

Dat van Yasmine raakte me eerlijk gezegd niet, er zijn zo stomme ziektes waar zoveel dode aan vallen die het niet willen en zij heeft het zelf gedaan dus haar keuze
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33828

Guest
R.I.P.

Hier ben ik niet goed van.. .
De hartstilstand blijkt (volgens de eerste berichten) te wijten te zijn aan een zelfmoordpoging (ik weet niet in hoeverre de bron betrouwbaar is).

had ik verwacht
 

DeletedUser

Guest
Dat van Yasmine raakte me eerlijk gezegd niet, er zijn zo stomme ziektes waar zoveel dode aan vallen die het niet willen en zij heeft het zelf gedaan dus haar keuze
Tja..een gek dat zijn kind half over een balkon gooit wekt sympathie op.

*not*

Ik weet niet hoe twitter werkt, maar daar schijnt het supersnel te gaan qua nieuws omtrend dit onderwerp.
 

DeletedUser

Guest
Iemand die zelfmoord pleegt is mss wel héél egocentrisch, maar ook hééél erg moedig! Zou jij het kunnen? Je eigen leven beëindigen?
Ik alvast niet, moet ik eerlijk toegeven, niemand niet.

Dat van Michael is idd ook immens erg. Vind het raar. Hoorde dat het weer beter ging met hem en dat hij zich aan het voorbereiden was voor zijn concerten.

RIP both.

Tja..een gek dat zijn kind half over een balkon gooit wekt sympathie op.

*not*

Just beat it?
 

DeletedUser

Guest
ik ging 3 uur geleden naar bed.
"even 9lives (forum) checken" dacht ik...

ondertussen nog altijd er over bezig...

Damn... :(
 
Bovenaan