Maak je eigen top10

DeletedUser41607

Guest
Een beetje bashen op spelling.. Robbert, robbert toch.. waar gaat het heen met je? Als we al jou posts er eens bij gaan pakken zitten die ook niet zonder spellings- of grammaticafouten, dus blijf er niet constant op bashen. Zoals in de quote staan er ook al weer een paar.


Trouwens, heb je GOH XL al verteld dat je zulks goed contact hebt met bepaalde spelers? Verder een beetje liegen over Curam en dingen zeggen wat niet klopt tegen je eigen leiding. Wat ben jij een ideaal beeld van een perfect lid. NOT:eek:

Ja dat heeft hij verteld ja!
Trepaulo is een prima stamgenoot die zich vanaf het eerste moment al behoorlijk heeft ingezet voor de stam,
vind het dus ook een slechte zaak dat je dit soort dingen op het AF gaat gooien en niet gewoon een pm stuurt.

Palikir staat niet voor niks in de meeste top 10 lijsten :)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat heeft hij verteld ja!
Trepaulo is een prima stamgenoot die zich vanaf het eerste moment al behoorlijk heeft ingezet voor de stam,
vind het dus ook een slechte zaak dat je dit soort dingen op het AF gaat gooien en niet gewoon een pm stuurt.

Palikir staat niet voor niks in de meeste top 10 lijsten :)

Hij is wel goed - maar hij mag nandertje niet zo bashen op grammatica :eek:

Wereld 16 Politiek & Propaganda - dus waarom is het een slechte zaak? Het is pas slecht als je mensen gaat backstabben en dan met z'n allen gaat aanvallen..........
 

DeletedUser

Guest
Hij is wel goed - maar hij mag nandertje niet zo bashen op grammatica :eek:

Wereld 16 Politiek & Propaganda - dus waarom is het een slechte zaak? Het is pas slecht als je mensen gaat backstabben en dan met z'n allen gaat aanvallen..........

Zoals jij van plan was met Nilva? :eek:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
???
 

DeletedUser

Guest
Zoals jij van plan was met Nilva? :eek:

Ken je deze woorden nog kwakzalver? Enige wat je doet is inferieur antwoorden, daar ben je namelijk zo goed in...

"Kwakzalver: (figuurlijk) iemand die het publiek wat op de mouw wil spelden.
synoniem: boerenbedrieger, oplichter, knoeier"


Lil-john zei:
* Ik respecteer de NAP met GOH XL en zal me volledig voor inzetten om deze diplomatieke betrekking tot stand te houden. Daarnaast behandel ik iedereen van GOH XL in-game en op het forum als vriend.

* Ik respecteer de BG met Nilva en zal me volledig voor inzetten om deze diplomatieke betrekking tot stand te houden. Daarnaast behandel ik iedereen van Nilva in-game en op het forum als vriend.

Ja maar Robbert... toch vind je ik wel lief, kijk maar... :eek:

Palikir op 25.04. om 21:54 uur
Beste Curam,

Aangezien ik mogelijk misschien een beetje heel stiekem een klein beetje intresse in Curam heb, hier de reden waarom ik wil komen.

Want hoewel ik Astra* een hele fijne stam vind, zie ik niet hoe Astra* nog langer kan blijven bestaan. Waarschijnlijk hebben jullie wel zo jullie ideeën, mocht je intresse hebben naar mijn mening, moet je me maar eens aanspreken op MSN.
Er zijn voor mij 2 opties, om heen te gaan. GOH XL en Curam. GOH XL is in principe een prima stam, niet hele goede spelers. Maar werken erg leuk samen.
Curam daar in tegen, verwacht ik dat naast leuke spelers (ik heb al met een paar spelers kennis mogen maken :)), ook goede spelers die weten wat ze doen. En niet direct bij tegenvallende resultaten overstappen op het massaal slopen van dorpen.
Ook verwacht ik dat er een paar nachters tussen zitten, en dat ik niet constant in mijn eentje online ben 's avonds laat(wat echt ontzettend eenzaam en saai is).

Ik wil dus graag naar Curam, omdat ik denk iets te kunnen leren & vooral voor de gezelligheid buiten het spelen om. Iets waarvan ik denk dat Curam dat het meeste heeft van w16.

Mvg,
palikir
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik spreek hem niet tegen hoor. Curam heeft de meeste skills.
 

DeletedUser

Guest
Kan je ook nog iets extra's dan privé berichten & msn gesprekken posten?
Of zit dat er helaas niet in?
 

DeletedUser41607

Guest
Hij is wel goed - maar hij mag nandertje niet zo bashen op grammatica :eek:

Wereld 16 Politiek & Propaganda - dus waarom is het een slechte zaak? Het is pas slecht als je mensen gaat backstabben en dan met z'n allen gaat aanvallen..........

Rick jij weet niet wat wij allemaal gedaan hebben voor viking om hem in onze stam te krijgen, verder vind ik dit gaan backstabben omdat

1. hij wist dat het ging gebeuren en we bieden hem alternatieven
2. hij heeft ons ook nooit offensief ondersteund in een oorlog tegen astra, hij bleef altijd neutraal.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik voorstelde dat Viking Wikkie bij jullie in de stam kon toetreden waren er al meteen twee leiders die op hun achterpoten te stijgeren stonden - en dat al een tijdje geleden.

Overleggen jullie als leiding team niet of was je de enige die dat wilde?
 

DeletedUser41607

Guest
Toen ik voorstelde dat Viking Wikkie bij jullie in de stam kon toetreden waren er al meteen twee leiders die op hun achterpoten te stijgeren stonden - en dat al een tijdje geleden.

Overleggen jullie als leiding team niet of was je de enige die dat wilde?

Tuurlijk overleggen wij wel!
Alleen we moeten ook voor ons zelf kiezen anders win je dit spelletje niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tuurlijk overleggen wij wel!
Alleen we moeten ook voor ons zelf kiezen anders win je dit spelletje niet.

Dus de helft van de leiding was het er mee eens, de andere helft niet... dus wie kiest nu voor zichzelf? Of is er toch geen overleg? :eek:
 

DeletedUser41607

Guest
Dus de helft van de leiding was het er mee eens, de andere helft niet... dus wie kiest nu voor zichzelf? Of is er toch geen overleg? :eek:

in eerste instantie was ik tegen, maar dat komt ook omdat ik hier nog niet heel lang zit en me daar niet erg mee bezig gehouden heb.
Uiteindelijk vond ik het wel zo eerlijk om hem een plaatsje in de stam te geven.
 

DeletedUser

Guest
in eerste instantie was ik tegen, maar dat komt ook omdat ik hier nog niet heel lang zit en me daar niet erg mee bezig gehouden heb.
Uiteindelijk vond ik het wel zo eerlijk om hem een plaatsje in de stam te geven.

Klopt, er waren twee andere leiders fel tegen... en je zit er nu al een paar maanden... :p
 

DeletedUser41607

Guest
Klopt, er waren twee andere leiders fel tegen... en je zit er nu al een paar maanden... :p

Ja en in die paar maanden heeft viking niet echt heel veel ondersteund omdat ze 'neutraal' bleven.
Iets wat ik niet als een trouwe bondgenoot zag, alleen de andere leiding hebben me verteld dat viking erg veel gedaan heeft voor de stam vooral voor mijn tijd. Dus dat heeft me overtuigd.
 

DeletedUser

Guest
Ja en in die paar maanden heeft viking niet echt heel veel ondersteund omdat ze 'neutraal' bleven.
Iets wat ik niet als een trouwe bondgenoot zag, alleen de andere leiding hebben me verteld dat viking erg veel gedaan heeft voor de stam vooral voor mijn tijd. Dus dat heeft me overtuigd.

Precies, er dus verdeeldheid in de leiding van GOH XL ofwijl er wordt niet overlegd. Kan nog wel een paar van die voorbeelden opnoemen? ;)
 

DeletedUser

Guest
Precies, er dus verdeeldheid in de leiding van GOH XL ofwijl er wordt niet overlegd. Kan nog wel een paar van die voorbeelden opnoemen? ;)

Wat goed Loth, dat er in jouw leiding geen verdeeldheid is!
Ik ben zo trots op je <3

Oh wait... De leiding bestaat uit 1 persoon.
 

DeletedUser41607

Guest
Precies, er dus verdeeldheid in de leiding van GOH XL ofwijl er wordt niet overlegd. Kan nog wel een paar van die voorbeelden opnoemen? ;)

verdeeldheid in de leiding, ze hebben met toch OVERTUIGD en sta er toch ACHTER.
Dat betekent dat we op 1 lijn zitten :)
 
Bovenaan