Maak je eigen top10

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Het cluster van Hedzer is kapot
:p zijn er nu 2
 

DeletedUser

Guest
Het cluster van Hedzer is kapot
:p zijn er nu 2

Tja doe je niks aan heah;)
Het is de orginele hedzer zijn account hij mag het doen hoe hij wilt.

Ben blij dat ik een aandeel heb kunnen hebben in zijn account;)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
:) ik hoorde het ja
 

DeletedUser

Guest
Kan je ook nog iets extra's dan privé berichten & msn gesprekken posten?
Of zit dat er helaas niet in?

Waarom zou hij iets extra's naast dat toevoegen als hij alleen met die msn gesprekken en prive berichten jou al compleet voor schut heeft gezet en verbaal 'gedissed'?
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou hij iets extra's naast dat toevoegen als hij alleen met die msn gesprekken en prive berichten jou al compleet voor schut heeft gezet en verbaal 'gedissed'?

Mwah, ik zou hier in principe ook gesprekken kunnen posten hoe graag hij Nilva wilt backstabben, hoe slecht het geregeld is in GOH XL, etcetera. Toch doe ik het niet. Iets met principes, en dat 'privé' dingen, privé blijven. Maar dat geldt dus blijkbaar niet voor rick.

Oh en rick, ben je niet ontzettend trots op me, dat ik me gewoon aan jou plan houd!
Eerst was ik er een beetje negatief over (om naar veduki te jumpen), maar uit eindelijk toch maar gedaan. Om jou tevreden te stellen!
Goed he :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heerlijk dat gezeik, zeker als je weet dat mensen fout zitten..

Maar zoals mijn vriendje Laulau al zei: Wij willen lijstjes zien!
Verder is mij meermaals gevraagd om een lijstje te posten door verschillende mensen.

Dus bij deze ;)!


#1 Dragonshield3 - Wat mij betreft één van de beste deffers die ik gezien heb.
#2 Ithyphallophobic - Skills en een heerlijke bluffer die altijd voor je klaar staat.
#3 JeWeetToch2 - Één van de meest geskillde bashers die hier op AF rondspookt.
#4 Fedei defensor (M.) - Enorme skills en kan Duckje goed pesten omdat hij ontzettend goed kan scripten waardoor je exclusieve scripts hebt (waarvoor dank sexy!)
#5 Diastra - Twee gozers die willen bashen, leren en verbeteren met skills. Deze heren hebben daarnaast een ontzettende doorzettingsvermogen.
#6 Oude Rosswell - Skills en het babbeltje. Deze speler heeft 40+ destijds omhoog gehouden - zonder hem was er nu geen GOH XL.
#7 Rick-b190 - Iemand die veel inzet toont en wil leren. Er zouden meer spelers zoals hem moeten zijn (niet arrogant, willen leren, etc.)
#8 Oude KOEN840 - Eveneens als mij iemand die veel met farmen en efficiëntie bezig was waar je ontzettend veel aan hebt, naar deze drang naar efficiënter werken waren de skills bij hem ook zeker niet mis.
#9 Beguiling (P.) - Skills, Babbeltje en net zo'n droogkloot als ik ben. Helpen waar kan (zelfs waar niet kan) en staat eveneens altijd voor je klaar indien het nodig mocht zijn.
#10 Therion - altijd online, net als ik. 's nachts en overdag. Vooral het nachten is een enorme voordeel en spreekt me dan ook extra aan.

Dit was mijn lijstje, velen zullen het een gek lijstje vinden. Anderen logisch. Omdat ik maar tien plekken te verdelen had heb ik dat uiterst zorgvuldig gedaan, voel je dus niet beledigd indien je er niet opstaat ;)!

Rick
 

DeletedUser

Guest
Iedereen mag wat mij betreft op #1, verschil tussen #1 en #10 is niets... gaat erom dat je erin staat! ;)
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk dat gezeik, zeker als je weet dat mensen fout zitten..

Maar zoals mijn vriendje Laulau al zei: Wij willen lijstjes zien!
Verder is mij meermaals gevraagd om een lijstje te posten door verschillende mensen.

Dus bij deze ;)!


#1 Dragonshield3 - Wat mij betreft één van de beste deffers die ik gezien heb.
#2 Ithyphallophobic - Skills en een heerlijke bluffer die altijd voor je klaar staat.
#3 JeWeetToch2 - Één van de meest geskillde bashers die hier op AF rondspookt.
#4 Fedei defensor (M.) - Enorme skills en kan Duckje goed pesten omdat hij ontzettend goed kan scripten waardoor je exclusieve scripts hebt (waarvoor dank sexy!)
#5 Diastra - Twee gozers die willen bashen, leren en verbeteren met skills. Deze heren hebben daarnaast een ontzettende doorzettingsvermogen.
#6 Oude Rosswell - Skills en het babbeltje. Deze speler heeft 40+ destijds omhoog gehouden - zonder hem was er nu geen GOH XL.
#7 Rick-b190 - Iemand die veel inzet toont en wil leren. Er zouden meer spelers zoals hem moeten zijn (niet arrogant, willen leren, etc.)
#8 Oude KOEN840 - Eveneens als mij iemand die veel met farmen en efficiëntie bezig was waar je ontzettend veel aan hebt, naar deze drang naar efficiënter werken waren de skills bij hem ook zeker niet mis.
#9 Beguiling (P.) - Skills, Babbeltje en net zo'n droogkloot als ik ben. Helpen waar kan (zelfs waar niet kan) en staat eveneens altijd voor je klaar indien het nodig mocht zijn.
#10 Therion - altijd online, net als ik. 's nachts en overdag. Vooral het nachten is een enorme voordeel en spreekt me dan ook extra aan.

Dit was mijn lijstje, velen zullen het een gek lijstje vinden. Anderen logisch. Omdat ik maar tien plekken te verdelen had heb ik dat uiterst zorgvuldig gedaan, voel je dus niet beledigd indien je er niet opstaat ;)!

Rick

Bluffer :mad:
 

DeletedUser

Guest
Thx Lil-john! :D
Ik zal mijn lijstje ook binnenkort maar eens plaatsen. ;)
 
Bovenaan