Maak je eigen top10

DeletedUser

Guest
1. Abdelya Laulau omdat hij van me houdt en L omdat ze een topper is.
2. Loth, die mag men co worden, vanwege zijn gefarm. Op diplomatisch vlak ook wel een topper.
3. Yero, omdat het een topleider is.
4. Hokuz, ik kan het niet goed met hem vinden maar het is wel een goed stamgenoot.
5. Krovikan, gezellige kerel met skills.
6. Fido, topper de beste deffer die ooit op w16 heeft gespeeld.
7. lloll king, ik vond hem in Sweet wel grappig :D
8. Ownz, duidelijk zen skills en zen persoonlijkheid
9. Een nilvaan alleen ik weet niet meer hoe hij heet op deze wereld op MSN zie ik hem als A planet :D
10. Ausein men luisje.
11. Palikir sorry vergeten :(

Nou je mag Loth hebben! :p Pff 'zijn' gefarm ^^
 

DeletedUser

Guest
Een geweldige eer dat te mogen horen eerlijk waar. Kan ik jou aan een account koppelen zodat ik eventueel weet wie je bent?

Blijf het jammer vinden dat je na een mooi begin op W24, toch met je vijanden in een stam bent gegaan.
Daar had je echt een uitdaging om aan te tonen dat je de beste deffer van TW zou zijn.

Gemist kans! ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Blijf het jammer vinden dat je na een mooi begin op W24, toch met je vijanden in een stam bent gegaan.
Daar had je echt een uitdaging om aan te tonen dat je de beste deffer van TW zou zijn.

Gemist kans! ;)

Fout, als je alle 'betere' deffers op 1wereld zou plaatsen, en uiteindelijk overwint 1, dan is hij de beste:p
 

DeletedUser

Guest
Naja daar had hij een frond van 70% met onderandere de nummer 1 speler van de wereld.
Hij presteerde goed, maar daarna kwam er een fusie tussen die stammen. Wat nog steeds een heel apart verhaal is.

Maar toen had hij zich echt onsterfelijk kunnen maken op W24, maar gelukkig lees ik dat dat hier al deels is gebeurt.
Dat verlicht de pijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Naja daar had hij een frond van 70% met onderandere de nummer 1 speler van de wereld.
Hij presteerde goed, maar daarna kwam er een fusie tussen die stammen. Wat nog steeds een heel apart verhaal is.

Maar toen had hij zich echt onsterfelijk kunnen maken op W24, maar gelukkig lees ik dat dat hier al deels is gebeurt.
Dat verlicht de pijn ;)

Hé geef onze philips ook wat credits, hij is tenslotte hoofdspeler van .Ourway (als ik me niet vergis) :D
 
Bovenaan