Maak je eigen top10

DeletedUser

Guest
Heerlijk dat gezeik, zeker als je weet dat mensen fout zitten..

Maar zoals mijn vriendje Laulau al zei: Wij willen lijstjes zien!
Verder is mij meermaals gevraagd om een lijstje te posten door verschillende mensen.

Dus bij deze ;)!


#1 Dragonshield3 - Wat mij betreft één van de beste deffers die ik gezien heb.
#2 Ithyphallophobic - Skills en een heerlijke bluffer die altijd voor je klaar staat.
#3 JeWeetToch2 - Één van de meest geskillde bashers die hier op AF rondspookt.
#4 Fedei defensor (M.) - Enorme skills en kan Duckje goed pesten omdat hij ontzettend goed kan scripten waardoor je exclusieve scripts hebt (waarvoor dank sexy!)
#5 Diastra - Twee gozers die willen bashen, leren en verbeteren met skills. Deze heren hebben daarnaast een ontzettende doorzettingsvermogen.
#6 Oude Rosswell - Skills en het babbeltje. Deze speler heeft 40+ destijds omhoog gehouden - zonder hem was er nu geen GOH XL.
#7 Rick-b190 - Iemand die veel inzet toont en wil leren. Er zouden meer spelers zoals hem moeten zijn (niet arrogant, willen leren, etc.)
#8 Oude KOEN840 - Eveneens als mij iemand die veel met farmen en efficiëntie bezig was waar je ontzettend veel aan hebt, naar deze drang naar efficiënter werken waren de skills bij hem ook zeker niet mis.
#9 Beguiling (P.) - Skills, Babbeltje en net zo'n droogkloot als ik ben. Helpen waar kan (zelfs waar niet kan) en staat eveneens altijd voor je klaar indien het nodig mocht zijn.
#10 Therion - altijd online, net als ik. 's nachts en overdag. Vooral het nachten is een enorme voordeel en spreekt me dan ook extra aan.

Dit was mijn lijstje, velen zullen het een gek lijstje vinden. Anderen logisch. Omdat ik maar tien plekken te verdelen had heb ik dat uiterst zorgvuldig gedaan, voel je dus niet beledigd indien je er niet opstaat ;)!

Rick

Waarom is Pieter wel een droogkloot en ikkuh niet? :mad:
 
Reactiescore
1.089
lijstjes! :D Posten met die hap
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk dat gezeik, zeker als je weet dat mensen fout zitten..

Maar zoals mijn vriendje Laulau al zei: Wij willen lijstjes zien!
Verder is mij meermaals gevraagd om een lijstje te posten door verschillende mensen.

Dus bij deze ;)!


#1 Dragonshield3 - Wat mij betreft één van de beste deffers die ik gezien heb.
#2 Ithyphallophobic - Skills en een heerlijke bluffer die altijd voor je klaar staat.
#3 JeWeetToch2 - Één van de meest geskillde bashers die hier op AF rondspookt.
#4 Fedei defensor (M.) - Enorme skills en kan Duckje goed pesten omdat hij ontzettend goed kan scripten waardoor je exclusieve scripts hebt (waarvoor dank sexy!)
#5 Diastra - Twee gozers die willen bashen, leren en verbeteren met skills. Deze heren hebben daarnaast een ontzettende doorzettingsvermogen.
#6 Oude Rosswell - Skills en het babbeltje. Deze speler heeft 40+ destijds omhoog gehouden - zonder hem was er nu geen GOH XL.
#7 Rick-b190 - Iemand die veel inzet toont en wil leren. Er zouden meer spelers zoals hem moeten zijn (niet arrogant, willen leren, etc.)
#8 Oude KOEN840 - Eveneens als mij iemand die veel met farmen en efficiëntie bezig was waar je ontzettend veel aan hebt, naar deze drang naar efficiënter werken waren de skills bij hem ook zeker niet mis.
#9 Beguiling (P.) - Skills, Babbeltje en net zo'n droogkloot als ik ben. Helpen waar kan (zelfs waar niet kan) en staat eveneens altijd voor je klaar indien het nodig mocht zijn.
#10 Therion - altijd online, net als ik. 's nachts en overdag. Vooral het nachten is een enorme voordeel en spreekt me dan ook extra aan.

Dit was mijn lijstje, velen zullen het een gek lijstje vinden. Anderen logisch. Omdat ik maar tien plekken te verdelen had heb ik dat uiterst zorgvuldig gedaan, voel je dus niet beledigd indien je er niet opstaat ;)!

Rick

Sexy eh<3
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet bij verwijderd in de stam :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
#~ HoKuZpOkUz - Echt respect voor dat account, geweldige deffers, staat altijd voor je klaar
#~ Lil-John - Sowieso, verdient zijn plaats door zijn steun en zijn geweldige farmwerk. Die staan niet zomaar op 1
#~ Keunan - Speler die altijd voor je klaarstaat, en nooit terugdeinst om iets niet te doen.
#~ Abdelya - Gaat vooral om het L&L gedeelte. Zij kunnen zeker goed deffen
#~ ThreeR - Leuke spelers die als hulp nodig is, altijd wel helpen
#~ Rick-b190 - Doet het geweldig in Nilva . Altijd alles plannen, dat zou ik niet kunnen hoor
#~ MansonM - Leuke spelers die alles voor je willen doen, maar soms te veel willen doen zodat het niet uitkomt
#~ Ithyphallophobic - ||0|| King <-- dat zegt genoeg denk ik, maar kan zeker goed timen e.d
#~ M4ch1n3H34d - M. is een echte leider, en ook altijd inzet voor de stam
#~ M j832 - Wat zal ik zeggen? Rank 1 Astra*-Nilva, geweldig werk
#~ Lildeadboy - Altijd hulp waar nodig is, en belangrijker: leuke spelers :D

Kan geen volgorde bedenken :D
 

DeletedUser

Guest
1) Keunan - Oprichter van Nilva, diplomatiek zeer sterk en skills die je niet moet onderschatten.
2) Lil-john - Een echte all-rounder. Bevat alle skills, geweldig tactisch inzicht en een topleider.
3) Veduki - Skills zijn zeker aanwezig, momenteel erg sterk aan het deffen tegen GoH. Heeft ook een goed gevoel voor humor. ;)
4) Fr33 kil4h - Toont veel inzet en wil veel leren. Ook nog eens onze droogkloot van de stam. :D
5) Diastra - Goede aanvalsplanners, echte doorzetters.
6) Abdelya - Hoewel ik op verschillende fora vaak anders beweer; geweldige deffers!
7) HoKuZpOkUz - Alleen al vanwege zijn posts op het forum die geweldig zijn om te lezen staat hij in dit lijstje. Verder ook een uitstekende deffer.
8) Gusten - Voor het killen van zo veel mogelijk troepen. Zeer agressief, denkt (bijna) alleen maar aan aanvallen. Leuk voor de ODA.
9) Lildeadboy - Voor andere stammen misschien (bijna) onzichtbaar, in Nilva altijd aanwezig. Gezellige spelers, overal een steentje willen bijdragen.
10) Besuikerd - Got the skills, got the moves. Agressieve speler en een goede basher.

Ik heb nog zeker andere mensen die ik nog wil noemen, maar deze accounts verdienen nu even roem. :D
 

DeletedUser

Guest
het Nilva deel?;)
We kennen voor de rest weinig spelers buiten Nilva en Curam.
Zal elke speler wel hebben.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
1. Abdelya Laulau omdat hij van me houdt en L omdat ze een topper is.
2. Loth, die mag men co worden, vanwege zijn gefarm. Op diplomatisch vlak ook wel een topper.
3. Yero, omdat het een topleider is.
4. Hokuz, ik kan het niet goed met hem vinden maar het is wel een goed stamgenoot.
5. Krovikan, gezellige kerel met skills.
6. Fido, topper de beste deffer die ooit op w16 heeft gespeeld.
7. lloll king, ik vond hem in Sweet wel grappig :D
8. Ownz, duidelijk zen skills en zen persoonlijkheid
9. Een nilvaan alleen ik weet niet meer hoe hij heet op deze wereld op MSN zie ik hem als A planet :D
10. Ausein men luisje.
11. Palikir sorry vergeten :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Abdelya Laulau omdat hij van me houdt en L omdat ze een topper is.
2. Loth, die mag men co worden, vanwege zijn gefarm. Op diplomatisch vlak ook wel een topper.
3. Yero, omdat het een topleider is.
4. Hokuz, ik kan het niet goed met hem vinden maar het is wel een goed stamgenoot.
5. Krovikan, gezellige kerel met skills.
6. Fido, topper de beste deffer die ooit op w16 heeft gespeeld.
7. lloll king, ik vond hem in Sweet wel grappig :D
8. Ownz, duidelijk zen skills en zen persoonlijkheid
9. Een nilvaan alleen ik weet niet meer hoe hij heet op deze wereld op MSN zie ik hem als A planet :D
10. Ausein men luisje.

Wie ben jij in Sweet? :eek:
 
Bovenaan