Maak je eigen top10

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Goedenmiddag,

Deels op aanvraag, deels uit eigen nieuwsgierigheid, wil ik een hopelijk nieuw topic op het W16 Forum introduceren: Maak je eigen top 10.
Dit houdt in dat je een eigen top 10 van W16-spelers maakt welke volgens jou op rang 1 t/m 10 horen te staan.

Een vrij simpel en leuk topic, als je het mij vraagt.


1. Beguiling
topteam, topspelers en tjaah, ik weet wie ze zijn:D

2. Palikir
topspeler, staat altijd klaar voor zijn stam, vv't wanneer nodig, zeker topspeler.

3. Besuikerd
heel sterke speler offensief, geen idee defensief aangezien hij wel een dorp verloor aan its wat lachwekkend is.

4. lil-john
aardige spelers en ook zeer veel tactisch inzicht(iets wat ik zelf dus voor geen bal bezit:p)

5. Fido
zowel Dervis als Kaz, topteam, zeker op defensief niveau.

6. Overhung
topspeler, zelfde als palikir, altijd klaar voor zijn stam.

7. Hanras
toppertje eerste klas, overigens best een vriendelijk figuur hoor, die Hans.

8. Hokuzpokuz
Voornamelijk kan ik hem voor geen meter uitstaan, maar hij is zeker geen slechte speler en zal ook altijd vv's voor je draaien of je helpen op andere werelden als je hem te vriend houdt.

9. Ithyphallophobic
Teun<3, gezellige speler met skills, wie dat niet weet....:D

10. Krovikan
Martijn, topspeler en ook een zeer goede stamspeler, aanwinst voor elke stam, jammer voor Nilva hebben zij hem tegen, en ook zal ik hem altijd helpen, want dat doet die ook bij mij.<3
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
#1. Muchas Maracas. - Goede speler, heel erg fijn karakter als je het aan mij vraagt, goed spelinzicht en is niet vies om werk voor anderen op te knappen.
#2. F.i.d.o. - Een meer dan uitstekende deffer.
#3. Philips de Goede - Een echte all-ground speler, hij kan praktisch bijna alles.
#4. Hanras - Naar mijn ervaring is dit een goed aanvallende speler.
#5. Genadeloods - Zie toelichting Hanras.
#6. Palikir - Ook een prima aanvallende speler, verwacht ik en hij aast ook flink op ODA.
#7. Lil-john - De hoofdspeler/een van de spelers heeft een leuk karakter, kan ook wel aardig spelen en de ander is de grote drijfveer achter het account/de GS inkomsten.
#8. Sylar FTW - Minder opgemerkt dan F.i.d.o., maar ook Sylar kan zo ontzettend zalig deffen. Hij heeft het met een stuk minder dorpen dan f.i.d.o. moeten doen tegen grote hoeveelheden aanvallen en de verliezen waren echt minimaal.
#9. Sydsney1 - Of het nog dezelfde spelers zijn als vroeger, denk ik niet. Maar vroeger vond ik deze speler(s) echt een stel bazen/baas.
#10. Hokuzpokuz - Actief persoon, welke veel VV's draait & hij kan ook redelijk goed deffen.
 

DeletedUser64444

Guest
wat is dit voor onzin topic :S? ik vind dit gewoon weg egorij ... :D
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dubbelpost :eek:
Je leert het nog wel ^^
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dubbelcitaat

EDIT
Nog een dubbelpost :D
Spammer :p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wauw
Jij bent echt slecht in Nederlands
:eek:

Bijles? 10 euro per uur
Ben bijna blut :(
 
Bovenaan