Maak je eigen top10

DeletedUser41607

Guest
#9. Sydsney1 - Of het nog dezelfde spelers zijn als vroeger, denk ik niet. Maar vroeger vond ik deze speler(s) echt een stel bazen/baas.

Ik heb paar dagen geleden nog contact met je gehad weetje nog, drigun w14?

#1 genadeloods: gewoon omdat hij zo verschrikkelijk goed kan deffen en aanvallen!
#2 hanras: Zelfde reden als genadeloods
#3 lil-john: Omdat hij zo'n enorm inzicht heeft in het spel!
#4 Palikir: Omdat hij het ons vroeger zo moeilijk gemaakt heeft toen hij nog in astra zat!
#5 gig graham: Hij blijft maar clears sturen op tomman228, het houd gewoon niet op ;)
#6 Muchas: Hij heeft het tomman228 ook erg moeilijk kunnen maken
#7 krovikan: Omdat hij nu al zoveel in gohxl doet
#8 Fido: Vooral de oude spelers waren hele sterke deffers, maar de nieuwe mogen er ook wel wezen.
#9 beguigling : Heb tijdje met ze gepraat, lijken me prima spelers!
#10 tomman228: Die zit al denk ik rond de 2 maanden niet aan de 0 incommings (op een paar dagen na) En verliest toch maar weinig dopen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik heb paar dagen geleden nog contact met je gehad weetje nog, drigun w14?

#1 genadeloods: gewoon omdat hij zo verschrikkelijk goed kan deffen en aanvallen!
#2 hanras: Zelfde reden als genadeloods
#3 lil-john: Omdat hij zo'n enorm inzicht heeft in het spel!
#4 Palikir: Omdat hij het ons vroeger zo moeilijk gemaakt heeft toen hij nog in astra zat!
#5 gig graham: Hij blijft maar clears sturen op tomman228, het houd gewoon niet op ;)
#6 Muchas: Hij heeft het tomman228 ook erg moeilijk kunnen maken
#7 krovikan: Omdat hij nu al zoveel in gohxl doet
#8 Fido: Vooral de oude spelers waren hele sterke deffers, maar de nieuwe mogen er ook wel wezen.
#9 beguigling : Heb tijdje met ze gepraat, lijken me prima spelers!
#10 tomman228: Die zit al denk ik rond de 2 maanden niet aan de 0 incommings (op een paar dagen na) En verliest toch maar weinig dopen.

No one is Nilva :eek:
 

DeletedUser

Guest
wat is dit voor onzin topic :S? ik vind dit gewoon weg egorij ... :D

Het "Maak je eigen top 10"-topic en of het kontenlikkerij is of niet, dat laat ik in het midden. Echter kan je dat wel als onderdeel van propaganda beschouwen en past het dus prima op het AF. Als je het niks vind, laat je het links liggen & laat je het over aan de mensen die het wel leuk vinden, i.p.v. dit hele topic vol te spammen. ;)

Danku
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nilva, haal hem hier weg voor we hem wegpesten, deze komt dicht in de buurt van Pukkulpop..
 

DeletedUser41607

Guest
Die imperro ofzo speelde toch op sydsney lange tijd? Niet?

Ik weet dat ene hans sydsney heeft opgericht en daar heel lang op heeft gespeeld, meer weet ik niet.

Ooh en er staat geen nilvaan in omdat ik ze niet zo goed ken, heeft niks met de oorlog te maken hoor!
 

DeletedUser

Guest
sydney, ik hoop dat nilva je kan verbazen op gebied van oorlog ;).
 

DeletedUser

Guest
Leiding:
#Gig Graham II: Held in alles, vriendelijkste en chilste kerel die ik al tegenkwam in mijn lange TWcarrière..
#Lil-John: Diplomatiek veel inzicht, zit al vanaf dag 1 te rekenen hoeveel grondgebied zijn stammetje nodig heeft om uiteindelijk te kunnen winnen.
#Mezelf: Toppunt van arrogantie :cool:

Leden:
#Philips de Goede: Zoals al gezegd een all-ground speler die altijd klaar staat voor mij en voor anderen..
#HokuzPokuz: Mag als lid niet ontbreken, iets te radicaal om als leider erin te mogen, zeer actief indien hij de motivatie heeft..
#Palikir: Trepaulotje heeft mijn respect al verdiend ondanks dat ik nog niet tegen hem heb gestreden..
#De Leen: Rich , Dyl en Dennis zouden gewoon van mij een gouden uitnodiging krijgen..
#Genadeloods: Als vijand zijn respect bij mij verdiend..
#Hanras: Zelfde als Genadeloods, en blijven beiden beleefde jongens..
#Carlooo: Zeer veel doorzettingsvermogen..
#Jobjee: Met als bespelers job, marien en remy dan ..

Zo min mogelijk FUL-namen gekozen anders kwamen er wel nog een aantal bij ;)
Ik baseer mijn lijstje trouwens op de spelers die op dit moment spelen, niet op spelers uit het verleden anders stond bv. Kaz van f.i.d.o. er zeker in en nog vele anderen :)
 

DeletedUser55090

Guest
Heel leuk om te zien dat er nog wat mensen zijn die je waarderen nadat je vertrokken bent. Een top idee L, leuk om weer eens activiteit te zien!;)

Wie weet zie je me binnenkort ergens verschijnen. De kans is klein dat het op F.I.D.O. zal zijn lijkt me zo. Nieuwe uitdagingen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geen specifieke volgorde, voordat mensen zich nog coeler gaan vinden.

1. Beguiling
- Sterk team, goeie spelers. *slijm slijm slijm slijm*. Dus wil ik ze erbij.

2. Lil-John
- Iedere stam heeft een leidersteam nodig. En dit is simpelweg het beste leidersteam op W16, zowel algemeen als diplomatiek.

3. Ome-Toby
- Goed sterk team. Slimme spelers en een zeer goed inzicht.

4. Overhung
- Speler die zich volgens mij wel heeft bewezen. Prima timer & 1 van de betere spelers op W16.

5. Yero Fosgate
- Ten eerste zodat ik sneller up-to-date ben wanneer hun mij weer voorbij zullen edelen. Ten tweede lijkt mij dit een kwalitatief goed team en een zeer gezellig team om mee te spelen.

6. Abdelya
- Alleen L. tenminste. Gewoon omdat hij en ik dan samen de bazen kunnen uithangen :cool:

7. Totally Spies.
- Puur J., niet R. Aangezien J. een zeer goeie speler is en veel voor zijn stam overheeft.

8. Besuikerd
- Prima team & komen zeer offensief over. Heb graag een offensieve stam :)

9. F.i.d.o
- Ex-team weliswaar. Waren 1 van de beste teams van W16 en kunnen in een kwaliteit stam niet missen.

10. HokuzPOkuz
- Hij kan toveren, dus dat is gewoon coel.
 

DeletedUser55090

Guest
Eindelijk een topic met mensen die hun top ook goed en zorgvuldig kiezen en hiernaast een leuke uitleg erbij. Mooi om te zien dat vele een zelfde soort lijstje maken!

Nog beter om te zien ook mensen die elkaar niet echt mogen kiezen elkaar, dit houd het zo objectief mogelijk.
 

DeletedUser

Guest
Altijd fijn die lijstjes!

Hierbij mijn mening, gekleurd door ervaringen in de afgelopen jaren (en natuurlijk in willekeurige volgorde)

1. Lil-John
Zoveel meer dorpjes dan de rest en bijna dagelijks rover en plunderaar van de dag; ik proef doorzettingsvermogen

2. Palikir
Offensief altijd bezig en defensief niet te onderschatten. Niets voor niets #1 ODA

3. Genadeloods
Beste deffer die ik ken en strategisch ook heel sterk

4. Gig Graham
Strooit met clears alsof het snoepjes zijn. Verloor ik ooit mijn eerste en enige dorpje aan

5. Muchas Maracas
Fanatiek als de neten, laat zijn doelwit niet los

6. Hanras
Offensief meesterlijk en een echte teamplayer

7. Ownz U P3K3r
Goede deffer en kiest zorgvuldig zijn momenten uit om offensief toe te slaan.

8. HoKuZpOkUz
Ik kan het waarderen als iemand zo vaak een vv op zich neemt, ook als er incomings staan

9. TukkerXL
Ondersteuningskoningin en neemt pakt ook enorm veel vv's. Fijn om die in het team te hebben.

10. Sandam
Lange tijd # 1 OD, veel onder vuur genomen maar staat nog steeds kaarsrecht
 

DeletedUser22635

Guest
- Ithyphallophobic omdat we ook in zijn lijstje staan. Goede gezellige speler die netjes kan timen en die zot van actie is.

- Ome-Toby zowel de huidige als de vorige. Het zijn beiden zeer gezellige spelers die het spelletje goed spelen.

- Laurens (Abdeyla) Een tof toppertje

- HoKuZpOkUz praktisch altijd paraat om te vv'en of te helpen

- Overhung gezellige en goede spelers die zich goed wisten te verweren tegen GOH Xl en voorgangers

- Lil-John praktisch altijd online en levert goed werk.

- Besuikerd lekker agressieve speler

- Yero Fosgate prima spelers

- F.i.d.o. Dervis heel even gesproken en was nog plezant. + goede spelers ofc

- 0wnz U P3k3r Opnieuw toffe en goede spelers. Hebben ook GOH Xl weten afhouden.
(Ik zou Palikir er ook nog bijzetten om dezelfde reden als hierboven maar de plaatsjes zijn op ^^)

(Gauw even vermelden dat het een willekeurige volgorde is voordat Teun zijn ego te groot wordt :p)
 
Bovenaan