k 32 vs T-R-S

DeletedUser

Guest
ik wil wel even wat zeggen over de totaal verliezen dat het nog mee valt aangezien de totaal aanvallen toch wel 2500+ waren en walk zie peevee1 woordenboek kleine clustertjes:rolleyes:.
dat is niet echt makkelijk te verdedigen + bij mij worden nu de makkelijkste dorpen gepakt dus maak je daar niet al te druk om.
reken ook even om wij met 17 leden jullie 63:confused:.
+ de laatste dorpen worden nu gepakt en dan tja we zullen zien ;).
vossie wil je er even buitenhouden jullie hadden immers de fusie nodig om te overleven tegen het veel te veel aanvallende fearus?:p
maarja de aanvallen kwamen al vroeg aan zodat we al redelijk konden ondersteunen bedankt daarvoor :).
mvg,
sleeping co stomjonkman
w5 goldfighterw1 lead T.I.H sleeping.
no lie just real talk
 

DeletedUser16443

Guest
maarja de aanvallen kwamen al vroeg aan zodat we al redelijk konden ondersteunen bedankt daarvoor :).
no lie just real talk

En jullie bedankt voor de 100 dorpen:D:D
En nog eens bedankt dat jullie idd wat ondersteunde, en dat deden met dorpen die aan de grens met K32 lagen whahaha. dorpje walk vol, dorpje aan de grens leeg:p
 

DeletedUser26940

Guest
ik wil wel even wat zeggen over de totaal verliezen dat het nog mee valt aangezien de totaal aanvallen toch wel 2500+ waren en walk zie peevee1 woordenboek kleine clustertjes:rolleyes:.
dat is niet echt makkelijk te verdedigen + bij mij worden nu de makkelijkste dorpen gepakt dus maak je daar niet al te druk om.
reken ook even om wij met 17 leden jullie 63:confused:.
+ de laatste dorpen worden nu gepakt en dan tja we zullen zien ;).
vossie wil je er even buitenhouden jullie hadden immers de fusie nodig om te overleven tegen het veel te veel aanvallende fearus?:p
maarja de aanvallen kwamen al vroeg aan zodat we al redelijk konden ondersteunen bedankt daarvoor :).
mvg,
sleeping co stomjonkman
w5 goldfighterw1 lead T.I.H sleeping.
no lie just real talk

volgens mij ken je mij niet goed genoeg om te vragen er me niet mee te bemoeien

dat vraagt juist om een reaktie en dus nee houw niet vrolijk mijn mond om dat een onbuident spelertje dit vraagt
 

DeletedUser

Guest
ik wil wel even wat zeggen over de totaal verliezen dat het nog mee valt aangezien de totaal aanvallen toch wel 2500+ waren en walk zie peevee1 woordenboek kleine clustertjes:rolleyes:.
dat is niet echt makkelijk te verdedigen + bij mij worden nu de makkelijkste dorpen gepakt dus maak je daar niet al te druk om.
reken ook even om wij met 17 leden jullie 63:confused:.
+ de laatste dorpen worden nu gepakt en dan tja we zullen zien ;).
vossie wil je er even buitenhouden jullie hadden immers de fusie nodig om te overleven tegen het veel te veel aanvallende fearus?:p
maarja de aanvallen kwamen al vroeg aan zodat we al redelijk konden ondersteunen bedankt daarvoor :).
mvg,
sleeping co stomjonkman
w5 goldfighterw1 lead T.I.H sleeping.
no lie just real talk

grappig^^ volgens mij wilde peevee niet meer, dat er gezeurd werd over inactieve/slecht te verdedigen spelers... dan moet je er nu niet zelf over beginnen...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik wil wel even wat zeggen over de totaal verliezen dat het nog mee valt aangezien de totaal aanvallen toch wel 2500+ waren en walk zie peevee1 woordenboek kleine clustertjes:rolleyes:.
dat is niet echt makkelijk te verdedigen + bij mij worden nu de makkelijkste dorpen gepakt dus maak je daar niet al te druk om.
reken ook even om wij met 17 leden jullie 63:confused:.
+ de laatste dorpen worden nu gepakt en dan tja we zullen zien ;).
vossie wil je er even buitenhouden jullie hadden immers de fusie nodig om te overleven tegen het veel te veel aanvallende fearus?:p
maarja de aanvallen kwamen al vroeg aan zodat we al redelijk konden ondersteunen bedankt daarvoor :).
mvg,
sleeping co stomjonkman
w5 goldfighterw1 lead T.I.H sleeping.
no lie just real talk

Makkelijke dorpen of niet, het blijven er toch heel wat voor een paar dagen:D
 

DeletedUser

Guest
Jongens jongens, ik ben een half uur mijn rug gedraaid :(

@ jonkman: Idd, je moet jan niet de les spellen:

ooooh almachtige janneman, wil je ons aub steeds verblijden met je alomvattende commentaren, daar zit immers iedereen op te wachten, dank bij voorbaat! Wel opletten dat je niet weer op je vingers getikt word natuurlijk.

@ rood geschudde melk: jonkman zeurt niet, hij vertelt de feiten zoals ze zijn
en wat een lamo argument om toch maar iets te 'kunnen' zeggen, toch ?

@ vikingen: geen dank, ik zou zeggen graag gedaan, maar dat is dan weer iets teveel van het goeie, zoals ik al zei: bravo bravo bravo K32, hoeveel ego's moet ik nog strelen vandaag? Jullie waren flink, wij waren ook flink, kan ik je getuigen aan al de verloren os trouwens, dat ook onze os niet van de poes was... Het had veel erger kunnen zijn.

Onthou wel lieve mensjes, 1 succesvolle massa-aanval bewijst niet dat de fusie succesverzekerd is, een goeie start kan ook eindigen in een tragedie, niemand weet wat het zal worden, toekomst zal het wel uitwijzen
 

DeletedUser

Guest
Jongens jongens, ik ben een half uur mijn rug gedraaid :(

@ jonkman: Idd, je moet jan niet de les spellen:

ooooh almachtige janneman, wil je ons aub steeds verblijden met je alomvattende commentaren, daar zit immers iedereen op te wachten, dank bij voorbaat! Wel opletten dat je niet weer op je vingers getikt word natuurlijk.

@ rood geschudde melk: jonkman zeurt niet, hij vertelt de feiten zoals ze zijn
en wat een lamo argument om toch maar iets te 'kunnen' zeggen, toch ?

@ vikingen: geen dank, ik zou zeggen graag gedaan, maar dat is dan weer iets teveel van het goeie, zoals ik al zei: bravo bravo bravo K32, hoeveel ego's moet ik nog strelen vandaag? Jullie waren flink, wij waren ook flink, kan ik je getuigen aan al de verloren os trouwens, dat ook onze os niet van de poes was... Het had veel erger kunnen zijn.

Onthou wel lieve mensjes, 1 succesvolle massa-aanval bewijst niet dat de fusie succesverzekerd is, een goeie start kan ook eindigen in een tragedie, niemand weet wat het zal worden, toekomst zal het wel uitwijzen

rood geschutte melk? leukste woordspeling met mijn naam tot nu toe, de milkshake, en milkaddertje, die ook al geweest zijn, ver achter zich latend ;)
gaf ik iets te hard commentaar voor je? het spijt me!!!...
jij kan tenminste reageren om een tegenargument, iets wat ik peevee nog niet heb zien doen... maarja, nu zeg ik natuurlijk weer iets om te willen zeggen...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
K32 is met de gezamenlijke aanval zo trots als een aap met 7 piemols en ik wil natuurlijk de gezamenlijke aanval van K32 niet bagatelliseren en hun feestje verpesten. Toch wil ik voor de neutrale lezer de aanval een beetje in het juiste perspectief plaatsen. Want zo'n fantastische prestatie was het niet. Schijn bedriegt dus. Een felicitatie aan het adres van K32 vanuit Gallia vind ik dan ook niet aan de orde en dat zal ik uitvoerig uitleggen. Lees en huiver!

Ik heb al eerder aangegeven dat de aanvallen op walk veel te gemakkelijk waren. Vals spelen en oneerlijk spel heeft K32 hoog in het vaandel staan. Deze gezamenlijke aanval is daar wederom een duidelijk voorbeeld van. Het vreemde aan het verhaal is dat we er zo gewend aan zijn geraakt dat we ons er niet eens meer aan ergeren. Het valt zelfs bijna niet meer op.

Een aantal feiten op een rijtje:

1) Veel K32leden wisten dat Bullix al 3 weken vanwege trieste familie omstandigheden niet online was. Velen hebben hem hier gemist. Het account is al weken in handen van een VV. Dit is voor Gallia een extra handicap geweest. Dit feit neem ik K32 overigens niet kwalijk en op dit punt hebben ze groot gelijk gehad dat ze aangevallen hebben. Een ieder weet nu zo langzamerhand wel hoe ik denk over RL en de daarbij horende excuses. Ik wil hier alleen mee aangeven dat dit account momenteel de zwakste schakel in Gallia is. Dit is ons probleem en niet die van onze vijand.

2) K32 heeft een paar weken geleden het Walk- account onrechtmatig verkregen en K32 wist dus wat de aanvalsdorpen en de verdedigingsdorpen waren. Ze hebben het Walk-account immers een aantal dagen in handen gehad. Daarnaast hebben ze 80% van alle verdedigende troepen kapot laten lopen. Deze zijn natuurlijk niet zo snel weer opgebouwd. Hier hebben ze dan ook optimaal gebruik van gemaakt. Dit feit is K32 wel degelijk aan te rekenen. K32 vindt dit overigens de normaalste zaak van de wereld en de stam daarover aan te spreken heeft geen zin. Oneerlijk spel zit diep geworteld in deze stam.

3) De dorpen van Walk liggen wijd verspreid over verschillende continenten. De meeste dorpen liggen ver bij de stamleden vandaan. (Dit is K32 natuurlijk niet aan te rekenen maar is de fout van de bespelers van het account geweest)

Als K32 zo'n vreselijk goede stam is zoals ze doen voorkomen dan zoeken ze nu eens de moeilijke weg en vallen ze nu eens gesloten clusters aan. Ik daag K32 uit om eens een gezamenlijke aanval op bijvoorbeeld het Peevee1-account te doen. Mochten jullie dan net zoveel dorpen overnemen als op walk, dan zal er pas respect vanuit Gallia getoond worden, eerder niet. Ik heb dan liever niet dat jullie dit account zoals gewoonlijk eerst ook gaan hacken. Probeer het gewoon eens op de conventionele manier.

Het Walk-account is met stip gestegen naar de 7e plaats in de def-ranking. Dankzij het onsportieve gedrag van K32 stond in 80% van zijn dorpjes weinig tot geen troepen meer.
Wellicht kun je je voorstellen hoeveel OS er verstuurd is. Als insider heb ik respect voor de toewijding die alle spelers binnen Gallia hebben gehad. De samenwerking was ondanks het verlies van dorpen geniaal. Doorgaan tot het einde, ook al was het vooraf gezien al een verloren zaak met dit account en dat ook nog eens met 17 spelers tegen een stam die bijna 4 x zo groot is. Petje af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33780

Guest
amen,, zo te lezen zijn die k32 rs allemaal vals spelers en weet je wat ik nog meer van hun vind ? no lifers
 

DeletedUser

Guest
blablabla peevee, zoals gewoonlijk.

Onze aanvallen op walk liepen al dagen, jullie hadden tijd genoeg om de dorpen vol te zetten en te zorgen dat het account goed beheerd werd. Dus dat jullie zoveel dorpen verloren zijn is jullie eigen schuld.

En wat betreft dat het walk account in onze handen geweest is als vv, dat is nu al een hele tijd geleden, dus dat excuus moet je nu ook niet gebruiken.

Geef toch gewoon toe dat jullie niet zo perfect zijn als jullie willen uitschijnen, integendeel zelfs, een grote mond dat heb je, maar bewijs jij jezelf ook maar eens met troepen en dorpen van ons edelen ipv altijd hier op het forum lopen te zeiken.

Want buiten zeiken brengen jullie er verder ook niks van terecht.
 

DeletedUser16533

Guest
ik heb er maar eigenlijk 1 iets op te zeggen

gallia zegt altijd dat ze zoveel spionnen hebben in K32 en het vroegere IMM, als dit zo was, hadden jullie de aanval op tijd moeten weten en maatregelen kunnen treffen of jullie spionnen waren in vakantieverlof :p
 

DeletedUser16533

Guest
ik jou niet (toch niet de naam die je hier gebruikt)

vanwaar ken je me? ps: ik ben niet meer de speler op w7, ben ik al een tijdje gestopt
 

DeletedUser

Guest
blablabla peevee, zoals gewoonlijk.

Onze aanvallen op walk liepen al dagen, jullie hadden tijd genoeg om de dorpen vol te zetten en te zorgen dat het account goed beheerd werd. Dus dat jullie zoveel dorpen verloren zijn is jullie eigen schuld.

En wat betreft dat het walk account in onze handen geweest is als vv, dat is nu al een hele tijd geleden, dus dat excuus moet je nu ook niet gebruiken.

Geef toch gewoon toe dat jullie niet zo perfect zijn als jullie willen uitschijnen, integendeel zelfs, een grote mond dat heb je, maar bewijs jij jezelf ook maar eens met troepen en dorpen van ons edelen ipv altijd hier op het forum lopen te zeiken.

Want buiten zeiken brengen jullie er verder ook niks van terecht.

Resumerend: Jullie zijn trots dat je eerst alle troepen uit een onrechtmatig verkregen account hebt kapot laten lopen en daarna met duizenden clears aan gaat vallen en dan super trots wezen dat er 100 dorpen zijn overgenomen.

Dit was een typisch gevecht tussen Klein Duimpje en de reus. Alleen de reus hakt eerst de benen en armen van klein duimpje eraf en gaat dan tegen hem vechten. Daarna is hij reusachtig trots dat hij gewonnen heeft. Het was een eerlijk gevecht, Gefeliciteerd ;)
 

DeletedUser16533

Guest
een nieuwe speelster (het is een vrouw)

wil je meer weten: vraag het haar :p
 

DeletedUser

Guest
Resumerend: Jullie zijn trots dat je eerst alle troepen uit een onrechtmatig verkregen account hebt kapot laten lopen en daarna met duizenden clears aan gaat vallen en dan super trots wezen dat er 100 dorpen zijn overgenomen.

Dit was een typisch gevecht tussen Klein Duimpje en de reus. Alleen de reus hakt eerst de benen en armen van klein duimpje eraf en gaat dan tegen hem vechten. Daarna is hij reusachtig trots dat hij gewonnen heeft. Het was een eerlijk gevecht, Gefeliciteerd ;)

Nu ben je toch wel echt uit je duim aan het zuigen peeveetje, die troepen van walk zijn niet stuk gelopen, zeveraar, die waren gewoon weggestuurd, ..... misschien dat jullie dommerds ze niet hebben teruggetrokken, maar dan is dan jullie eigen blaam, dus stop nu toch gewoon met zeveren hierover.

Je hebt nu verloren aan ons en dat is een feit, jij toch met je idiote excuses de hele tijd
 

DeletedUser

Guest
Nu ben je toch wel echt uit je duim aan het zuigen peeveetje, die troepen van walk zijn niet stuk gelopen, zeveraar, die waren gewoon weggestuurd, ..... misschien dat jullie dommerds ze niet hebben teruggetrokken, maar dan is dan jullie eigen blaam, dus stop nu toch gewoon met zeveren hierover.

Je hebt nu verloren aan ons en dat is een feit, jij toch met je idiote excuses de hele tijd

hey hey hey dametje, je mag best iets minder je felle mond opzetten!
Je roept wel heel hard voor iemand die helemaal NIETS geëdeld heeft van gallia.
Sommige leden van K32 kan ik nog met enig respect aanspreken, maar jij moet duidelijk iets doen aan je frustraties ...
 
Bovenaan