k 32 vs T-R-S

DeletedUser

Guest
Tsja, deze kwajongen loopt mij al een paar dagen te stalken via IGM. :p Hij heet Timmetje en zit geloof ik in de brugklas. In elke pauze en tussenuur krijg ik een geheim berichtje van hem. Ik begrijp namelijk geen jota van zijn berichten. Hij heeft mij net gemeld dat hij het slim heeft gespeeld en gewonnen heeft. Wat hij hiermee precies bedoeld ontgaat mij volledig en heb het gevoel dat ik een aantal afslagen heb gemist. Ik heb voor de zekerheid maar eens gekeken of ik al mijn dorpjes nog had en er bleken er zelfs een aantal bijgekomen te zijn. Je wil niet weten hoe blij ik was, want ik dacht toch echt dat ik opnieuw moest beginnen. Maar ik heb hem zijn zin maar gegeven en hem medegedeeld dat hij gewonnen heeft en het wel heel slim heeft gespeeld. :D Misschien heb ik geluk en stopt hij met zijn gecodeerde berichten. Ik wordt er gewoon onzeker van. :D
 

DeletedUser

Guest
lol.gif
 

DeletedUser

Guest
Tsja, deze kwajongen loopt mij al een paar dagen te stalken via IGM. :p Hij heet Timmetje en zit geloof ik in de brugklas. In elke pauze en tussenuur krijg ik een geheim berichtje van hem. Ik begrijp namelijk geen jota van zijn berichten. Hij heeft mij net gemeld dat hij het slim heeft gespeeld en gewonnen heeft. Wat hij hiermee precies bedoeld ontgaat mij volledig en heb het gevoel dat ik een aantal afslagen heb gemist. Ik heb voor de zekerheid maar eens gekeken of ik al mijn dorpjes nog had en er bleken er zelfs een aantal bijgekomen te zijn. Je wil niet weten hoe blij ik was, want ik dacht toch echt dat ik opnieuw moest beginnen. Maar ik heb hem zijn zin maar gegeven en hem medegedeeld dat hij gewonnen heeft en het wel heel slim heeft gespeeld. :D Misschien heb ik geluk en stopt hij met zijn gecodeerde berichten. Ik wordt er gewoon onzeker van. :D

Hoeveel heb jij nog zitten in die grote duim van je?:eek:
 

DeletedUser19551

Guest
Tsja, deze kwajongen loopt mij al een paar dagen te stalken via IGM. :p Hij heet Timmetje en zit geloof ik in de brugklas. In elke pauze en tussenuur krijg ik een geheim berichtje van hem. Ik begrijp namelijk geen jota van zijn berichten. Hij heeft mij net gemeld dat hij het slim heeft gespeeld en gewonnen heeft. Wat hij hiermee precies bedoeld ontgaat mij volledig en heb het gevoel dat ik een aantal afslagen heb gemist. Ik heb voor de zekerheid maar eens gekeken of ik al mijn dorpjes nog had en er bleken er zelfs een aantal bijgekomen te zijn. Je wil niet weten hoe blij ik was, want ik dacht toch echt dat ik opnieuw moest beginnen. Maar ik heb hem zijn zin maar gegeven en hem medegedeeld dat hij gewonnen heeft en het wel heel slim heeft gespeeld. :D Misschien heb ik geluk en stopt hij met zijn gecodeerde berichten. Ik wordt er gewoon onzeker van. :D


o o o peevee.
Ik dacht dat het een geintje was met dat je was bljven hangen op een leeftijd van 10 jaar. Maarja je doet nu dus echt of ik gek ben. Nou mensen zal ik eens even de waarheid vertellen..

Deze volwassen man ( zegt hij) doet heel erg stoer tegen een jongen van 14..kommop zeg dan is er toch iets net helemaal goed.
+ nog eens dat deze jongen van 14 peevee al 2 x stil heeft gekregen waanaar hij komt met het excuus dat hij het niet begrijpt omdat ik dom praat

nou weet je peevee. Ik weet nog wel een goed adres voor je mijn huisarts is goed met depressieve/ onzekere mensen.


Mvg
Tim
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
o o o peevee.
Ik dacht dat het een geintje was met dat je was bljven hangen op een leeftijd van 10 jaar. Maarja je doet nu dus echt of ik gek ben. Nou mensen zal ik eens even de waarheid vertellen..

Deze volwassen man ( zegt hij) doet heel erg stoer tegen een jongen van 14..kommop zeg dan is er toch iets net helemaal goed.
+ nog eens dat deze jongen van 14 peevee al 2 x stil heeft gekregen waanaar hij komt met het excuus dat hij het niet begrijpt omdat ik dom praat

nou weet je peevee. Ik weet nog wel een goed adres voor je mijn huisarts is goed met depressieve/ onzekere mensen.


Mvg
Tim

Je zit bij een huisarts voor onzekere en depressieve mensen ?
Met dit persoonlijke Timmeh news heeft dit topic dan toch echt het ultieme dieptepunt bereikt, mods stop de verloedering van het forum en sluit dit soort onzinnige topics voordat het TW forum veranderd in een ontmoetingsplaats voor de sociaal zwakzinninge en depressieve medemens.
 

DeletedUser19551

Guest
Je zit bij een huisarts voor onzekere en depressieve mensen ?
Met dit persoonlijke Timmeh news heeft dit topic dan toch echt het ultieme dieptepunt bereikt, mods stop de verloedering van het forum en sluit dit soort onzinnige topics voordat het TW forum veranderd in een ontmoetingsplaats voor de sociaal zwakzinninge en depressieve medemens.

je begrijpt hem verkeerd.. en Timmeh news.. Ik werd beledigd. En alleen daarom laat ik me horen. voor de rest heb ik nog nooit van me laten horen op het AF
 

DeletedUser12828

Guest
Tsja, deze kwajongen loopt mij al een paar dagen te stalken via IGM. :p Hij heet Timmetje en zit geloof ik in de brugklas. In elke pauze en tussenuur krijg ik een geheim berichtje van hem. Ik begrijp namelijk geen jota van zijn berichten. Hij heeft mij net gemeld dat hij het slim heeft gespeeld en gewonnen heeft. Wat hij hiermee precies bedoeld ontgaat mij volledig en heb het gevoel dat ik een aantal afslagen heb gemist. Ik heb voor de zekerheid maar eens gekeken of ik al mijn dorpjes nog had en er bleken er zelfs een aantal bijgekomen te zijn. Je wil niet weten hoe blij ik was, want ik dacht toch echt dat ik opnieuw moest beginnen. Maar ik heb hem zijn zin maar gegeven en hem medegedeeld dat hij gewonnen heeft en het wel heel slim heeft gespeeld. :D Misschien heb ik geluk en stopt hij met zijn gecodeerde berichten. Ik wordt er gewoon onzeker van. :D

Laat maar is zien of jij niet gewoon dom bent, want dat kan ook één van de oorzaken zijn dat jij er geen hol van snapt. Verder heb jij geen dorpen genomen van Timmeh1 aangezien zijn puntenaantal gelijk is gebleven;).
 

DeletedUser

Guest
1: Dit spelertje ligt duidelijk niet op mijn weg. Doe eerst eens onderzoek voordat je iets roept.
2: Timmetje geeft aan nooit te reageren hier op het AF. Nu trolt hij hier met 2 accounts. Zie handtekening Knarkie, what's in a name;)

Maar ik heb geen zin om op kinderniveau te converseren met dit heldere lichtje. Het kost mij teveel energie om mij iedere keer in dit kind te verplaatsen. Als Timmetje wil dat hij mij 2 x heeft stil gekregen dan geef ik hem maar gelijk. Hij wil graag dat hij gewonnen heeft in zijn spelletje, wat dat ook moge zijn. Gefeliciteerd, Timmetje of knarkie. Ik kon niet tegen je op. Je was verbaal mij de baas. Knap hoor, je bent de eerste die dat gelukt is. Wil je dan nu alsjeblieft stoppen met mij te spammen?

Kinderen kunnen namelijk heel vervelend worden als ze hun zin niet krijgen. Dus geef je ze maar een snoepje en dan zijn ze weer rustig. :D

Je zit bij een huisarts voor onzekere en depressieve mensen ?
Met dit persoonlijke Timmeh news heeft dit topic dan toch echt het ultieme dieptepunt bereikt, mods stop de verloedering van het forum en sluit dit soort onzinnige topics voordat het TW forum veranderd in een ontmoetingsplaats voor de sociaal zwakzinninge en depressieve medemens.

Amen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19551

Guest
1: Dit spelertje ligt duidelijk niet op mijn weg. Doe eerst eens onderzoek voordat je iets roept.
2: Timmetje geeft aan nooit te reageren hier op het AF. Nu trolt hij hier met 2 accounts. Zie handtekening Knarkie, what's in a name;)

Maar ik heb geen zin om op kinderniveau te converseren met dit heldere lichtje. Het kost mij teveel energie om mij iedere keer in dit kind te verplaatsen. Als Timmetje wil dat hij mij 2 x heeft stil gekregen dan geef ik hem maar gelijk. Hij wil graag dat hij gewonnen heeft in zijn spelletje, wat dat ook moge zijn. Gefeliciteerd, Timmetje of knarkie. Ik kon niet tegen je op. Je was verbaal mij de baas. Knap hoor, je bent de eerste die dat gelukt is. Wil je dan nu alsjeblieft stoppen met mij te spammen?

Kinderen kunnen namelijk heel vervelend worden als ze hun zin niet krijgen. Dus geef je ze maar een snoepje en dan zijn ze weer rustig. :D



Amen!

Dit is gewoon een te onzeker antwoord dat ik niet eens de moeite ga doen een lange reactie te erop te zetten. Nou peevee als je nog een x wilt gaan liegen geef me dan maar een seintje ;) Ik stop er nu mee.
 

DeletedUser12828

Guest
Wil eventjes reageren op delen van jou post ;).
1: Dit spelertje ligt duidelijk niet op mijn weg. Doe eerst eens onderzoek voordat je iets roept.
2: Timmetje geeft aan nooit te reageren hier op het AF. Nu trolt hij hier met 2 accounts. Zie handtekening Knarkie, what's in a name;) over niveau gesproken *kuch*
Knarkie is de co van Timmeh1. Als er een aanval op jou is in vorm van een post reageer jij er ook op *kuch*. Aangezien "Timmetje" aangaf niets te posten houd dat niet dat knarkie daarbij ook aangeeft niet meer te posten.
Maar ik heb geen zin om op kinderniveau te converseren met dit heldere lichtje. Het kost mij teveel energie om mij iedere keer in dit kind te verplaatsen.

Volgens mij was jij al op kinderniveau, want kinderen kunnen het ook niet hebben als de waarheid hard aankomt. Het is voor kinderen vaak moeilijk in te denken dat de grote mensen wereld hard is. Even moeilijk als voor Timmeh1 jou elke keer weer te overtuigen dat je voor de 1000ste keer fout zit.

Ik kan mij niet indenken hoe zwaar het wel niet is om in Timmeh1/Knarkie zijn schoenen te staan, als je met zo'n peuter moet discussiëren. Timmeh1, bravo! Dat je it al zolang uithoud.

Kinderen kunnen namelijk heel vervelend worden als ze hun zin niet krijgen. Dus geef je ze maar een snoepje en dan zijn ze weer rustig. :D

Volgens mij krijg jij dan te weinig snoep thuis:rolleyes:. Kom dus eens met goede argumenten in vorm van "bewijs" (ontbreekt in 90% van de gevallen bij jou ;)), dan zouden we waarschijnlijk op goede wijze kunnen discussiëren en elkaar kunnen doodgooien met argumenten.
 

DeletedUser19551

Guest
Ik kan mij niet indenken hoe zwaar het wel niet is om in Timmeh1/Knarkie zijn schoenen te staan, als je met zo'n peuter moet discussiëren. Timmeh1, bravo! Dat je it al zolang uithoud.

Eindelijk is iemand die me niet zwart maakt
 

DeletedUser

Guest
OMG !!!

Dit is zelfs niet grappig meer, dit is gewoon te dom voor woorden....
Nu goed, het zal wel aan zowel peevee als mij liggen dan, want ik heb de pm met timmeh 3 keer gelezen, en ik snap er echt helemaal niets van :s
 

DeletedUser

Guest
Ach wat, het is toch allemaal vossie zijn schuld...dat staat als een paal boven water!
 

DeletedUser12828

Guest
Oja wij waren toch noob?

Side 1:
Tribes: Gallia
Players:

Side 2:
Tribes: K 32
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 40
Verschil: 39

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,753
Kant 2: 375,234
Verschil: 365,481

image.php
 

DeletedUser26940

Guest
iets meer zag ik

Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: Gallia
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 248
Kant 2: 44
Verschil: 204

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 1
Verschil: 76

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,357,414
Kant 2: 412,561
Verschil: 1,944,853

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 732,750
Kant 2: 9,753
Verschil: 722,997

image.php
 

DeletedUser12828

Guest
Moesten dan nog van vanmiddag zijn want ik haalde ze van ons forum (die stats)
 
Bovenaan