k 32 vs T-R-S

DeletedUser16443

Guest
Om even op dat respect terug te komen. Ik ben het spugzat dat iedereen wel het verschil weet tussen 2 stammen, maar niet tussen 2 of meer spelers.
Dus ik vind het dan ook niet terrecht als 1 speler word afgestraft omdat een andere speler van diezelfde stam een bepaalde zin schreef hier op het AF.
Iedereen weet ook dat de dikke van peevee ontstaan is in een discussie op het AF, en niet ons eigen verzinsel is. Ook heeft 'iedereen' het recht een bijdrage te doen, of dit nu afbraak doet op gallia of niet, dat doet er niet toe, ik zal het er alsnog in noteren. Zelfs als het over mezelf gaat. De dikke van peevee heeft niets met respect te maken, maar alles met amusement.
Verder denk ik ook niet dat ik iemand op het AF zonder het nodige respect heb behandeld, ik vind ook dat ik ook naar mijn eigen mening moet behandeld worden en niet naar de mening van bv peevee of gallia, hoewel onze denkwijze in grote lijnen met elkaar strookt, hebben we ook elk individueel onze mening. Dus wanneer ik van iemand aanvoel dat hij me niet met respect aanspreekt omwille van iets dat een ander stamlid schreef, dan zal hij ook met datzelfde niveau van respect worden behandeld.

Sorry maar dat wou ik even kwijt.

Punt blijft, dat Peevee jullie eigenlijk voor schut zet elke keer, met zijn belachelijke antwoorden.
niemand neemt hem-jullie meer serieus.
dat komt omdat 1 iemand (die zich de man van Galia noemt) elke keer van die belachelijke antwoorden geeft.

Ik kan heel goed het verschil maken tussen jou en peevee, jij bent realistisch, en peevee schreeuwt alleen maar onzin van de daken, maar goed dat is niet bevoordelijk voor de hele stam Galia. als meneer Peevee zijn grote mond had gehouden, was het waarschijnlijk heel anders verlopen.

plus hij daagt nu weer uit voor nog een aanval, tenzij hij zelf NIETS maar dan ook NIETS nog heeft laten zien. dusja ik zou zeggen, maak jullie je maar alweer gereed.

een open deur nodigt mensen uit niet waar:D

Ik geloof ook best wel dat jullie je best hebben gedaan en teamwork hebben geleverd, daarvoor respect, maar geen respect op de manier hoe jullie uithangbord weer reageerde:p
 

DeletedUser30586

Guest
Om even op dat respect terug te komen. Ik ben het spugzat dat iedereen wel het verschil weet tussen 2 stammen, maar niet tussen 2 of meer spelers.
Dus ik vind het dan ook niet terrecht als 1 speler word afgestraft omdat een andere speler van diezelfde stam een bepaalde zin schreef hier op het AF.
Iedereen weet ook dat de dikke van peevee ontstaan is in een discussie op het AF, en niet ons eigen verzinsel is. Ook heeft 'iedereen' het recht een bijdrage te doen, of dit nu afbraak doet op gallia of niet, dat doet er niet toe, ik zal het er alsnog in noteren. Zelfs als het over mezelf gaat. De dikke van peevee heeft niets met respect te maken, maar alles met amusement.


Waar heb jij het nou over? Waarom begin je opeens over de Dikke van peevee??:confused: Lees A.U.B nog een keer mijn bericht en ga dan nadenken of wat jouw verhaal over de dikke van peevee te maken heeft. Mijn tekst doelde op een andere perspectief.
 

DeletedUser

Guest
jou tekst doelde op gallia die respectloos omgaat met K32 toch,
en dat haal je dan uit de dikke van peevee, of het topic spotprenten, of de woorden van peevee in andere topics...

komt nog steeds op hetzelfde neer, als je leest wat ik schrijf snap je mijn punt wel... hoop ik
 

DeletedUser

Guest
Punt blijft, dat Peevee jullie eigenlijk voor schut zet elke keer, met zijn belachelijke antwoorden.
niemand neemt hem-jullie meer serieus.
dat komt omdat 1 iemand (die zich de man van Galia noemt) elke keer van die belachelijke antwoorden geeft.

Ik kan heel goed het verschil maken tussen jou en peevee, jij bent realistisch, en peevee schreeuwt alleen maar onzin van de daken, maar goed dat is niet bevoordelijk voor de hele stam Galia. als meneer Peevee zijn grote mond had gehouden, was het waarschijnlijk heel anders verlopen.

plus hij daagt nu weer uit voor nog een aanval, tenzij hij zelf NIETS maar dan ook NIETS nog heeft laten zien. dusja ik zou zeggen, maak jullie je maar alweer gereed.

een open deur nodigt mensen uit niet waar:D

Ik geloof ook best wel dat jullie je best hebben gedaan en teamwork hebben geleverd, daarvoor respect, maar geen respect op de manier hoe jullie uithangbord weer reageerde:p

damn, ik ga mijn weddeschap verliezen paul XD, puddingkje?

anyway, paul speelt met jullie, ik speel met anderen, spelplezier voorop zoals altijd.... zonder uitdaging is het hier maar doods...
Je hebt er geen idee van hoeveel fun ons uithangbord heeft XD
 

DeletedUser25172

Guest
Punt blijft, dat Peevee jullie eigenlijk voor schut zet elke keer, met zijn belachelijke antwoorden.
niemand neemt hem-jullie meer serieus.
dat komt omdat 1 iemand (die zich de man van Galia noemt) elke keer van die belachelijke antwoorden geeft.

Ik kan heel goed het verschil maken tussen jou en peevee, jij bent realistisch, en peevee schreeuwt alleen maar onzin van de daken, maar goed dat is niet bevoordelijk voor de hele stam Galia. als meneer Peevee zijn grote mond had gehouden, was het waarschijnlijk heel anders verlopen.

plus hij daagt nu weer uit voor nog een aanval, tenzij hij zelf NIETS maar dan ook NIETS nog heeft laten zien. dusja ik zou zeggen, maak jullie je maar alweer gereed.

een open deur nodigt mensen uit niet waar:D

Ik geloof ook best wel dat jullie je best hebben gedaan en teamwork hebben geleverd, daarvoor respect, maar geen respect op de manier hoe jullie uithangbord weer reageerde:p


Je kan er vergif op nemen dat Peevee1 goed ondersteund is.
 

DeletedUser

Guest
ik ga me niet moeien in de nieuwe discussie, maar de vv's die walk beheren doen goed werk.
ze hebben sinds ik co(sinds gisteren dus) welgeteld 8 edels gepakt.
moest nog inwerken, dus werd eerste avond flauw geeindigt na 6 uur aanvallen op 5 dorpen.
eerst treinen maken, en nu dagelijks wat meesnoepen.
merk dat sommige dorpen van walk dan ook geheel vol staan, als je er al 25 clears op gooien moet, dan zal dat toch zo leeg niet staan denkik dan bij mezelf.
tevens bedank ik gallia ten zeerste voor alle os die ze mij sturen:cool:
Van: spy008
Dorp: [220] LeGenD oF ZelDa ~X (373|156) C13
Aan:
Dorp: walk, new player:D (XXX|XXX) C22


Eenheden:
0 3192 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

en zo nog vele andere berichten, dank hiervoor, dus peevee, je argument walk staat ledig, klopt langs geen kloten.
er staat allereerst al voldoende os is+ er komt er dagelijks massas toe.
al denkik nie dat ze dat snappen bij gallia, als je muur 0 is, dan gaan troepjes er zeer snel aan.:rolleyes:
als je ondersteunt, doe het dan in grote getale op 1 dorp getimed, anders clear ik gewoon het ene na het andere dorp.
rara, wie ben ik:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
rara, wie ben ik:rolleyes:

Alsof het me iets kan schelen, maar goed ik speel mee...


walk, new player:D (221|288) K22 9,792 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 15th June 2009 - 20:19:44 fusiepartner and1neman

en verder had je niet veel zinnigs te vertellen, of heb ik het mis
 

DeletedUser

Guest
De discussie beperkt zich alleen tot speltechnische zaken. En zoals iedereen kan lezen bakt K32 daar niet zoveel van. Dat K32 de officiele TW-regels niet kent is natuurlijk niet zo verwonderlijk. Het is voldoende duidelijk gebleken dat de meeste spelers hun speltechnische kennis halen uit duistere hack- en cheatsites. :( De zogenaamde inhoudelijke bijdrages van K32 zijn alleen bedoeld als rookgordijn en zijn dus niet serieus te nemen en dan heb ik de bijdrages van Vikingen en Nasty Nick niet eens meegerekend want die staan al tijden op mijn ignorelijst. :D Dat zijn altijd al respectloze en inhoudsloze bijdrages gebleken dus ook dit keer zal het wel niet veel anders zijn. ;) Het zal mij dan ook niet verbazen als ze nog steeds ongenuanceerd op mijn bijdrages hier reageren terwijl ze weten dat ze op mijn lijstje der onwetenden staan. :D

Ik heb volgens mij al eerder een heel duidelijk leesbare en inhoudelijk goed onderbouwde uitleg gegeven met vaststaande feiten en voel nu niet echt de behoefte om te reageren op losse flodders zonder inhoud. Dat K32spelers het hier niet mee eens zijn kan ik natuurlijk begrijpen. Maar kom dan eens met een inhoudelijk goed onderlegt verhaal en ga geen dingen uit je dikke duim zuigen. Ik zal dit topic in de gaten houden en mocht er onverhoopt toch nog een zinnige opmerking met inhoud komen dan zal ik daar uiteraard op reageren. Tot die tijd discussieer ik liever met spelers die wel weten hoe dit spelletje op een eerlijke manier in elkaar steekt ;)
 

DeletedUser

Guest
De discussie beperkt zich alleen tot speltechnische zaken. En zoals iedereen kan lezen bakt K32 daar niet zoveel van. Dat K32 de officiele TW-regels niet kent is natuurlijk niet zo verwonderlijk. Het is voldoende duidelijk gebleken dat de meeste spelers hun speltechnische kennis halen uit duistere hack- en cheatsites. :( De zogenaamde inhoudelijke bijdrages van K32 zijn alleen bedoeld als rookgordijn en zijn dus niet serieus te nemen en dan heb ik de bijdrages van Vikingen en Nasty Nick niet eens meegerekend want die staan al tijden op mijn ignorelijst. :D Dat zijn altijd al respectloze en inhoudsloze bijdrages gebleken dus ook dit keer zal het wel niet veel anders zijn. ;) Het zal mij dan ook niet verbazen als ze nog steeds ongenuanceerd op mijn bijdrages hier reageren terwijl ze weten dat ze op mijn lijstje der onwetenden staan. :D

Ik heb volgens mij al eerder een heel duidelijk leesbare en inhoudelijk goed onderbouwde uitleg gegeven met vaststaande feiten en voel nu niet echt de behoefte om te reageren op losse flodders zonder inhoud. Dat K32spelers het hier niet mee eens zijn kan ik natuurlijk begrijpen. Maar kom dan eens met een inhoudelijk goed onderlegt verhaal en ga geen dingen uit je dikke duim zuigen. Ik zal dit topic in de gaten houden en mocht er onverhoopt toch nog een zinnige opmerking met inhoud komen dan zal ik daar uiteraard op reageren. Tot die tijd discussieer ik liever met spelers die wel weten hoe dit spelletje op een eerlijke manier in elkaar steekt ;)

we zaten eigenlijk al te wachten op deze reactie, geef je namelijk wel vaker als je niks meer weet te zeggen... en die losse flodders, die gebruik je alleen als het in jou voordeel kan toch?
 

DeletedUser

Guest
Alsof het me iets kan schelen, maar goed ik speel mee...


walk, new player:D (221|288) K22 9,792 walk [Gallia] Wiliam Walace [K 32] 15th June 2009 - 20:19:44 fusiepartner and1neman

en verder had je niet veel zinnigs te vertellen, of heb ik het mis

klopt, heb respect voor degene die vv doen.
maare, wat is er mis dat ik fuseer.
ik zal me wel edelen naar peevee toe;-)

heb toch leuke namen?

1. walk, new player:D
2. Numero 2 walk, ownt by noobs
3. 3e, gaat niet goed walk
4. werkelijk teleurgesteld walk...
5. ownt by noobs nr. 5
6. Gaat makkelijk

ff bewijs dat walk weldegelijk volstaat...-.-
Verdediger: walk
Dorp: Gallia (225|280) C22

Aantal: 0 44348 0 49519 0 0 0 2408 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: walk
Dorp: Gallia (226|283) C22

Aantal: 3048 39489 0 36980 0 0 0 2937 0 0 1 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er is niets mis mee dat je een co bent, dat heb ik ook helemaal niet gezegd,
jij deed het 'rara, wie ben ik' spelletje, en ik heb geantwoord.

En verder heb ik nog steeds geen idee wanneer jij eens iets zal posten dat van enige waarde is.
 

DeletedUser12828

Guest
De discussie beperkt zich alleen tot speltechnische zaken. En zoals iedereen kan lezen bakt K32 daar niet zoveel van. Dat K32 de officiele TW-regels niet kent is natuurlijk niet zo verwonderlijk. Het is voldoende duidelijk gebleken dat de meeste spelers hun speltechnische kennis halen uit duistere hack- en cheatsites. :( De zogenaamde inhoudelijke bijdrages van K32 zijn alleen bedoeld als rookgordijn en zijn dus niet serieus te nemen en dan heb ik de bijdrages van Vikingen en Nasty Nick niet eens meegerekend want die staan al tijden op mijn ignorelijst. :D Dat zijn altijd al respectloze en inhoudsloze bijdrages gebleken dus ook dit keer zal het wel niet veel anders zijn. ;) Het zal mij dan ook niet verbazen als ze nog steeds ongenuanceerd op mijn bijdrages hier reageren terwijl ze weten dat ze op mijn lijstje der onwetenden staan. :D

Ik heb volgens mij al eerder een heel duidelijk leesbare en inhoudelijk goed onderbouwde uitleg gegeven met vaststaande feiten en voel nu niet echt de behoefte om te reageren op losse flodders zonder inhoud. Dat K32spelers het hier niet mee eens zijn kan ik natuurlijk begrijpen. Maar kom dan eens met een inhoudelijk goed onderlegt verhaal en ga geen dingen uit je dikke duim zuigen. Ik zal dit topic in de gaten houden en mocht er onverhoopt toch nog een zinnige opmerking met inhoud komen dan zal ik daar uiteraard op reageren. Tot die tijd discussieer ik liever met spelers die wel weten hoe dit spelletje op een eerlijke manier in elkaar steekt ;)

71ijqv.jpg


:rolleyes:
 

DeletedUser16443

Guest
De discussie beperkt zich alleen tot speltechnische zaken. En zoals iedereen kan lezen bakt K32 daar niet zoveel van. Dat K32 de officiele TW-regels niet kent is natuurlijk niet zo verwonderlijk. Het is voldoende duidelijk gebleken dat de meeste spelers hun speltechnische kennis halen uit duistere hack- en cheatsites. :( De zogenaamde inhoudelijke bijdrages van K32 zijn alleen bedoeld als rookgordijn en zijn dus niet serieus te nemen en dan heb ik de bijdrages van Vikingen en Nasty Nick niet eens meegerekend want die staan al tijden op mijn ignorelijst. :D Dat zijn altijd al respectloze en inhoudsloze bijdrages gebleken dus ook dit keer zal het wel niet veel anders zijn. ;) Het zal mij dan ook niet verbazen als ze nog steeds ongenuanceerd op mijn bijdrages hier reageren terwijl ze weten dat ze op mijn lijstje der onwetenden staan. :D

Ik heb volgens mij al eerder een heel duidelijk leesbare en inhoudelijk goed onderbouwde uitleg gegeven met vaststaande feiten en voel nu niet echt de behoefte om te reageren op losse flodders zonder inhoud. Dat K32spelers het hier niet mee eens zijn kan ik natuurlijk begrijpen. Maar kom dan eens met een inhoudelijk goed onderlegt verhaal en ga geen dingen uit je dikke duim zuigen. Ik zal dit topic in de gaten houden en mocht er onverhoopt toch nog een zinnige opmerking met inhoud komen dan zal ik daar uiteraard op reageren. Tot die tijd discussieer ik liever met spelers die wel weten hoe dit spelletje op een eerlijke manier in elkaar steekt ;)

heb ik een keer gezegd dat ik respect voor jullie heb:p je leest ook niet he.
maar goed, zon antwoord van jou krijgen we weer, als je niks te vertellen hebt, en als je weet dat je ongelijk hebt.

kijk nou eens zelf naar je eigen stuk tekst. staat 0.0 inhoud in:D
alleen maar gezever. en dat je mij ontwijkt dat komt omdat je de discussie niet kan winnen.
nogmaals je zet alleen je eigen en gallia voor schut, voor HEEL w7:D
en volgens mij is het speltechnisch toch wel dat wij meer dan 120 dorpen hebben gepakt, en jullie dus speltechnisch 120 dorpen verloren hebben.


Gallia die zijn speltechnisch zeer sterk! een leider, die alles goed op orde heeft!
 

DeletedUser

Guest
Jullie gaan nu zitten stoer doen met die 100miljoen gedoode troepen?
Is wel mooi ja maar als jullie die dorpen zo hard hebben ondersteund als jullie het meenen vind ik het wel niet moeilijk..

Eenheden: 0 0 6000 0 0 2500 500 0 300 100 0 0
Verliezen: 0 0 6000 0 0 2500 500 0 300 100 0 0

Eenheden: 40000 40000 0 40000 0 0 0 10000 0 0 0 0
Verliezen: 806 806 0 806 0 0 0 242 0 0 0 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er is niets mis mee dat je een co bent, dat heb ik ook helemaal niet gezegd,
jij deed het 'rara, wie ben ik' spelletje, en ik heb geantwoord.


En verder heb ik nog steeds geen idee wanneer jij eens iets zal posten dat van enige waarde is.

en jij hebt fout geantwoord;-)
 
Bovenaan