k 32 vs T-R-S

DeletedUser

Guest
Beste Forumlezers,


ik weet niet of dit een officiële oorlog is maar er word daar toch flink wat geedelt

Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: T-R-S
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 22,681
Kant 2: 2,953
Verschil: 19,728

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,073
Kant 2: 95
Verschil: 978

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 183,899,043
Kant 2: 23,057,022
Verschil: 160,842,021

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,357,920
Kant 2: 951,009
Verschil: 9,406,911

image.php
 

DeletedUser

Guest
T-R-S en -TA- zijn Bg, maar zo zie je maar hoe goed -TA- met hun BG omgaan. Tot nu toe geen hulp aan elkaar.

Ter informatie, T-R-S heeft destijds samen met -TA- ons (K 32) de oorlog verklaard.

Een oorlog is dit niet te noemen, gewoon een opruim actie.
 

DeletedUser26151

Guest
Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: T-R-S
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 635
Kant 2: 110
Verschil: 525

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 289
Kant 2: 6
Verschil: 283

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 5,726,411
Kant 2: 989,303
Verschil: 4,737,108

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,884,220
Kant 2: 59,737
Verschil: 2,824,483

image.php
 

DeletedUser

Guest
T-R-S en -TA- zijn Bg, maar zo zie je maar hoe goed -TA- met hun BG omgaan. Tot nu toe geen hulp aan elkaar.

Ter informatie, T-R-S heeft destijds samen met -TA- ons (K 32) de oorlog verklaard.

Een oorlog is dit niet te noemen, gewoon een opruim actie.

Gelukkig weet Damien altijd wat er speelt..
Maar idd, als het om stoppers opruimen gaat dan weet K32 wel raad
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig weet Damien altijd wat er speelt..
Maar idd, als het om stoppers opruimen gaat dan weet K32 wel raad

Ben jij en een deel andere van TA dan sportclub niet aan het opruimen?

Doen jullie niet hetzelfde met trs-leden die stoppen, ik denk aan metaltaz, de one and only, .... en zo zijn er nog wel een paar.
Zelfs bij ons heb je het gedaan, bij het account van the last roman.
Dus jij hebt zeker het recht niet om hier zo te reageren, eerst eens bij je eigen kijken voor je commentaar geeft.

Dus volgende keer even nadenken voor je reageert hé:D
 

DeletedUser

Guest
Ben jij en een deel andere van TA dan sportclub niet aan het opruimen?

Doen jullie niet hetzelfde met trs-leden die stoppen, ik denk aan metaltaz, de one and only, .... en zo zijn er nog wel een paar.
Zelfs bij ons heb je het gedaan, bij het account van the last roman.
Dus jij hebt zeker het recht niet om hier zo te reageren, eerst eens bij je eigen kijken voor je commentaar geeft.

Dus volgende keer even nadenken voor je reageert hé:D

Hoi Brigitte, ook weer van de partij, gezellig.

TLR hebben we inderdaad goed opgeruimd, maar hem vergelijken met een stopper? TLR had toch gemiddeld zo'n 80k aan def troepen aan OS staan en er zat contineu een VV op.
Lijkt me toch vreemd als jullie zo'n zelfde weerstand krijgen als wij kregen.

Maar het recht om hier te reageren heb ik verkregen toen mijn grote vriend Damien zo'n 15 miljoen gratis punten aan jullie heeft gegeven.
 

DeletedUser

Guest
OCH:




Side 1:
Tribes: -TA-
Players:

Side 2:
Tribes: K 32
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 261
Kant 2: 30
Verschil: 231

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,553,779
Kant 2: 280,426
Verschil: 2,273,353

image.php
 

DeletedUser

Guest
Maar het recht om hier te reageren heb ik verkregen toen mijn grote vriend Damien zo'n 15 miljoen gratis punten aan jullie heeft gegeven.

Aaaah zit dit je nog steeds dwars? Eigenlijk had ik je moeten laten zitten met 20 Miljoen (incl mijzelf) aan BB dorpen... Nu is er tenminste nog een spel te spelen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk tot als -TA- niet snel zijn Bg zal gaan helpen tot het hier snel beslist zal worden of T-R-S moet nog een extra joker in petto hebben voor k32
 

DeletedUser

Guest
Aaaah zit dit je nog steeds dwars? Eigenlijk had ik je moeten laten zitten met 20 Miljoen (incl mijzelf) aan BB dorpen... Nu is er tenminste nog een spel te spelen.

Het zit me niet dwars, maar als we oude koeien uit de sloot gaan halen dan haal ik die oudste koe wel boven hoor
 

DeletedUser

Guest
Hoi Brigitte, ook weer van de partij, gezellig.

TLR hebben we inderdaad goed opgeruimd, maar hem vergelijken met een stopper? TLR had toch gemiddeld zo'n 80k aan def troepen aan OS staan en er zat contineu een VV op.
Lijkt me toch vreemd als jullie zo'n zelfde weerstand krijgen als wij kregen.

Maar het recht om hier te reageren heb ik verkregen toen mijn grote vriend Damien zo'n 15 miljoen gratis punten aan jullie heeft gegeven.

niet zeveren davidian, jij wist goed genoeg dat the last roman gestopt was, dus niet de onschuldige komen uithangen, maar goed we zullen wel zien, wie het laatst lacht, het best lacht, onze tijd komt nog wel :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
niet zeveren davidian, jij wist goed genoeg dat the last roman gestopt was, dus niet de onschuldige komen uithangen, maar goed we zullen wel zien, wie het laatst lacht, het best lacht, onze tijd komt nog wel :rolleyes:

Ik begin niet met zeveren, damien daarintegen begint met zijn vingertje te wijzen naar -TA- terwijl dit topic daar niet over gaat.
Over TLR, ik wist dat TLR geen actieve speler was, en jullie hem toch gerecruteerd hebben, ik dacht toen nog dat dat wel erg lomp was van een top stam.
Pas toen ik zo'n 15 dorpen van hem had gepakt is hij gestopt en hebben jullie er massaal OS in gestopt.
EN dat viel me dan wel weer op, toen hij nog speelde kon ik dorpen van hem pakken, pas toen ie intern werdt kwamen jullie met OS.

Maar goed terug ontopic, TRS heeft 30mil punten, K32 200mil, TRS heeft bijna alleen maar dorpen aan het front, K32 heeft een gigantisch veilig gebied.
Daarnaast heeft TRS veel stoppers en zijn ze gefuseerd met SNA een tijd terug.

Niet dat het niet netjes is van K32 dat ze zoveel dorpen pakken, maar enig perspectief is toch wel gewenst denk ik.
 

DeletedUser26151

Guest
Maar goed terug ontopic, TRS heeft 30mil punten, K32 200mil, TRS heeft bijna alleen maar dorpen aan het front, K32 heeft een gigantisch veilig gebied.
Daarnaast heeft TRS veel stoppers en zijn ze gefuseerd met SNA een tijd terug.

Niet dat het niet netjes is van K32 dat ze zoveel dorpen pakken, maar enig perspectief is toch wel gewenst denk ik.

Ben ik het wel met je eens maar toch gaat het wel lekker tegen T-R-S.
 

DeletedUser

Guest
vind dat jullie dat wel verplicht zijn als top20 stam zijnde
om een rimstam zonder fatsoenlijk cluster gewoon weg te edelen zonder heel veel moeite
 

DeletedUser19851

Guest
OCH:




Side 1:
Tribes: -TA-
Players:

Side 2:
Tribes: K 32
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 261
Kant 2: 30
Verschil: 231

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,553,779
Kant 2: 280,426
Verschil: 2,273,353

image.php

*kuch*, de laaste 3 maanden? das wel veel ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Epilady met haar statss gewoon aan wil tonen dat K 32 vooral T-R-S dorpen inneemt, en dat ze bij ons nauwelijks dorpen pakken.

Ze pakken momenteel veel dorpen bij T-R-S, en daar kunnen we wel weer 100.000 redenen voor geven waarom dat lukt.
Maar dan krijgen we weer zo'n onzinnige discussie waar niemand behoefte aan heeft.

Maar het is wel duidelijk dat ze het gelijk nodig vonden om het te posten.
Als Brigitte te voorschijn getoverd word, heeft de stam blijkbaar weer een opkikkertje nodig....
Gefeliciteerd met jullie geweldige succes:rolleyes:

Wij vallen K 32 aan wanneer wij dat willen, niet om mooie statts op het forum te kunnen posten, of omdat 1 of ander figuur een belachelijk topic aangemaakt heeft.
 
Bovenaan