k 32 vs T-R-S

DeletedUser

Guest
nee, kan hij niet want hij moet zijn bronnen beschermen :)

Het enige dat ik jullie kan melden is dat ik jullie veel succes wens met de gezamenlijke aanval die door jullie gepland staat. :D
Tsja, dat krijg je ervan als er stamgenoten het niet eens zijn met het beleid, dan gaan ze babbelen he. ;)
 

DeletedUser23702

Guest
Het enige dat ik jullie kan melden is dat ik jullie veel succes wens met de gezamenlijke aanval die door jullie gepland staat. :D
Tsja, dat krijg je ervan als er stamgenoten het niet eens zijn met het beleid, dan gaan ze babbelen he. ;)

dank je, zal wel goed komen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er weinig protesten naar buiten komen.
Schapen protesteren meestal niet.
Die zeggen alleen beh..:D
 

DeletedUser

Guest
Voor zover ik geïnformeerd ben, en dat is uit heel goede bron. :)
Waren er 2 spelers uit K32 tegen deze fusie, gezien de stam 40 spelers had voor de fusie vind ik dat toch redelijk eenduidig. aan de kant Van -IMM- weet ik het niet, maar aangezien dat daar ongeveer 20 leden waren voor deze fusie, zullen het er geen 5 zijn lijkt me, als een kwart of de helft tegen deze fusie zou zijn geweest, dan was er geen fusie gekomen lijkt me. :)
En dat jullie op de hoogte waren van die fusie zeg je, tja, eenieder met een beetje gezond verstand had toch wel iets kunnen vermoeden denk ik toen brigitte plots in IMM zat en Samson in K32. :rolleyes:
 

DeletedUser6666

Guest
trouwens toen er een rondvraag ging over wie die fusie zag zitten , dan was er volgens mij niemand die dat niet wou ! iedereen was voor en enthousiast !

maarja mensen lullen nu eenmaal altijd uit hun nek als ze een fenomeen tegenkomen waarmee ze niet blij zijn ...

*Kuch* :p
 

DeletedUser

Guest
mijn heel goede bron is verkouden zie ik. :p
snel pilletje pakken. :D

sommige zijn misschien niet zo slim hé oiuytreza :D

Idd, niet iedereen kan geniaal zijn natuurlijk. :p:p:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach, wij wisten al tijden dat de fusie eraan zat te komen, we hebben zelfs nog meegestemd. :) Ik heb al eerder gemeld dat we hier heel blij mee zijn. De fusie is nu rond en ik kan nu dus wel openheid van zaken geven. Wij hebben namelijk al een tijdje toegang tot het volledige forum en de mededelingen van K32. Dat is ook precies de reden dat we ingenomen zijn met de fusie van -IMM- en K32. In -IMM- hadden we in het verleden toegang, nu niet meer. Nu weten we eindelijk weer precies wat er gebeurd en wat er staat te gebeuren. ;) Het maakt het er voor ons uitermate overzichtelijk op. Daarnaast zullen -TA- en TRS hier ook volop van meeprofiteren. Ik zie het als een nadeel van een massastam, je weet immers niet precies wie je allemaal in de stam hebt zitten. Wij houden er namelijk van om de touwtjes in handen te houden. Nogmaals K32, veel succes. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23702

Guest
Ach, wij wisten al tijden dat de fusie eraan zat te komen, we hebben zelfs nog meegestemd. :) Ik heb al eerder gemeld dat we hier heel blij mee zijn. De fusie is nu rond en ik kan nu dus wel openheid van zaken geven. Wij hebben namelijk al een tijdje toegang tot het volledige forum en de mededelingen van K32. Dat is ook precies de reden dat we ingenomen zijn met de fusie van -IMM- en K32. In -IMM- hadden we in het verleden toegang, nu niet meer. Nu weten we eindelijk weer precies wat er gebeurd en wat er staat te gebeuren. ;) Het maakt het er voor ons uitermate overzichtelijk op. Daarnaast zullen -TA- en TRS hier ook volop van meeprofiteren. Ik zie het als een nadeel van een massastam, je weet immers niet precies wie je allemaal in de stam hebt zitten. Wij houden er namelijk van om de touwtjes in handen te houden. Nogmaals K32, veel succes. :D

Ben blij dat je dit zegt eerlijk gezegd, altijd bluffen dat je zoveel info kreeg van IMM, nu blijkt dus achteraf dat je geen info kreeg van ons en dat je dus veel "lulde".

Ach, je zult het kennelijk nodig hebben, anders zou je niet laten spioneren :)

nogmaals bedankt peevee, jij ook :)
 

DeletedUser

Guest
Ben blij dat je dit zegt eerlijk gezegd, altijd bluffen dat je zoveel info kreeg van IMM, nu blijkt dus achteraf dat je geen info kreeg van ons en dat je dus veel "lulde".

Ach, je zult het kennelijk nodig hebben, anders zou je niet laten spioneren :)

nogmaals bedankt peevee, jij ook :)

Je hebt mijn epistel blijkbaar weer eens niet goed gelezen.:D Wij HADDEN wel degelijk toegang tot het forum van -IMM- maar alleen de laatste weken niet meer. Je hebt mij in die periode ook niet gehoord over informatie van jullie forum. Er is dus geen woord bluf bij. Bluffen is sowieso niet slim. Vooral jij moet weten dat het volgende spreekwoord altijd uitkomt:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. ;)

Ik kan mij best voorstellen dat jullie behoorlijk balen dat jullie uit een gesloten stam nu in een stam zijn gekomen waar niks geheim blijft.
 

DeletedUser23702

Guest
Je hebt mijn epistel blijkbaar weer eens niet goed gelezen.:D Wij HADDEN wel degelijk toegang tot het forum van -IMM- maar alleen de laatste weken niet meer. Je hebt mij in die periode ook niet gehoord over informatie van jullie forum. Er is dus geen woord bluf bij. Bluffen is sowieso niet slim. Vooral jij moet weten dat het volgende spreekwoord altijd uitkomt:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. ;)

Ja, toen met robroow :)
en een keer via vetjeuh?? dacht ik

achja, je kunt er nu weer mooi bij, in principe is er niks veranderd, hoop dat je het naar je zin hebt op ons forum :)

mvg
 

DeletedUser

Guest
Ja, toen met robroow :)
en een keer via vetjeuh?? dacht ik

achja, je kunt er nu weer mooi bij, in principe is er niks veranderd, hoop dat je het naar je zin hebt op ons forum :)

mvg

robroow heeft nooit info doorgespeeld en toen zun vv hadden zat robroow niet in de stam.

behalve dan info over mij en robroow maar niet over heel imm.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt mijn epistel blijkbaar weer eens niet goed gelezen.:D Wij HADDEN wel degelijk toegang tot het forum van -IMM- maar alleen de laatste weken niet meer. Je hebt mij in die periode ook niet gehoord over informatie van jullie forum. Er is dus geen woord bluf bij. Bluffen is sowieso niet slim. Vooral jij moet weten dat het volgende spreekwoord altijd uitkomt:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. ;)

Ik kan mij best voorstellen dat jullie behoorlijk balen dat jullie uit een gesloten stam nu in een stam zijn gekomen waar niks geheim blijft.

En de waarheid is dat jullie zwaar op je dak krijgen van K 32.

Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: Gallia
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 240
Kant 2: 14
Verschil: 226

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,305,983
Kant 2: 126,669
Verschil: 2,179,314

image.php


Amen. :cool:

Ik denk trouwens dat het niet veel volk wat kan schelen, K32 kampt voor zover ik weet al langer als een half jaar met een spion.
Het enige dat je erover kan zeggen is, dat dat zielige mensen zijn, als je uberhaupt hier niet gewoon uit je nek aan het kletsen bent, verder niks.
Je stam lijkt er trouwens toch niet van te profiteren als ik het zo bekijk.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, toen met robroow :)
en een keer via vetjeuh?? dacht ik

Gij lamme noob van een Hanneman/Ilusion123.
Stop mij keertje tebetrekken bij jou leugenachtige verhaaltjes!
Ik heb nooit forum info sneaky zoals jij bent door gespeeld aan Gallia.
Achteraf denk ik had ik dat maar gedaan, maarja niet iedereen kan zo sneaky en achterbaks zijn zoals jou denk ik dan maar weer;)
Pussyloze gast hou jij jezelf maar bezig met het zoeken van een vriendinnetje op het forum ipv mijn naam nog ooit in je mond tenemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En de waarheid is dat jullie zwaar op je dak krijgen van K 32.

Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: Gallia
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 240
Kant 2: 14
Verschil: 226

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,305,983
Kant 2: 126,669
Verschil: 2,179,314

image.php


Amen. :cool:

Daar zitten wel vele dorpen bij die jullie gratis hebben gekregen van Walk, doordat Edwinus de VV had waarvan ik me nog steeds afvraag hoe hij daar aan kwam. Dus ik zou hier niet zo mee gaan pronken. En dan hebben jullie ook nog eens 200miljoen punten meer :rolleyes:


Dus trots hoef je er niet op te zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Idd Jonkman wat een zege:rolleyes:
Het is gewoon een massalachertje!
 

DeletedUser

Guest
Daar zitten wel vele dorpen bij die jullie gratis hebben gekregen van Walk, doordat Edwinus de VV had waarvan ik me nog steeds afvraag hoe hij daar aan kwam. Dus ik zou hier niet zo mee gaan pronken. En dan hebben jullie ook nog eens 200miljoen punten meer :rolleyes:


Dus trots hoef je er niet op te zijn ;)

jaja, boehoe, wij zijn klein... :eek:
En kom met bewijs of ga iemand anders beschuldigen...
 
Bovenaan