k 32 vs T-R-S

DeletedUser

Guest
hoor wie het zegt :D

Jij doet al de hele dag niets anders hier:rolleyes:
Dat ik gallia niet kan edelen is toch normaal, ik lig er niet in de buurt:(
 

DeletedUser

Guest
hoor wie het zegt :D

Jij doet al de hele dag niets anders hier:rolleyes:
Dat ik gallia niet kan edelen is toch normaal, ik lig er niet in de buurt:(

je reinste zever, lees maar terug. Mijn teksten getuigen nog van enige vorm van respect, als ik mijn felle mond opzet merk je het wel
 

DeletedUser

Guest
Een aantal feiten op een rijtje:

2) K32 heeft een paar weken geleden het Walk- account onrechtmatig verkregen en K32 wist dus wat de aanvalsdorpen en de verdedigingsdorpen waren. Ze hebben het Walk-account immers een aantal dagen in handen gehad. Daarnaast hebben ze 80% van alle verdedigende troepen kapot laten lopen. Deze zijn natuurlijk niet zo snel weer opgebouwd. Hier hebben ze dan ook optimaal gebruik van gemaakt. Dit feit is K32 wel degelijk aan te rekenen. K32 vindt dit overigens de normaalste zaak van de wereld en de stam daarover aan te spreken heeft geen zin. Oneerlijk spel zit diep geworteld in deze stam.

Een paar weken geleden zijn de troepen doodgelopen, en troepen zijn niet snel weer opgebouwd ??? Naar mijn weten zitten wij op speed 2.0 dus is dat met MAX 2 weken wel weer aangevuld. Beetje tegenstrijdig. (Maar ter info de troepen waren alleen weg gestuurd.)

Wel jammer, geeft hij een keer wat feitjes, klopt er weer niets van. :(


En toch opvallend...
Ik zie op elke pagina een oproep dit topic te sluiten... Vreemd genoeg komen die oproepen alleen van -TA- spelers.
Wat is er jongens , jaloers op de aandacht die Gallia krijgt?


** Edit, jup made a mistake :( (gone now:))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16443

Guest
ahhhh hij leeft nog met zijn gezever:D haha


Een aantal feiten op een rijtje:

1) Dat is niet ons probleem, dat account hoort gewoon onder een behoorlijke vv te staan, als jullie geen behoorlijke spelers hebben is dat jullie eigen schuld, aanvallen kwamen al ver van te voren, dus dat had ruim van te voren geregeld kunnen worden:) plus jij hebt zoveel spionnen dus wist het al heeeeeeeeeeeeeeel lang, of heb je die toch niet;) nog steeds geen bewijs gezien:p

2) Dit is bullshit, want de troepen zijn weggestuurd en idd niet kapot laten lopen, volgens mij was alles ondersteund en niet verstuurd als aanval;) dus die troepen kwam weer helemaal heel terug:D,

3) Je hebt ons altijd gevraagd om het op het veld te laten zien, nou nu laten wij het een keertje zien, en dan is het weer niet goed, of kun je niet tegen je verlies peeveetje :D:D of was het een aanval wat jullie niet verwacht hadden, hadden jullie op meer fakes verwacht hehe:p

Ach peevee toch, we moesten eens aanvallen, ik geloof dat bullix zelf ook zei, komen jullie maar op bezoek jullie pakken geen dorp.. nuja dat geen dorp pakken heb ik gezien:D volgens mij kregen we er elke keer 1tje gratis bij een pakkie boter:D

Maarruhh jullie zijn ZO professioneel, jullie ondersteunen Walk, maar dat doen jullie vanuit dorpjes die aan K32 grenzen, dat heb ik nog nooit meegemaakt:D
dan val je die dorpjes aan en komt er OS binnen vanuit dorpjes die middenin Gallia liggen, je hebt je spelers goed opgevoed Peevee, die weten hoe ze het moeten doen whahaha

Dus Peevee wees een kerel en geef het gewoon eens toe, en begin weer niet elke keer over het verleden, dat heeft hier nu niks mee te maken.

maar goed ik snap het wel, beetje de 'grote' man uithangen hiero en niks klaarmaken.... ik geloof dat wij weer een uitnodiging krijgen om op de koffie te komen bij jou??


ps:
voor de liefhebbers:
Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: Gallia
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 684
Kant 2: 197
Verschil: 487

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 129
Kant 2: 1
Verschil: 128

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,485,633
Kant 2: 1,909,338
Verschil: 4,576,295

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,218,826
Kant 2: 9,753
Verschil: 1,209,073

image.php
 

DeletedUser

Guest
OD gaat altijd naar de speler die ondersteund wordt, wat ik altijd al wel een scheef iets gevonden heb.
Daarom zegt een hoge def ranking ook alleen wat over een stam, en weinig over een speler.
Behalve dat hij waarschijnlijk veel vrienden heeft .
 

DeletedUser

Guest
En toch opvallend...
Ik zie op elke pagina een oproep dit topic te sluiten... Vreemd genoeg komen die oproepen alleen van -TA- spelers.
Wat is er jongens , jaloers op de aandacht die Gallia krijgt?

Mischien dat alleen de -TA- spelers het verstand hebben om dit soort kansloze ruzie topics te willen zien verdwijnen?
 

DeletedUser

Guest
OD gaat altijd naar de speler die ondersteund wordt, wat ik altijd al wel een scheef iets gevonden heb.
Daarom zegt een hoge def ranking ook alleen wat over een stam, en weinig over een speler.
Behalve dat hij waarschijnlijk veel vrienden heeft .

Ach, K32 kan lullen wat ze willen maar hun weerwoord vol leugens slaan weer nergens op en dat weten ze. Ze zijn zeer goed in rookgordijnen opzetten, dat hebben we nu al zo vaak gezien. Ze hebben de meeste troepen kapot laten lopen en dat weten ze zelf ook donders goed. Ze vinden het alleen vervelend dat ik hun feestje kom verstoren met vaststaande feiten. Ik kan ook begrijpen dat ze hun laffe spel het liefst maskeren. Iets wat krom is praat je echter alleen niet recht. Hackstam K32 houdt zich al tijden bezig met vals spel en zal dat ook blijven doen. Iedereen weet dat en het zit dus diep geworteld in de stam zonder eergevoel en respect. Spelers zonder eer en geweten voelen zich daar thuis en dat moeten we maar gewoon accepteren. Respecteren doen we het in ieder geval niet. ;)

Ik ben blij dat er toch veel stammen zijn, en niet de minste, die zich bij mij gemeld hebben en hun afschuw hebben getoond over de handelwijze van K32. Ze nemen stuk voor stuk afstand van het onsportieve gedrag van K32.
Ik wil deze stammen op deze wijze hiervoor bedanken en ben blij om te zien dat 99% van de spelers uit wereld 7 bestaat uit eerlijke en eervolle spelers.
 

DeletedUser16443

Guest
Ach, K32 kan lullen wat ze willen maar hun weerwoord vol leugens slaan weer nergens op en dat weten ze. Ze zijn zeer goed in rookgordijnen opzetten, dat hebben we nu al zo vaak gezien. Ze hebben de meeste troepen kapot laten lopen en dat weten ze zelf ook donders goed. Ze vinden het alleen vervelend dat ik hun feestje kom verstoren met vaststaande feiten. Ik kan ook begrijpen dat ze hun laffe spel het liefst maskeren. Iets wat krom is praat je echter alleen niet recht. Hackstam K32 houdt zich al tijden bezig met vals spel en zal dat ook blijven doen. Iedereen weet dat en het zit dus diep geworteld in de stam zonder eergevoel en respect. Spelers zonder eer en geweten voelen zich daar thuis en dat moeten we maar gewoon accepteren. Respecteren doen we het in ieder geval niet. ;)

Ik ben blij dat er toch veel stammen zijn, en niet de minste, die zich bij mij gemeld hebben en hun afschuw hebben getoond over de handelwijze van K32. Ze nemen stuk voor stuk afstand van het onsportieve gedrag van K32.
Ik wil deze stammen op deze wijze hiervoor bedanken en ben blij om te zien dat 99% van de spelers uit wereld 7 bestaat uit eerlijke en eervolle spelers.

over onzin gesproken:D ik merk wel dat ik het bij het juiste eind hebt, want je weet mijn beweringen niet te weerleggen. maar goed ga jij maar lekker samenwerken met allllllllllllll die andere stammen die tegen K32 zijn:) maar zoals gewoonlijk noem je weer geen namen:p

plus nog eens wat:p die troepen van Walk zijn echt niet doodgelopen hoor;)
heb jij ze weggestuurd of iemand anders?? dus zou zeggen hou je mond:D

en die vaststaande feiten, heb ze nog steeds niet gezien:D alleen het feit dat jullie zoveel dorpen zijn kwijt geraakt, en jullie VV schema niet klopt, plus OS middenin Gallia laten staan en de OS aan de rand met K32 weghalen en naar walk sturen ^^ noobs
 

DeletedUser

Guest
alleen het feit dat jullie zoveel dorpen zijn kwijt geraakt, en jullie VV schema niet klopt, plus OS middenin Gallia laten staan en de OS aan de rand met K32 weghalen en naar walk sturen ^^ noobs

Kom op, nu begin je onzin uit te kramen. Idd ons VV-schema kende wat moeilijkheden naar het weekend toe, desondanks is het walk-account nooit onbewaakt gebleven. Als je dan toevallig een dopjes wist te bemachtigen van iemand die vanuit zijn rand wat os gestuurd had, so what... iedereen neemt wel eens een risico, des al niet te min heeft Iedereen van onze stam enorm veel os gestuurd naar ALLE dorpen van walk, op een paar dorpen na die we op voorhand hadden opgegeven.

Nu moet je eens naar onderstaande grafiek kijken, en dan nog het lef hebben ons noobs te noemen. De grafiek toont 2 kanten aan de medaille,
1 dat jullie inderdaad alles op alles hebben gegooid
2 dat wij ook alles op alles hebben gegooid

walk.jpg


Dan moet je mij eens uitleggen hoe een zogenaamde noob-stam met slechts 17 leden in staat is om bijna 100 milj te blocken. Nu mag je zeggen wat je wil, dit is de eerste keer in mijn gehele tw-carriere dat ik zoiets voor ogen kreeg.

Nu kunnen we nog 3 dagen doorgaan met janken over dit hele gedoe, en dan kunnen we de grafieken van N-W.S. eens bekijken, toch?
 

DeletedUser18035

Guest
Kom op, nu begin je onzin uit te kramen. Idd ons VV-schema kende wat moeilijkheden naar het weekend toe, desondanks is het walk-account nooit onbewaakt gebleven. Als je dan toevallig een dopjes wist te bemachtigen van iemand die vanuit zijn rand wat os gestuurd had, so what... iedereen neemt wel eens een risico, des al niet te min heeft Iedereen van onze stam enorm veel os gestuurd naar ALLE dorpen van walk, op een paar dorpen na die we op voorhand hadden opgegeven.

Nu moet je eens naar onderstaande grafiek kijken, en dan nog het lef hebben ons noobs te noemen. De grafiek toont 2 kanten aan de medaille,
1 dat jullie inderdaad alles op alles hebben gegooid
2 dat wij ook alles op alles hebben gegooid

walk.jpg




Dan moet je mij eens uitleggen hoe een zogenaamde noob-stam met slechts 17 leden in staat is om bijna 100 milj te blocken. Nu mag je zeggen wat je wil, dit is de eerste keer in mijn gehele tw-carriere dat ik zoiets voor ogen kreeg.

Nu kunnen we nog 3 dagen doorgaan met janken over dit hele gedoe, en dan kunnen we de grafieken van N-W.S. eens bekijken, toch?

wat heb je aan dode troepen als je dorpjes verliest? Erg leuke statistiekje maar je verliest wel dorpen...
 

DeletedUser

Guest
hahahahhaahah. Kan beter die vraag aan jou stellen...

ok, schrap dat, speel wat minder in de zandbak, en let een beetje beter op op school. Dan leer je het verschil kennen tussen een vraag en een zin. na een vraag staat nl een vraagteken.
Ik block je nu tot je afgestudeerd bent ;)
 

DeletedUser16443

Guest
Dan moet je mij eens uitleggen hoe een zogenaamde noob-stam met slechts 17 leden in staat is om bijna 100 milj te blocken. Nu mag je zeggen wat je wil, dit is de eerste keer in mijn gehele tw-carriere dat ik zoiets voor ogen kreeg.

Nou die cijfers komen, omdat jullie die dorpjes volstoppen met OS, maar dat kan elke stam, das niet zo moeilijk. dat zegt niets over een topstam.

Maar nooit gehoord van aanvallen dodgen en edels snipen???
Als het account toch altijd bemand is geweest, (na jullie zeggen) dan konden jullie makkelijk alles taggen en edels snipen:) dan kun je idd wel es een dorpje verliezen maar 100.... in 2-3 dagen..... das echt veel:p
 

DeletedUser

Guest
Lool :D

Dit is eentje voor in het tekstboekje :

"In tribalwars gaan de ODD punten naar de eigenaar van het dorp waarop aangevallen wordt. M.a.w voor jouw OS die dood is krijgt de speler die jij aan het ondersteunen bent ALLE ODDpuntjes voor en jij lekker niks buiten een leeg ondersteuningsdorp! :)."

Tjonge jonge..How low can we go?:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou die cijfers komen, omdat jullie die dorpjes volstoppen met OS, maar dat kan elke stam, das niet zo moeilijk. dat zegt niets over een topstam.

Maar nooit gehoord van aanvallen dodgen en edels snipen???
Als het account toch altijd bemand is geweest, (na jullie zeggen) dan konden jullie makkelijk alles taggen en edels snipen:) dan kun je idd wel es een dorpje verliezen maar 100.... in 2-3 dagen..... das echt veel:p

100 dorpen in een gesloten cluster met een account die mooi op punt staat zou idd veel zijn, maar dat was niet het geval en dat weet je best...
dus gezien de toestand dat het account in verkeerde was 100 redelijk tenopzichte van de aanvallen die er gestuurd werden. Alles werd getagd, maar feit is dat de productie niet in alle dorpen terug werd aangezet, omwille van het gebrek aan tijd, en de onverwachtte afwezigheid van bullix. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat bullix hier enig belang zal aan hechten gezien zijn situatie waar hij zich in bevind. Komt er op neer dat er in vele randdorpen geen 'eigen' troepen waren om mee te dodgen en te snipen.
Luister nu even heel aandachtig wil je: Ik wil niet aantonen dat jullie goed of slecht zijn. Ik wil niet de situatie gaan minimaliseren. Ik wil niet aantonen dat jullie al of niet geluk hadden.
Wat ik wil aantonen is dat wij alles gedaan hebben wat we konden, en dat we daar trots op zijn. Dus het kan me eigenlijk ook helemaal geen bal schelen wat jij, of wie dan ook van ons denkt. Wij weten wat we waard zijn, en dat is het belangrijkste.
 

DeletedUser30586

Guest
Luister nu even heel aandachtig wil je: Ik wil niet aantonen dat jullie goed of slecht zijn. Ik wil niet de situatie gaan minimaliseren. Ik wil niet aantonen dat jullie al of niet geluk hadden.
Wat ik wil aantonen is dat wij alles gedaan hebben wat we konden, en dat we daar trots op zijn. Dus het kan me eigenlijk ook helemaal geen bal schelen wat jij, of wie dan ook van ons denkt. Wij weten wat we waard zijn, en dat is het belangrijkste.


Als je je best hebt gedaan, dan kan je volgens mij als stam jezelf ook niet de schuld geven, je kan in princiep ook niet meer dan je best doen. Maar ik ben wel van mening dat jullie het echt wel beter die dorpen konden vol zetten, want die aanvallen liepen echt allemaal dagen, maar dat terzijdes.

En respect komt altijd van 2 kanten. Dus als jullie als stam ook respect willen hebben van andere mensen, dan zouden jullie misschien ook wat meer respect tonen aan andere stammen en hun niet de hele tijd proberen belachelijk te maken, wat jullie spelers altijd proberen te doen. En als jullie dat doen, dan moeten jullie niet van opkijken als er ook lelijke worden tegen jullie stam wordt gezegd.

Dit is tenslotte wel een spelletje, en hoeft het niet zo te zijn dat we daarom respectvol met elkaar gaan praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om even de nummertje erbij te halen,
ik heb in totaal 880 rapporten, waarvan 24 rode bolletjes, dus 3 dorpen effectief geëdeld. De dorpen die geëdeld zijn, zijn de dorpen die ik last minut met 12.300 zwc heb ondersteunt, omdat het te ver lopen was voor het voetvolk. Vele van onze spelers kunen gelijkaardige rapporten aantonen,
de spelers die het meeste hebben verloren zijn diegene die alsnog op het nippertje hebben proberen ondersteunen van dichtbij. Op ons forum is duidelijk te zien dat mijn steun nog minimaal was tov van andere leden, aangezien ik de 'langste loper' ben.

Wat ook opvalt is dat van de eerste reeks aanvallen (pakweg de eerste 2000, is er max 1 of 2 dorpen effectief geëdeld. Met andere woorden: die dorpen zijn inderdaad volgepropt. Dus waar zijn onze steken blijven hangen: Bij de laatst verstuurde aanvallen, en de vv in het weekend die fout liep.
De persoon die het verdedigingsplan origineel had opgezet werd per verrassing ontvoerd door haar man voor een huwelijksverjaardag (mooi toch)
Iedereen weet, als de vv om het uur of om de paar uur word doorgeschoven dat het link word om een overzicht te houden. Dus is het ook begrijpelijk dat er hier en daar een dorp werd opgegeven. Niettemin was de inzet van elk lid bewonderenswaardig.

Als je je best hebt gedaan, dan kan je volgens mij als stam jezelf ook niet de schuld geven, je kan in princiep ook niet meer dan je best doen. Maar ik ben wel van mening dat jullie het echt wel beter die dorpen konden vol zetten, want die aanvallen liepen echt allemaal dagen, maar dat terzijdes.

En respect komt altijd van 2 kanten. Dus als jullie als stam ook respect willen hebben van andere mensen, dan zouden jullie misschien ook wat meer respect tonen aan andere stammen en hun niet de hele tijd proberen belachelijk te maken, wat jullie spelers altijd proberen te doen. En als jullie dat doen, dan moeten jullie niet van opkijken als er ook lelijke worden tegen jullie stam wordt gezegd.

Dit is tenslotte wel een spelletje, en hoeft het niet zo te zijn dat we daarom respectvol met elkaar gaan praten.

Om even op dat respect terug te komen. Ik ben het spugzat dat iedereen wel het verschil weet tussen 2 stammen, maar niet tussen 2 of meer spelers.
Dus ik vind het dan ook niet terrecht als 1 speler word afgestraft omdat een andere speler van diezelfde stam een bepaalde zin schreef hier op het AF.
Iedereen weet ook dat de dikke van peevee ontstaan is in een discussie op het AF, en niet ons eigen verzinsel is. Ook heeft 'iedereen' het recht een bijdrage te doen, of dit nu afbraak doet op gallia of niet, dat doet er niet toe, ik zal het er alsnog in noteren. Zelfs als het over mezelf gaat. De dikke van peevee heeft niets met respect te maken, maar alles met amusement.
Verder denk ik ook niet dat ik iemand op het AF zonder het nodige respect heb behandeld, ik vind ook dat ik ook naar mijn eigen mening moet behandeld worden en niet naar de mening van bv peevee of gallia, hoewel onze denkwijze in grote lijnen met elkaar strookt, hebben we ook elk individueel onze mening. Dus wanneer ik van iemand aanvoel dat hij me niet met respect aanspreekt omwille van iets dat een ander stamlid schreef, dan zal hij ook met datzelfde niveau van respect worden behandeld.

Sorry maar dat wou ik even kwijt.
 

DeletedUser

Guest
Ach, K32 kan lullen wat ze willen maar hun weerwoord vol leugens slaan weer nergens op en dat weten ze. Ze zijn zeer goed in rookgordijnen opzetten, dat hebben we nu al zo vaak gezien. Ze hebben de meeste troepen kapot laten lopen en dat weten ze zelf ook donders goed. Ze vinden het alleen vervelend dat ik hun feestje kom verstoren met vaststaande feiten. Ik kan ook begrijpen dat ze hun laffe spel het liefst maskeren. Iets wat krom is praat je echter alleen niet recht. Hackstam K32 houdt zich al tijden bezig met vals spel en zal dat ook blijven doen. Iedereen weet dat en het zit dus diep geworteld in de stam zonder eergevoel en respect. Spelers zonder eer en geweten voelen zich daar thuis en dat moeten we maar gewoon accepteren. Respecteren doen we het in ieder geval niet. ;)

Ik ben blij dat er toch veel stammen zijn, en niet de minste, die zich bij mij gemeld hebben en hun afschuw hebben getoond over de handelwijze van K32. Ze nemen stuk voor stuk afstand van het onsportieve gedrag van K32.
Ik wil deze stammen op deze wijze hiervoor bedanken en ben blij om te zien dat 99% van de spelers uit wereld 7 bestaat uit eerlijke en eervolle spelers.

ff een vraagje voor jou, peevee, moet je nou altijd op ieder antwoord van een ander zeggen, dat het onvolwassen en vol leugens staat? want als er niks gebeurd, heb jij hier een grote mond, en als we winnen, dan vertellen we leugens? je hebt ons zeker die dorpen laten winnen, om ons te laten denken dat we gingen winnen:rolleyes:, heel strategisch van je, was ik zelf nooit op gekomen...
 
Bovenaan