k 32 vs T-R-S

DeletedUser

Guest
Waar zijn bepaalde mensen de laatste tijd geweest. Jullie zijn toch wat gevallen vergeten, ik zal nog enkele mensen op een rijtje zetten wie aan ons en N-W.S. verlies geleid hebben, of vrijwel weg gevaagd zijn :

Bennos1111 Heeft in de loop der tijd best wel wat verloren
Hanneman Heeft laatst aan N-W.S. uiteindelijk ook wel wat verloren he :rolleyes:
Arhandirath Is inmiddels verleden tijd, want hij werd uiteindelijk geïnternd na vele aanvallen
Parix Ik weet niet hoe hij heeft verliezen geleden en is uiteindelijk gestopt
Zanne Is weggevaagd

Het kan best dat ik mensen vergeet

Wat ik hier mee wil zeggen is dat jullie niet moeten doen alsof wij niks doen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waar zijn bepaalde mensen de laatste tijd geweest. Jullie zijn toch wat gevallen vergeten, ik zal nog enkele mensen op een rijtje zetten wie aan ons en N-W.S. verlies geleid hebben, of vrijwel weg gevaagd zijn :

Bennos1111 Heeft in de loop der tijd best wel wat verloren
Hanneman Heeft laatst aan N-W.S. uiteindelijk ook wel wat verloren he :rolleyes:
Arhandirath Is inmiddels verleden tijd, want hij werd uiteindelijk geïnternd na vele aanvallen
Parix Ik weet niet hoe hij heeft verliezen geleden en is uiteindelijk gestopt
Zanne Is weggevaagd

Het kan best dat ik mensen vergeet

Wat ik hier mee wil zeggen is dat jullie niet moeten doen alsof wij niks doen :rolleyes:

idd, en dat hoor je ook nergens van ons, wij hebben ook een lijstje hor;)
maar waar het hier om gaat: volgens velen is K 32 niks, en slap, dat vind zelfs jullie leider heel duidelijk, nu nogsteeds, de spelers die gesloopt zijn, dat is netjes door jullie gedaan, (niet dat ik er blij mee ben maar toch), maar peevee vind, dat wij echt niks kunnen, en ook hier even een kort lijstje, van spelers die wat verloren zijn aan ons, of helemaal gesloopt zijn:

xaragon
hanz30
aarie44
bobok68
kammen
paepeerik
gerard899
walk
toeristicus
robertoo
en er zijn er vast nog wel meer,
dus ja, ook wij hebben wat bereikt (en ga nu niet zeuren over het feit dat de meeste spelers NWS spelers zijn, jullie voeren samen een oorlog, dus de verliezen zijn ook voor jullie samen...)

mvg
 

DeletedUser

Guest
idd, en dat hoor je ook nergens van ons, wij hebben ook een lijstje hor;)
maar waar het hier om gaat: volgens velen is K 32 niks, en slap, dat vind zelfs jullie leider heel duidelijk, nu nogsteeds, de spelers die gesloopt zijn, dat is netjes door jullie gedaan, (niet dat ik er blij mee ben maar toch), maar peevee vind, dat wij echt niks kunnen, en ook hier even een kort lijstje, van spelers die wat verloren zijn aan ons, of helemaal gesloopt zijn:

xaragon
hanz30
aarie44
bobok68
kammen
paepeerik
gerard899
walk
toeristicus
robertoo
en er zijn er vast nog wel meer,
dus ja, ook wij hebben wat bereikt (en ga nu niet zeuren over het feit dat de meeste spelers NWS spelers zijn, jullie voeren samen een oorlog, dus de verliezen zijn ook voor jullie samen...)

mvg

Bij jou lijstje is het op walk na alleen maar N-W.S. Want toeristicus hebben jullie dorpen van gepikt toen hij gestopt was, en ROBERTOO hetzelfde, als ik me vergis verbeter me dan. En inderdaad, op Walk na zijn het vooral kleine N-W.S. spelers. Maar toch mooi gedaan ;)
 

DeletedUser23702

Guest
Waar zijn bepaalde mensen de laatste tijd geweest. Jullie zijn toch wat gevallen vergeten, ik zal nog enkele mensen op een rijtje zetten wie aan ons en N-W.S. verlies geleid hebben, of vrijwel weg gevaagd zijn :

Bennos1111 Heeft in de loop der tijd best wel wat verloren
Hanneman Heeft laatst aan N-W.S. uiteindelijk ook wel wat verloren he :rolleyes:
Arhandirath Is inmiddels verleden tijd, want hij werd uiteindelijk geïnternd na vele aanvallen
Parix Ik weet niet hoe hij heeft verliezen geleden en is uiteindelijk gestopt
Zanne Is weggevaagd

Het kan best dat ik mensen vergeet

Wat ik hier mee wil zeggen is dat jullie niet moeten doen alsof wij niks doen :rolleyes:

Jup, heb je helemaal gelijk in, ik zal achterwege laten wat de reden zijn en of er inactieven zijn, want als ik daarover moet gaan discussieren, dat is een welles nietes spelletje.

btw... je bent garva vergeten ;)

mag ik dan ook ons lijstje plaatsen?

1. Cookie1990 (weggevaagd)
2. Beste evur, 1 mil punten kwijt, daarna gekickt bij NWS?
3. Stormking75 (weggevaagd)
4. Robertoo (deels wegge-edeld, rest geinternd)
5. Toeristicus (grotendeels wegge-edeld)
6. Walk (heeft redelijk wat verloren, ook voordat de vv bij edwinus kwam
7. Peevee, heeft ook een dorp of 15-20 verloren

(er zijn nog een hoop kleinere spelers van NWS die ik niet meer de naam van weet, maar er waren nog stuk of 3-4 spelers van NWS die we hebben wegge-edeld.
Daarnaast, MW heeft ook 2 spelers gehad die door ons grotendeels zijn ge-edeld, maar die zal ik niet meetellen.

kortom... jullie hebben inderdaad leuk werk verricht, maar nog het één en ander goed te maken op ons :)
 

DeletedUser23702

Guest
Bij jou lijstje is het op walk na alleen maar N-W.S. Want toeristicus hebben jullie dorpen van gepikt toen hij gestopt was, en ROBERTOO hetzelfde, als ik me vergis verbeter me dan. En inderdaad, op Walk na zijn het vooral kleine N-W.S. spelers. Maar toch mooi gedaan ;)

ik heb even achterwege gelaten wat de reden was, maar om hier toch op in te gaan:

arhandirath was "inactief'
garva, 2 dagen niet op pc geweest bij het begin van de aanvallen, was dweilen met kraan open.
zanne, is gestopt vanwege de aanvallen
parix, was al gestopt.

dus ja... het is gewoon niet te vergelijken als je dat allemaal mee gaat tellen. Ik zie het liever dan los van elkaar.

Daarnaast, als jullie NWS mogen meerekenen, waarom wij dan niet? :D
 

DeletedUser18035

Guest
Het heeft niks met zwart maken te maken, het is gewoon de waarheid.
Het is algemeen bekend dat K32 het afvoerputje van Wereld 7 is.

Alle intern- en fusieaccounts die per ongeluk veel punten hebben zijn daar van harte welkom. Dat je geen idee hebt hoe het spelletje werkt maakt in K32 helemaal niets uit. Dat je dorpen ondersteunt van de vijand terwijl een stamgenoot die dorpen aan het aanvallen is wordt met de mantel der liefde bedekt. Vooral de spelers die goed zijn in cheaten en hacken worden in K32 op handen gedragen. Zo kan je nog uren doorgaan, vrolijk wordt je er niet van.

K32 heeft teveel kwalitatief slechte spelers en dat is al vanaf het begin zo. Al heel vroeg waren er meerdere spelers die ze het lachertje van wereld 7 noemden en die hebben stuk voor stuk gelijk gehad. Hackstam K32 heeft zichzelf nu al zo vaak voor gek gezet dat het gewoon zielig is. Slechte stammen die zich op een kinderlijke manier profileren zijn nu eenmaal snel onderdeel van spot, dat is logisch.

Peevee hoe kijk jij naar je speler heavenlyfairy aan als je zijn akte bekijkt? Dan zou die uitermate bij ons in de stam passen dus waarom heb je zn interner nog geen kick gegeven? Bang dat je punten verliest?
 

DeletedUser16443

Guest
Geweldig Peevee, jij moet het Circus in! of nee een cabaret voorstelling geven:D

pff man wat een geouwehoer hiero:p gaat ook weer helemaal nergens over..
maar ik dacht dat Walk zon 'topspeler' was, die altijd online is en GEEN enkel dorpje verliest. dat gezeur met zijn account is al WEKEN terug, dus lijkt mij dat alles weer de oude is he..... maja als je dorpen verliest dan gaan mensen smoesjes verzinnen, want ja, je kan natuurlijk op het AF niet zeggen dat je dorpjes verliest aan K32 he......

Maar Peevee, word het geen tijd voor een andere wereld???
Niemand neemt je hier toch nog serieus:D

Een aanval op Walk, goed idee van K32, of zou het een afleidings manoeuvre zijn;)

maar goed, Peevee weet toch alles, en kan heel het forum lezen. maja hij mist wel de pm's zo af en toe. of gelooft ie nou echt dat K32 geen rekening houd dat er mensen kunnen zijn die info doorgeeft hahaha
 

DeletedUser

Guest
Peevee hoe kijk jij naar je speler heavenlyfairy aan als je zijn akte bekijkt? Dan zou die uitermate bij ons in de stam passen dus waarom heb je zn interner nog geen kick gegeven? Bang dat je punten verliest?

het is 'hun' akte.... en het is een man en een vrouw....

en trouwens, het is die vrouw die je op je paard zet, en het is het kindje nicky die met dat paardje de hele wereld rondrijd XD
en ga nu alsjeblieft niet wenen... teletubby's lachen altijd!

@ vikingen: wie is er hier nu aan het ouwehoer-en ? We zullen nog eens spreken 'na' die 'fantastische' aanvallen van K32...
 

DeletedUser

Guest
je moet niet spreken hoor, gewoon beuken. Er wordt hier zo al niks anders gedaan als gesproken. :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik heb even achterwege gelaten wat de reden was, maar om hier toch op in te gaan:

arhandirath was "inactief'
garva, 2 dagen niet op pc geweest bij het begin van de aanvallen, was dweilen met kraan open.
zanne, is gestopt vanwege de aanvallen
parix, was al gestopt.

dus ja... het is gewoon niet te vergelijken als je dat allemaal mee gaat tellen. Ik zie het liever dan los van elkaar.

Daarnaast, als jullie NWS mogen meerekenen, waarom wij dan niet? :D


Ik vind het dan wel een beetje een eindeloze oorlog, dan winnen jullie weer en dan wij weer :rolleyes: Trouwens ik dacht dat beste evur een spion was, voor zover ik weet, en dat hij darom gekickt is. Maar zoals ik al zei, deze oorlog is nog lang niet afgelopen :D
 

DeletedUser23394

Guest
Jup, heb je helemaal gelijk in, ik zal achterwege laten wat de reden zijn en of er inactieven zijn, want als ik daarover moet gaan discussieren, dat is een welles nietes spelletje.

btw... je bent garva vergeten ;)

mag ik dan ook ons lijstje plaatsen?

1. Cookie1990 (weggevaagd)
2. Beste evur, 1 mil punten kwijt, daarna gekickt bij NWS?
3. Stormking75 (weggevaagd)
4. Robertoo (deels wegge-edeld, rest geinternd)
5. Toeristicus (grotendeels wegge-edeld)
6. Walk (heeft redelijk wat verloren, ook voordat de vv bij edwinus kwam
7. Peevee, heeft ook een dorp of 15-20 verloren

(er zijn nog een hoop kleinere spelers van NWS die ik niet meer de naam van weet, maar er waren nog stuk of 3-4 spelers van NWS die we hebben wegge-edeld.
Daarnaast, MW heeft ook 2 spelers gehad die door ons grotendeels zijn ge-edeld, maar die zal ik niet meetellen.

kortom... jullie hebben inderdaad leuk werk verricht, maar nog het één en ander goed te maken op ons :)

en toch geloof ik dat de almachtige stam -IMM- niet meer bestaat.. of klopt er wat niet?
 

DeletedUser16533

Guest
en toch geloof ik dat de almachtige stam -IMM- niet meer bestaat.. of klopt er wat niet?

klopt, niet onder de naam IMM, nu speelt IMM onder de naam K32 verder, is dat dan zulk verschil?

de 'oorlog' loopt nog steeds, enkel is het nu niet Gallia/NWS tegen IMM maar tegen K32
 

DeletedUser

Guest
HOH , wat is het toch jammer dat ik niet aan het GALLIA front lig...
 

DeletedUser

Guest
Het heeft niks met zwart maken te maken, het is gewoon de waarheid.
Het is algemeen bekend dat K32 het afvoerputje van Wereld 7 is.

Alle intern- en fusieaccounts die per ongeluk veel punten hebben zijn daar van harte welkom. Dat je geen idee hebt hoe het spelletje werkt maakt in K32 helemaal niets uit. Dat je dorpen ondersteunt van de vijand terwijl een stamgenoot die dorpen aan het aanvallen is wordt met de mantel der liefde bedekt. Vooral de spelers die goed zijn in cheaten en hacken worden in K32 op handen gedragen. Zo kan je nog uren doorgaan, vrolijk wordt je er niet van.

K32 heeft teveel kwalitatief slechte spelers en dat is al vanaf het begin zo. Al heel vroeg waren er meerdere spelers die ze het lachertje van wereld 7 noemden en die hebben stuk voor stuk gelijk gehad. Hackstam K32 heeft zichzelf nu al zo vaak voor gek gezet dat het gewoon zielig is. Slechte stammen die zich op een kinderlijke manier profileren zijn nu eenmaal snel onderdeel van spot, dat is logisch.


kan je eens concrete namen noemen van al die "zogenaamde slechte spelers" ?...
 

DeletedUser

Guest
kan je eens concrete namen noemen van al die "zogenaamde slechte spelers" ?...

Nee, dat ga ik niet doen. En dat is geen zwaktebod maar dit topic gaat over de oorlog tussen K32 en T-R-S.
K32 en Gallia kapen steeds elk topic om hun geschillen uit te vechten.
Ik ben 1 van de spelers die zich daar schuldig aan gemaakt heeft en laat ik dan ook maar degene zijn die hier een eind aan zal maken. Het wordt voor de neutrale lezer namelijk strontvervelend.
 

DeletedUser19551

Guest
Nee, dat ga ik niet doen. En dat is geen zwaktebod maar dit topic gaat over de oorlog tussen K32 en T-R-S.
K32 en Gallia kapen steeds elk topic om hun geschillen uit te vechten.
Ik ben 1 van de spelers die zich daar schuldig aan gemaakt heeft en laat ik dan ook maar degene zijn die hier een eind aan zal maken. Het wordt voor de neutrale lezer namelijk strontvervelend.


Je hebt volgens mij in de Pm de we hadden gezegd: zeg geen dingen waar je niet van weet wat je bedoeld. Kan je zelf dat ook niet wat beter articuleren ?
Dan is het voor de neutrale spelers te begrijpen. Eigenlijk voor iedereen want ik weet niet wie je bedoeld met deze spelers.

Mvg.
Tim
 

DeletedUser

Guest
Je hebt volgens mij in de Pm de we hadden gezegd: zeg geen dingen waar je niet van weet wat je bedoeld. Kan je zelf dat ook niet wat beter articuleren ?
Dan is het voor de neutrale spelers te begrijpen. Eigenlijk voor iedereen want ik weet niet wie je bedoeld met deze spelers.

Mvg.
Tim

Kijk en dit zijn nou de posts die eigenlijk compleet genegeerd moeten worden...
Hoe articuleer jij dan in geschreven tekst... of moe-ten alle woor-den op de-ze ma-nier wor-den ge-speld voor je?
Zoals Peevee al zei, het word tijd dat niet 'elk' topic een arena word waarin geschillen eindeloos off topic worden besproken, het is spam en het denegreerd de waarde van elk van deze topics....
 
Bovenaan