Het speculeren rond de topstam Space, en de rest...

DeletedUser

Guest

Nee echt haha! Ik zit zelf in de stam en het zijn allemaal beginnelingen, pure for fun. Dat haal ik wel op aan hoe het geleid en hoe er gesproken wordt. Geen kwaad woord overigens, want het zijn topgozers, maar verwacht er niet te veel van :)
 

DeletedUser

Guest
Hij had misschien betere dorpjes van 1000-1200 punten kunnen edelen, al is dat wanneer je naar zijn ligging kijkt niet erg praktisch vanwege de afstand. Nu heeft hij (denk ik) een mooi verdedigingsdorpje erbij.

Nja klopt, maar hij had gewoon moeten wachten met zijn adelshoeve, totdat er een goed dorp was om te edelen. Nu heeft hij een edel verspild (als ik dat mag zeggen) aan een dorpje van 800 punten. Maarja, nu lees ik ook dat hij het deed om als eerste 2 dorpen te hebben, dus dan kan je het hem ook niet echt kwalijk nemen (als je dan toch voor awards gaat).

Mijn mening is omdat even in een ander topic te bespreken! ;)

Ehmm, ik vraag de mening aan af'ers over het feit dat SleepinSnorlax (lid van Space) zijn tweede dorpje heeft. Dan zit ik toch juist of niet? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49603

Guest
Ik zelf had het niet gedaan maar ieder z'n keuze :) Hij heeft er wss goeie reden voor
 

DeletedUser51947

Guest
Hij vertelde mij dat het voor dat Geile awardje was van als eerste 2 dorpen te hebben :)
 

DeletedUser48745

Guest
Maarja, tactisch best slim, met 2 dorpen wordt je GS-productie verdubbeld ;)
 

DeletedUser

Guest
Die gasten op dat Snorlax-account hebben wel bar weinig LC... AH rush met zo'n lage boerderij vind ik gewoon zonde van je start.
 

DeletedUser

Guest
Even een fun-fact, geen enkele speler (op een push-account na) dat sinds die Hall of Fame hiervoor er is als eerste een 2e dorp wist te veroveren heeft het gehaald... :D
Wereld 30 - louisgie007 - Bestaat niet meer.
Wereld 29 - elliotheone - Bestaat niet meer.
Wereld 28 - Jurrien73 - Bestaat niet meer. (nja, is een push-account geworden)
Wereld 27 - jornSCH - Bestaat niet meer.
Wereld 26 - .Pizza Chicken Kebab. - Bestaat niet meer.
Wereld 25 - Quid Pro Quo - Bestaat niet meer.
Wereld 24 - Get to the Point. - Bestaat niet meer.
Wereld 23 - .Mariobros - Bestaat niet meer.
Wereld 22 - Volgens mij TSP, maar veldje is daar leeg - Bestaat niet meer.
Wereld 21 - Anoli - Bestaat niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Een paar van dat lijstje hebben echter wel een tijdje erna in de top meegedraaid.
 
Bovenaan