Het speculeren rond de topstam Space, en de rest...

DeletedUser

Guest
Milan is iemand die puur om te starten speelt, dus zou best kunnen ja. :D
 
Reactiescore
43
noem een :

$i$er w2
sir lotje w13
darchy w13
marsipulami w13
prinsflugel1 w13
muay-ray w21
n3rd w21
jefrike w13
truckstar jorojus w13
R.fox w13
k0rell w13
boessie666 w13
en nog wat accounts tussen de 10 en 50 miljoen

enige manier om binnen te komen in de stam is vriend zijn van iemand in de stam , geen buitenstaanders worden er toegelaten er word dus niet lukraak gerekruteerd ,

verder zien we wel wat deze wereld gaat brengen , we gaan niet lopen opscheppen dat we de beste zijn of wat dan ook we hopen op een top 10 stam voorlopig .... alleswat meer is is netjes
alleen niet onderschatten das het motto :p

wat drijft ons ..... dt beide werelden 21 en 13 toch tegen een einde nadert wss 21 heeft al 1/3 munten voor edel mannen en op w13 gaat het nog tussen twee stammen (overigens deze vijanden daar zitten hier in zelfde stam :D )
dus moeten we toch een nieuwe wereld gaan beginnen waar serieus gespeeld word en mischien is het hier en mischien ook niet

kan zijn dat we volgende week wegge-edeld zijn :p haha , heb ik dit stuk voor niks geschreven :p

Oh Lotje ligt naast me
 

DeletedUser56576

Guest
Jaaahh maar ik moet zeggen, dat liep vrij soepel!
Morgen weer.
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat maakte hij ook wijs, met een topic en blabla. Maar zelf weet ik er het fijne niet van. Maar ik denk wel dat hij het gewoon afliegt, want de speler die hem zou gestabed hebben en heel zen stam zeiden dat Milan alles afliegde. En dat zou niet zen eerste keer zijn.

Ach,het zal een raadsel blijven he.;)
 

DeletedUser56576

Guest
Neeuh ik weet de oorspronkelijke echte oorzaak van zn quit
 

DeletedUser

Guest
Hij loog. Maarrrr, het wachtwoord is wel veranderd enzo.
Hij is van zn eigen account afgezet omdat hij zo ontzettend inactief was in het latere stadium. Dat het ww was veranderd wist hij best, het was gewoon een kick.
Lolbroekje :p
 

DeletedUser

Guest
Eerst en vooral wil ik chapeau zeggen om het initiatief te nemen om zowel het eerste artikel over w31 te schrijven als voor de poging het niveau hier toch wel wat op te krikken! :)

Dat gezegd zijnde, het artikel op zich is gebaseerd op een goed idee, maar niet zo geweldig uitgevoerd. De formatering (gebruik van BB-codes) is niet zo overzichtelijk (titels in italic zijn lastiger te herkennen dan deze in bolt) en ondanks het feit dat je zelf toegeeft dat het niet zo rijk is aan inhoud kon je je beter informeren. Ook de presentatie van het kaartje kon beter, maar dat zou muggenziften zijn.

Het ontbreken van Dunno (en dit is louter objectief) is een kleine fout. Vanuit een objectief standpunt is het inderdaad onwaarschijnlijk dat ook maar 80% van de huidige stammen het op de lange termijn uithoudt, maar met 2 spelers in de top 10, waarvan er eentje momenteel de plek bezit van "meest gefarmde speler op w31" had Dunno hier wel een plaatsje in verdiend.
Daarnaast kon het gebrek aan info makkelijk verborgen worden door meer feiten en statistieken aan te halen zoals ranking van de beste speler uit de stam, mogelijke awards of het gebrek aan openbaar gestelde awards of zelfs een mogelijke ODA referentie zoals Marneus deed richting The Economist.


Pas op, ik wil niet zeggen dat het slecht is in welke vorm dan ook. En ik apprecieer de moeite de hierin is gestoken, maar ik geloof in eerlijkheid. En als dit iets is wat jij graag doet, dan denk ik dat uitgelijnde hulp & tips beter zijn dan 'Dit was leuk, maar het kon beter.'
Mocht je enige vragen hebben over of hulp willen voor opmaak, tips of ideeën stuur dan maar een PM. Ik heb een jaar TWw gedaan en het zou fijn zijn die ervaring te kunnen gebruiken voor iemand te helpen die graag een artikel neerpent enkel en alleen omdat hij (of zij) het graag doet en er voldoening uit haalt. ;)

Niet stoppen, ik kijk uit naar meer! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eerst en vooral wil ik chapeau zeggen om het initiatief te nemen om zowel het eerste artikel over w31 te schrijven als voor de poging het niveau hier toch wel wat op te krikken! :)

Dat gezegd zijnde, het artikel op zich is gebaseerd op een goed idee, maar niet zo geweldig uitgevoerd. De formatering (gebruik van BB-codes) is niet zo overzichtelijk (titels in italic zijn lastiger te herkennen dan deze in bolt) en ondanks het feit dat je zelf toegeeft dat het niet zo rijk is aan inhoud kon je je beter informeren. Ook de presentatie van het kaartje kon beter, maar dat zou muggenziften zijn.

Het ontbreken van Dunno (en dit is louter objectief) is een kleine fout. Vanuit een objectief standpunt is het inderdaad onwaarschijnlijk dat ook maar 80% van de huidige stammen het op de lange termijn uithoudt, maar met 2 spelers in de top 10, waarvan er eentje momenteel de plek bezit van "meest gefarmde speler op w31" had Dunno hier wel een plaatsje in verdiend.
Daarnaast kon het gebrek aan info makkelijk verborgen worden door meer feiten en statistieken aan te halen zoals ranking van de beste speler uit de stam, mogelijke awards of het gebrek aan openbaar gestelde awards of zelfs een mogelijke ODA referentie zoals Marneus deed richting The Economist.


Pas op, ik wil niet zeggen dat het slecht is in welke vorm dan ook. En ik apprecieer de moeite de hierin is gestoken, maar ik geloof in eerlijkheid. En als dit iets is wat jij graag doet, dan denk ik dat uitgelijnde hulp & tips beter zijn dan 'Dit was leuk, maar het kon beter.'
Mocht je enige vragen hebben over of hulp willen voor opmaak, tips of ideeën stuur dan maar een PM. Ik heb een jaar TWw gedaan en het zou fijn zijn die ervaring te kunnen gebruiken voor iemand te helpen die graag een artikel neerpent enkel en alleen omdat hij (of zij) het graag doet en er voldoening uit haalt. ;)

Niet stoppen, ik kijk uit naar meer! :)

Bedankt voor deze uitgebreide en goed onderbouwde reactie.

Aangezien ik een persoon ben die altijd graag wilt leren, zou ik het heel fijn vinden als je wat tips in mijn berichtenbox zou kunnen droppen! :)
 

DeletedUser62805

Guest
Eerst en vooral wil ik chapeau zeggen om het initiatief te nemen om zowel het eerste artikel over w31 te schrijven als voor de poging het niveau hier toch wel wat op te krikken! :)

Dat gezegd zijnde, het artikel op zich is gebaseerd op een goed idee, maar niet zo geweldig uitgevoerd. De formatering (gebruik van BB-codes) is niet zo overzichtelijk (titels in italic zijn lastiger te herkennen dan deze in bolt) en ondanks het feit dat je zelf toegeeft dat het niet zo rijk is aan inhoud kon je je beter informeren. Ook de presentatie van het kaartje kon beter, maar dat zou muggenziften zijn.

Het ontbreken van Dunno (en dit is louter objectief) is een kleine fout. Vanuit een objectief standpunt is het inderdaad onwaarschijnlijk dat ook maar 80% van de huidige stammen het op de lange termijn uithoudt, maar met 2 spelers in de top 10, waarvan er eentje momenteel de plek bezit van "meest gefarmde speler op w31" had Dunno hier wel een plaatsje in verdiend.
Daarnaast kon het gebrek aan info makkelijk verborgen worden door meer feiten en statistieken aan te halen zoals ranking van de beste speler uit de stam, mogelijke awards of het gebrek aan openbaar gestelde awards of zelfs een mogelijke ODA referentie zoals Marneus deed richting The Economist.


Pas op, ik wil niet zeggen dat het slecht is in welke vorm dan ook. En ik apprecieer de moeite de hierin is gestoken, maar ik geloof in eerlijkheid. En als dit iets is wat jij graag doet, dan denk ik dat uitgelijnde hulp & tips beter zijn dan 'Dit was leuk, maar het kon beter.'
Mocht je enige vragen hebben over of hulp willen voor opmaak, tips of ideeën stuur dan maar een PM. Ik heb een jaar TWw gedaan en het zou fijn zijn die ervaring te kunnen gebruiken voor iemand te helpen die graag een artikel neerpent enkel en alleen omdat hij (of zij) het graag doet en er voldoening uit haalt. ;)

Niet stoppen, ik kijk uit naar meer! :)

Heerlijk vriendelijke reactie, zie je nog maar zelden :p
 
Bovenaan