Het speculeren rond de topstam Space, en de rest...

DeletedUser48745

Guest
Oh, dat is dan ook het enige wat ik gehoord heb hoor :p
 

DeletedUser67910

Guest
Ik snap echt gewoon niet waarom er zoveel gehaat moet worden als iemand een mijlpaaltje haalt, wat boeit het als we nog maar een week meedraaien, hebben toch plezier gehad. :), speel niet meer voor te pownen, gewoon voor de lol.
 

DeletedUser

Guest
Je moet er ook niet zo veel op ingaan oph et AF wordt alles onder een vergrootglas gelegd jij maakt keuzes op je account en daarvoor hoef je je niet te verantwoorden lijkt me :p
 

DeletedUser49603

Guest
Ik vind het een schande! Nee really boeit me niks :p vind wel leuk om te zien
 

DeletedUser67910

Guest
Je moet er ook niet zo veel op ingaan oph et AF wordt alles onder een vergrootglas gelegd jij maakt keuzes op je account en daarvoor hoef je je niet te verantwoorden lijkt me :p

Hehe, Bik heeft gelijk, ik vertel helemaal niets meer, lekker puh! :p:D
 

DeletedUser49603

Guest
Ik ben iemand die zit te klagen over zijn pro start *kuch* en ik verveel me
 

DeletedUser

Guest
nou

leuke 1e post maar moet je allemaal stammen met veel punten nu al serieus noemen ???

nee enige stam met betekenis is in mijn ogen unie .....
verder onderschat .DT. niet.
in andere werelden, sommige onder andere naam sommige onder dezelfde , zitten goede spelers tussen, die graag underdogpositie spelen


succes verder iedereen

ciao
 

DeletedUser

Guest
Vertel wat meer over .DT. dan :) Waarom mogen ze niet onderschat worden?
Of zoals Paul Jambers het zou zeggen: Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen?
 

DeletedUser

Guest
Nou, met een 2.7k dorpje kan je hoogstens(in deze fase van de wereld dan) boer 25 hebben gehaald. ;)



Dat was het quit-excuusje van Milan, ja ;)

Naar horen zeggen had een nieuwe co van hem hem gebackstabt maar hier ben ik geen 100% zeker van.
 

DeletedUser

Guest
Vertel wat meer over .DT. dan :) Waarom mogen ze niet onderschat worden?
Of zoals Paul Jambers het zou zeggen: Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen?


noem een :

$i$er w2
sir lotje w13
darchy w13
marsipulami w13
prinsflugel1 w13
muay-ray w21
n3rd w21
jefrike w13
truckstar jorojus w13
R.fox w13
k0rell w13
boessie666 w13
en nog wat accounts tussen de 10 en 50 miljoen

enige manier om binnen te komen in de stam is vriend zijn van iemand in de stam , geen buitenstaanders worden er toegelaten er word dus niet lukraak gerekruteerd ,

verder zien we wel wat deze wereld gaat brengen , we gaan niet lopen opscheppen dat we de beste zijn of wat dan ook we hopen op een top 10 stam voorlopig .... alleswat meer is is netjes
alleen niet onderschatten das het motto :p

wat drijft ons ..... dt beide werelden 21 en 13 toch tegen een einde nadert wss 21 heeft al 1/3 munten voor edel mannen en op w13 gaat het nog tussen twee stammen (overigens deze vijanden daar zitten hier in zelfde stam :D )
dus moeten we toch een nieuwe wereld gaan beginnen waar serieus gespeeld word en mischien is het hier en mischien ook niet

kan zijn dat we volgende week wegge-edeld zijn :p haha , heb ik dit stuk voor niks geschreven :p
 

DeletedUser

Guest
Naar horen zeggen had een nieuwe co van hem hem gebackstabt maar hier ben ik geen 100% zeker van.

Ja, dat maakte hij ook wijs, met een topic en blabla. Maar zelf weet ik er het fijne niet van. Maar ik denk wel dat hij het gewoon afliegt, want de speler die hem zou gestabed hebben en heel zen stam zeiden dat Milan alles afliegde. En dat zou niet zen eerste keer zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, dat maakte hij ook wijs, met een topic en blabla. Maar zelf weet ik er het fijne niet van. Maar ik denk wel dat hij het gewoon afliegt, want de speler die hem zou gestabt hebben en heel zen stam zeiden dat Milan alles afliegde. En dat zou niet zen eerste keer zijn.

ja idd ..... hoevaak ik al gehoord heb dat iemand zijn account zogenaamd geacked is ... onzin allemaal ....
 
Bovenaan