Het speculeren rond de topstam Space, en de rest...

DeletedUser

Guest
je bent #YOLO vergeten, die stam heeft echt veel potentie en word veel besproken door de toppers enzo.
 

DeletedUser

Guest
.dt. is wel een goede stam.
We hebben allemaal veel ervaring alleen sommige kunnen wat minder actief zijn (zoals ik).
Daarom krijg je wat verschillen in punten maar we komen er wel.
 

DeletedUser62805

Guest
.dt. is wel een goede stam.
We hebben allemaal veel ervaring alleen sommige kunnen wat minder actief zijn (zoals ik).
Daarom krijg je wat verschillen in punten maar we komen er wel.

Ik help het je hopen, ben benieuwd.
 

DeletedUser

Guest
noem een :

$i$er w2
sir lotje w13
darchy w13
marsipulami w13
prinsflugel1 w13
muay-ray w21
n3rd w21
jefrike w13
truckstar jorojus w13
R.fox w13
k0rell w13
boessie666 w13
en nog wat accounts tussen de 10 en 50 miljoen

enige manier om binnen te komen in de stam is vriend zijn van iemand in de stam , geen buitenstaanders worden er toegelaten er word dus niet lukraak gerekruteerd ,

verder zien we wel wat deze wereld gaat brengen , we gaan niet lopen opscheppen dat we de beste zijn of wat dan ook we hopen op een top 10 stam voorlopig .... alleswat meer is is netjes
alleen niet onderschatten das het motto :p

wat drijft ons ..... dt beide werelden 21 en 13 toch tegen een einde nadert wss 21 heeft al 1/3 munten voor edel mannen en op w13 gaat het nog tussen twee stammen (overigens deze vijanden daar zitten hier in zelfde stam :D )
dus moeten we toch een nieuwe wereld gaan beginnen waar serieus gespeeld word en mischien is het hier en mischien ook niet

kan zijn dat we volgende week wegge-edeld zijn :p haha , heb ik dit stuk voor niks geschreven :p

marsipulami was nog een oud buurman van me op w13:D
 
Bovenaan