Nog eens, aangezien jouw inhoud in je hersenpan even groot is als een stukje kauwgom, staat het los van elkaar. Vitae hanteert een zogenaamd moreel beleid terwijl zij net degene zijn die van W42 in eerste instantie een 'smerige' wereld zijn beginnen te maken. Ik pak ze dubbel en dik terug via VV's nu, geniet ik van en is ook ons goed recht. Jij kan niet hacken en is een dom voorbeeld.
Dus.. omdat Seau een dag de VV gehad heeft, heeft Seau de clears meteen gestuurd aangezien hij zegt dat het een VV'er is? Pfff, jij en Ennioo zijn echt zo verschrikkelijk vermoeiend.

Ik plaats Seau niet in de slachtofferrol, ik weet alleen dat Seau geen stam is onder leiding van Phenomenal. Dat Seau een stam is met spelers die waardes hebben en waarvan de helft zou leaven als er iets zou gebeuren waar ze het niet met eens zijn. Zoals ik al zei heeft Vitae deze wereld deels verneukt door het tijdens de BG te verneuken.. Toen heeft Seau. maatregelen genomen in eerste instatie ivm Rush en verder zijn alle VV's ook gewoon een vergelding. Zoals ik al zei, had Seau ervoor nooit de nood of behoefte om zoals nu te spelen, dat heeft Vitae ervan gemaakt.
Maar goed, laten we de discussie maar gewoon tot een eind roepen. Seau vindt dat Vitae smerig speelt en heeft daar zijn antwoord op, WAO is het afleidingseendje van Vitae en ze vinden dat Seau vuil speelt (ook vooral omdat ze klappen krijgen aan het front). Iedereen is lekker subjectief, ga nu gewoon maar verder met spelen en stab elkaar allemaal lekker verder. We zien wel wie er uiteindelijk dit vuile, achterbakse en dubbel spelletje kan winnen.