Ja, prima contact. Leek me een prima kerel ook. De echte 'stab' kwam ons pas ten gehore op het moment dat Jannes zijn topic creëerde. Maar we moeten verder niet gaan doen alsof die stab de ergste gebeurtenis in de geschiedenis van W42 was.
Groot, voor de zoveelste keer. Probleem mee? Jammer. Hangt verder bijster weinig samen met een vermeend wanbeleid.
Vitae en Seau. hebben geen vrolijke afsluitende periode van de BG gehad, laten we dat vooropstellen. Ja, er zijn enkele incidentjes geweest waarin de afspraken inderdaad geschonden werden. Maar dit gebeurde bij beide stammen, maar hierin zijn wij volwassen genoeg om er geen aandacht meer aan te schenken. Zoveel stelde het namelijk echt niet voor.
Kale Poes staat niet onder VV van Seau.
Jep, ik heb Dante een account in Seau. aangeboden. Wilde beschuldigingen zijn dit, Dante is absoluut geen stabber.
Volgens mij is het bovenstaande vrij duidelijk. Maar het punt waar het mij om gaat is de conclusie die je hieruit trekt. Want, hoe kom je erbij dat Seau. een wanbeleid voert? Ik voer het beleid, welk volgens mij heel rechttoe-rechtaan is. Het beleid wordt nergens geprofileerd zijnde een heilig boek. Het beleid is fair. Heb verder ook weinig zin om hier dieper op in te gaan. De reden dat ik het topic bij Vitae nog gegrond vond, is omdat daar dus wel bijna iedereen het heilig boontje uithangt. Ieder z'n meuk natuurlijk, maar goed.