- Reactiescore
- 1.383
Hij gaf je wel een compliment, hij zei dat je net zoals mij bent. En aangezien ik superieur ben aan Krepox/Jasey op alle fronten. Ben jij dus ook superieur aan hem! Voelt goed he
Eerlijk gezegd, ja
Hij gaf je wel een compliment, hij zei dat je net zoals mij bent. En aangezien ik superieur ben aan Krepox/Jasey op alle fronten. Ben jij dus ook superieur aan hem! Voelt goed he
Ja, heb je wel gelijk in maks. Die krepox altijd weer...
Jij snapt het niet echt he jochie. Jij laat mensen denken jou vrienden te zijn, maar tegelijkertijd val je dezelfde spelers aan. Hier is een uitgebreid discussie over geweest op een paar classics geleden, met betrekking tot Lokboy en Laurens/Mark hun account. Wat jij hebt gedaan is een pure stab, wil best het topic erbij zoeken. (Laurens ik ga verder niet op in wie het was, rustig maar.) Dat het een stab is, is door vele TW'ers bevestigd, wat dezelfde situatie schetst.
Zoals ik al eerder aangeef, waar je niet op reageert, overtreed Dante een afspraak. Dat hij vijandig is, wisten jullie al. Hij heeft moreel onverantwoord gepleegd, en is binnen Seau sterk aangesproken op desbetreffende actie. Het nogmaals negeren van zo'n afspraak, zou misschien wel een kick kunnen opleveren. Casimodo heeft meerdere malen geCF't en kwam de smoes "Nieuwe spelers, blabla", waarom worden deze spelers niet gekickt? Precies, zij verdienen ook een tweede kans.
Lekker sfeertje ook. Zou bijna een account op 42 gaan zoeken
Grappig dat je weer de naam van Laurens hierin betrekt terwijl dat meermaals is ontkracht. Dus kom maar op met dat bewijs als je het nog steeds als voorbeeld wilt gebruiken of haal anders zijn naam eruit.
Jij hebt je ook al genoeg voor lul gezet
Ik hou van worst
Rustig man, hij zei dat hij er niet verder op in wou gaan, laat de zaken van andere werelden hier niet op verschijnen of spreek hem aan in Skype ofzo want dat boeit hier echt niet op dit forum.
Rustig man, hij zei dat hij er niet verder op in wou gaan, laat de zaken van andere werelden hier niet op verschijnen of spreek hem aan in Skype ofzo want dat boeit hier echt niet op dit forum.
Ik denk wel dat je Mike had toegelaten moest je toegelaten zijn in Seau...Allereerst laat ik geen figuren zoals Mike toe in mijn contactenlijst. De standaard moet natuurlijk wel hoog blijven.
Ik denk wel dat je Mike had toegelaten moest je toegelaten zijn in Seau...
Jij hebt je ook al genoeg voor lul gezet
G
Dante is geen Stabber. Zoals al meerdere keren aangehaald is een stabber;
Iemand die de tegenstander laat overkomen als vriend, maar vijandig tegen hem is opgesteld.
Dante heeft slechts een afspraak overtreden, wat hem geen stabber maakt. Aangezien de dorpen nu toch in jullie handen zijn en jullie er geen nadeel op geleden hebben, zie ik er geen nadeel in.
Ik denk wel dat je Jannes zijn regels rond morele waarden zou verbreken moest je dat bij WAO doen en dat je toch wel voor 90% van w42 als een stabber aanzien zou worden.
Zoals ik al eerder aangeef, waar je niet op reageert, overtreed Dante een afspraak. Dat hij vijandig is, wisten jullie al. Hij heeft moreel onverantwoord gepleegd, en is binnen Seau sterk aangesproken op desbetreffende actie. Het nogmaals negeren van zo'n afspraak, zou misschien wel een kick kunnen opleveren. Casimodo heeft meerdere malen geCF't en kwam de smoes "Nieuwe spelers, blabla", waarom worden deze spelers niet gekickt? Precies, zij verdienen ook een tweede kans.
Tja, sorry dat |WAO| mensen als Ennioo vrij laat op het Algemeen Forum, dan is het niet zo gek dat iedereen met beperkte kennis rondloopt.
Tja, sorry dat |WAO| mensen als Ennioo vrij laat op het Algemeen Forum, dan is het niet zo gek dat iedereen met beperkte kennis rondloopt.