Het Seau. WanBeleid.

DeletedUser75826

Guest
Hallo Forumlezer,
Aangezien het Vitae wanbeleid word opengehouden maak ik ook maar een (kort) topicje over Seau.. Het is misschien kort, maar wel krachtig en argumenten die ik allemaal wel willen zien ontkracht worden.

Kale Poes:
Het is algemeen bekend dat Seau. te maken had met Kale Poes, hebben zij hem tot stabben aangezet? Of hebben ze geholpen?

NoP:
De stam waar Seau. een bg mee zou krijgen, ook de stam waar de stabber Kale Poes in ging. Wat is het aandeel van Seau hierin?

BG afspraken:
Het schijnt dat Seau. de BG afspraken van Vitae geschonden heeft, hoe zit dit?


Dante/Aftersky:
De speler die kata afspraken heeft geschonden, die speelt nu bij Seau.. Is het waar? Heeft Seau. een stabber in hun stam...

Nou ontkracht dit maar is, ik heb geen bewijzen neergezet. Aangezien ik jullie Discussie ook wil nabootsen. Het is misschien wat korter, maar dit zijn wel dingen die echt gebeurd zijn. Dus als een moderator dit verwijderd, moeten zij ook het andere topic verwijderen.

Have Fun.

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

VV:
Het VV draaien van een stabber, Kale poes.
Wij hebben op Kale Poes VV gedraaid,
+1 Vals beleid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Hahahahahahahaha. :D

picard-triple-facepalm-2.jpg
 

DeletedUser75826

Guest
'Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'

Waarom dan niet het Vitae wanbeleid? Dit zijn dingen die echt zijn gebeurt. Net zoals bij jullie heb ik geen bewijzen neergezet.
 

DeletedUser3435

Guest
En dan vragen sommige zich af waarom niemand WAO serieus neemt. :D
 

DeletedUser75237

Guest
Iedereen heeft recht op een topic hoor :speer:

Maar ik ga verder leren, hoedoe :(
 

DeletedUser75826

Guest
och arme, komt het nu ineens te dicht bij huis?

Achja, als het over hun gaat en ze weten dat ik gelijk heb moet het natuurlijk gesloten worden.

En dan vragen ze zich nog af waarom niemand dingen komt weerleggen in hun Discussie'tje. Zelf durven ze het ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Achja, als het over hun gaat en ze weten dat ik gelijk heb moet het natuurlijk gesloten worden.

En dan vragen ze zich nog af waarom niemand dingen komt weerleggen in hun Discussie'tje. Zelf durven ze het ook niet.

Als je dat denkt waarom hier een slotje op moet, dan ben je gewoonweg enorm dom.
Het is een achterlijk topic, Mike heeft er tenminste nog moeite in gestoken :D
 

DeletedUser73696

Guest
Haha, misschien is wat vrienden zoeken en een biertje drinken met ze? Je maakt btw geen beschuldigingen gebaseerd op feiten, je stelt allemaal vragen.l
 

DeletedUser75826

Guest
Haha, misschien is wat vrienden zoeken en een biertje drinken met ze? Je maakt btw geen beschuldigingen gebaseerd op feiten, je stelt allemaal vragen.l

Ik geef jullie de kans jezelf te verdedigen, dat zou een goed P&P'er of sportief iemand wel doen.
 

DeletedUser51467

Guest
Vreselijke beginpost, maar er staat wel meer inhoud en waarheid in dan in heel de beginpost van Mike in het topic Vitae Wanbeleid, zegt ook genoeg volgens mij.
 

DeletedUser75826

Guest
Vreselijke beginpost, maar er staat wel meer inhoud en waarheid in dan in heel de beginpost van Mike in het topic Vitae Wanbeleid, zegt ook genoeg volgens mij.

Ja klopt, snel gemaakt. Kort door de bocht ook. Deed ik ook omdat de moderators meestal dit soort dingen verwijderen als het niet van een Seau lid is.
 
Bovenaan