Het Seau. WanBeleid.

Reactiescore
768
Ondanks alles, die NAP was totaal niets waard, want het was een Niet Aankomst Pact, bij een Niet Aanvals Pact wordt er niet aangevallen, wat hier niet het geval was.

Voor zover ik weet is er absoluut geen actie ondernomen om de vv van KP te krijgen, maar kwam hij met de vraag of wij niet wilden vv'en. Als je als stam een account krijgt toegeschoven, wordt die gewoon aangenomen. Jullie kunnen er allemaal ethische praatjes bij houden, maar ik denk dat elke stam op w42 de vv gewoon zou gebruiken om er tenminste nog iets op te doen, zie ik oprecht het probleem niet van. Hele zaakje rond KP stonk en stinkt nog na, dat is natuurlijk ook meegenomen in het besluit.

wauw Perry :p. Woordgrapje :p?
 

DeletedUser

Guest
Zou ik eerlijk gezegd niet weten. Hoe weet je 100% dat dit een Seau'er was dan?

Normaal geef ik geen Skypegesprekken weg, maar we maken hier nu even een goed punt van. Een gesprek met Dennis na de bekendmaking van de stab. Dit is smerig spel van Seau. Jullie woord is geen drol waard.

[11-12-2015 0:06:41] Anne van T: je hebt nog oda ook haha
[11-12-2015 0:06:42] Anne van T: netjes
[11-12-2015 0:08:39] dennis d: Tuurlijk :)
[11-12-2015 0:08:44] dennis d: Ik had iets van 300 volle clears
[11-12-2015 0:08:49] dennis d: Die voor Vitae bestemd waren
[11-12-2015 0:09:06] dennis d: Dus mn VVer heeft ze wss ergens op gegooid
[11-12-2015 0:09:08] dennis d: (rofl)
[11-12-2015 0:09:12] dennis d: Snap ik wel :p

(https://gyazo.com/1a38936120b1ddf77e26ae8a1a9b9713)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74430

Guest
Skype logjes die Danny destijds had gepost beweren anders.. Er werden plannen gemaakt over hoe ze trigger zouden gaan faken en Sparta aanvallen, Benji was hier ook bij betrokken :p

Ja, wat beweren die? Dat Seau. heeft aangevallen vanaf dat account? Dat zou best kunnen, eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik had het over de vv die naar mijn weten vanuit de kant van KP naar ons toe kwam, dus die plannetjes kunnen prima gemaakt zijn, maar dat zou dan zijn gebeurd toen de vv hierheen geschoven was.

wauw Perry :p. Woordgrapje :p?

Perry? :mad::mad::mad:
 

DeletedUser74430

Guest
Hmm het is ook alweer een tijdje geleden xD. Ik herinner me Niek, Erik en Perry op Ichronic xD. Sorry Andre (skype ff gechecked), maar nu zegt me iets dat Perry toen overgestapt was naar DoI. Dit klopt wss niet he xD? apologize xD

Ik startte met Erik en Kris, Kris vertrok relatief snel, Niek werd actiever en ik vertrok voor de zomer. Perry stapte toen ergens over en langzaamaan werd Erik minder actief in oktober ergens. Eind oktober ben ik weer neergestreken op het account.

Even een lesje 'account iChronic' :p
 
Reactiescore
7.940
Dus als ik het goed begrijp, kreeg Kale Poes een NAP van 3 dagen omdat de aanvallen 3 dagen liepen vanaf TheUlimateFighter en is men nu boos dat Kale eerder aanviel binnen de NAP, waar geeneens overleg mee is gepleegd, hier 3 dagen NAP alsjeblieft? Dus de zelf bedachte 'NAP', die geen eens een NAP was, word gezien als de wet. Beetje krom. Stel ik ga .Deathstroke aanvallen en zeg dat ie 3 dagen NAP heeft want dan komen mijn aanvallen binnen, dan ga ik vervolgens huilen als zijn scouts eerder aankomen dan die 3 dagen. Nee, ik kan er niet bij die logica.
 

DeletedUser76151

Guest
Dus als ik het goed begrijp, kreeg Kale Poes een NAP van 3 dagen omdat de aanvallen 3 dagen liepen vanaf TheUlimateFighter en is men nu boos dat Kale eerder aanviel binnen de NAP, waar geeneens overleg mee is gepleegd, hier 3 dagen NAP alsjeblieft? Dus de zelf bedachte 'NAP', die geen eens een NAP was, word gezien als de wet. Beetje krom. Stel ik ga .Deathstroke aanvallen en zeg dat ie 3 dagen NAP heeft want dan komen mijn aanvallen binnen, dan ga ik vervolgens huilen als zijn scouts eerder aankomen dan die 3 dagen. Nee, ik kan er niet bij die logica.

Niemand is boos over dat de NAP is geschonden, ik niet althans :p Dat maak jij ervan

Wat de logica was achter de 3dagen NAP? Er heerste verdeeldheid binnen WAO of KP wel of geen NAP verdiende, uiteindelijk hebben we maar besloten hier een 3dagen aankomsttijd NAP van te maken wat toch gunstiger was voor KP dan helemaal geen NAP aangezien zo goed als al zijn DEF uitstond bij Rush en de front spelers(trigger en sparta) dus een individuele blitz hadden kunnen doen ;)
 
Reactiescore
7.940
NAP = Niet aanval pact. Stop gewoon het een NAP te noemen, er is gewoon per direct aangevallen. De aanvallen van TUF liepen 3 dagen. Dat is geen NAP, dat is niks. Maak er dan ook niet iets van wat het ook niet is.
 

DeletedUser73657

Guest
Wat een drama queens zeg :p Ik dacht dat de nap liep tot 10/12 dus ik viel gewoon aan omdat het 10/12 is . Mijn excuses :)

Trigger had ook al incs gestuurd die al zijn aangekomen omdat hij net hetzelfde als mij dacht btw

Mij werd gezegd dat de nap 10/12 gedaan is, jullie weten zelf ook wel dat dit niet de bedoeling was om die te schenden. Trigger viel ook al 10/12 aan dus zij hadden dezelfde foute interpretatie gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp, kreeg Kale Poes een NAP van 3 dagen omdat de aanvallen 3 dagen liepen vanaf TheUlimateFighter en is men nu boos dat Kale eerder aanviel binnen de NAP, waar geeneens overleg mee is gepleegd, hier 3 dagen NAP alsjeblieft? Dus de zelf bedachte 'NAP', die geen eens een NAP was, word gezien als de wet. Beetje krom. Stel ik ga .Deathstroke aanvallen en zeg dat ie 3 dagen NAP heeft want dan komen mijn aanvallen binnen, dan ga ik vervolgens huilen als zijn scouts eerder aankomen dan die 3 dagen. Nee, ik kan er niet bij die logica.

Wat lul jij er nu opeens omheen. Het lijkt me vrij duidelijk waar het hier om gaat. Ik heb zojuist bewezen dat Seau. 300 clears op WAO heeft gesmeten vanuit het account Kale Poes

Wij draaide VV vanaf Vitae uit volle monde verkondigde het hele account plat te kata'en en ze hier nog steeds geen geldige reden voor hebben gegeven.

Dit lullige argument is dus niet de enige drijfveer voor Seau. om een account voor een stabber te beheren. Er werd gebruik gemaakt van het account Kalepoes om WAO in de rug aan te kunnen vallen. Het lijkt me verder niet dat ik hoef uit te leggen, aan een stel mensen die zichzelf hoog hebben zitten, dat dit laag spel is en je een stabber steunt tegen de gestabte partij. Ik ben wel benieuwd waarom er voor werd gekozen een stabber op een directe manier zo te helpen en wat dit betekend voor de geloofwaardigheid van alle Seau'ers die dit ontkennen en huilen: 'Wij wisten hier niets van af.'
 
Reactiescore
768
Ik startte met Erik en Kris, Kris vertrok relatief snel, Niek werd actiever en ik vertrok voor de zomer. Perry stapte toen ergens over en langzaamaan werd Erik minder actief in oktober ergens. Eind oktober ben ik weer neergestreken op het account.

Even een lesje 'account iChronic' :p

Aha dan heb ik jou niet meer meegemaakt. Dat is maar beter ook (voor jou dan XD). Echt een opstoker eerst klas :(. Vraag maar aan Patricia :O
 

DeletedUser76272

Guest
wauw Perry :p. Woordgrapje :p?

Mijn grappen zijn meestal iets leuker (A).

Hmm het is ook alweer een tijdje geleden xD. Ik herinner me Niek, Erik en Perry op Ichronic xD. Sorry Andre (skype ff gechecked), maar nu zegt me iets dat Perry toen overgestapt was naar DoI. Dit klopt wss niet he xD? apologize xD

Henry heeft me wel proberen over te halen met enkele tepelpics, maar mocht niet baten.

Perry stapte toen ergens over en langzaamaan werd Erik minder actief in oktober ergens. Eind

Erik heb ik na de zomervakantie niet meer gezien :D
 

DeletedUser75826

Guest
Dus hieruit kan ik concluderen dat jullie toegeven VV hebben gedraaid van een stabber? Dan hebben jullie helemaal geen recht van spreken omtrend Vitae.

Ik wil ook wel doorgaan over Dante, maar dat vergelijk ik maar met Gaeten & Danny, hoewel Danny niet toegegeven heeft en bewijs matig is. Maar voor de duidelijkheid. Dus alle 3 de 'grote' stammen de fout in gegaan. Waarom beginnen jullie er dan over in het andere topic? Volgens Roald zijn redenatie, als ik zeg Dante. Is het wel duidelijk, nietwaar?
 

DeletedUser76151

Guest
Mij werd gezegd dat de nap 10/12 gedaan is, jullie weten zelf ook wel dat dit niet de bedoeling was om die te schenden. Trigger viel ook al 10/12 aan dus zij hadden dezelfde foute interpretatie gemaakt.

Voor de 3e keer, Ik ben ook niet boos dat er eerder is aangevallen. Dat kon je immers ook niet weten. Gaat me meer om het principe dat er VV is gedaan van een stabber. Maargoed, uiteindelijk is dat ook goed afgelopen, zag dat je er na de middag wel klaar mee was met dat deffen :p
 

DeletedUser76151

Guest
NAP = Niet aanval pact. Stop gewoon het een NAP te noemen, er is gewoon per direct aangevallen. De aanvallen van TUF liepen 3 dagen. Dat is geen NAP, dat is niks. Maak er dan ook niet iets van wat het ook niet is.

Er was toch zeker een NAP, Trigger had meteen kunnen sturen wat niet gebeurd is..
 
Reactiescore
3.583
En dan vragen sommige zich af waarom niemand WAO serieus neemt. :D

Dit topic is bijna hetzelfde als het topic van jouw hond enkel worden er hier wel correcte punten aangehaald. Dus indirect noem je jouw eigen stam niet serieus.

Over die CF heb ik geen weet. Even ingaande op Aftersky, sinds wanneer maakt het schenden van een katapultafspraak iemand een stabber? :eek: Verder hoef ik eigenlijk maar één woord te reppen om de mond te snoeren, Gaetan, nietwaar? :eek:

Aftersky verbrak bewust een kata afspraak en nog zoveel anderen afspraken die hij bij mij heeft gemaakt. Dat maakt je een stabber ja.
Gaeten is aangenomen toen zijn stabs bij ons niet bekend waren en is nadien daarvoor gekickt geweest zodra het ww was veranderd dat je hem aanhaalt als voorbeeld is dan niet correct tenzij jullie Dante ook gaan kicken?

Je lijk wel verliefd op me! Ik vraag me af of je geen poster van me hebt hangen in je kanmertje, zou me niks verbazen. Wij hebben op Kale Poes VV gedraaid, omdat Vitae geen geldige reden had om Kale Poes te kata'en, Actie --> Reactie. Seau zag toekomst in een mogelijke BG met NoP, maar de officiele BG stond er nog niet. Wat is daar trouwens mis mee, mag Seau. geen BG hebben? Dante heeft kata-afspraken geschonden, kan je dat even bewijzen?

Dus Benji verklaarde tegen mij dat hij stacks tegen Trigger bullet gemaakt heeft (kan ik bewijzen) en dat Seau een aanval gedaan heeft op Spartacus. De gesprekken dat Benji dit gepland heeft waren ook aantoonbaar in Annebelle zijn linkje van de NoP stamchat. Dus jullie hebben de vv gedaan van een stabber en volgens jouw met de reden om Vitae tegen te werken maar vervolgens is het misbruikt geweest tegen WAO? Dan mag je wel spreken van een wanbeleid dat een leiding dit tolereert toont van weinig klasse.

Ondanks alles, die NAP was totaal niets waard, want het was een Niet Aankomst Pact, bij een Niet Aanvals Pact wordt er niet aangevallen, wat hier niet het geval was.

Voor zover ik weet is er absoluut geen actie ondernomen om de vv van KP te krijgen, maar kwam hij met de vraag of wij niet wilden vv'en. Als je als stam een account krijgt toegeschoven, wordt die gewoon aangenomen. Jullie kunnen er allemaal ethische praatjes bij houden, maar ik denk dat elke stam op w42 de vv gewoon zou gebruiken om er tenminste nog iets op te doen, zie ik oprecht het probleem niet van. Hele zaakje rond KP stonk en stinkt nog na, dat is natuurlijk ook meegenomen in het besluit.

Als een stabber zijn vv komt aanbieden (en hier is weet van) dan verplicht ik iedereen van WAO deze niet aan te nemen. Sterker nog als de IG situatie het toelaat zou ik net als Vitae mee katapulteren ook al ligt het account niet naast ons.
De NAP was wel degelijk iets waar wij konden makkelijk een blitz doen waarbij het account nog 10x zo snel zou gevallen zijn aangezien zijn def elders stond.

Dus hieruit kan ik concluderen dat jullie toegeven VV hebben gedraaid van een stabber? Dan hebben jullie helemaal geen recht van spreken omtrend Vitae.

Ik wil ook wel doorgaan over Dante, maar dat vergelijk ik maar met Gaeten & Danny, hoewel Danny niet toegegeven heeft en bewijs matig is. Maar voor de duidelijkheid. Dus alle 3 de 'grote' stammen de fout in gegaan. Waarom beginnen jullie er dan over in het andere topic? Volgens Roald zijn redenatie, als ik zeg Dante. Is het wel duidelijk, nietwaar?

Gaeten is gekickt voor zijn daden en Dante niet wel een groot verschil.
 
Reactiescore
7.940
Gaetan verprak constant de katas afspraken met 100den aanvallen per keer, waar Dante het met 5 aanvallen in totaliteit heeft gedaan. Fout? Ja, maar niet te vergelijken met Gaetan. Dat heb ik je ook op Skype gemeld.
 
Bovenaan