Het Seau. WanBeleid.

DeletedUser75826

Guest
Gaetan verprak constant de katas afspraken met 100den aanvallen per keer, waar Dante het met 5 aanvallen in totaliteit heeft gedaan. Fout? Ja, maar niet te vergelijken met Gaetan. Dat heb ik je ook op Skype gemeld.

Zoals Jannes al zei, hiervoor is Gaeten gekickt. Dante speelt er echter nog.
 
Reactiescore
3.583
Gaetan verprak constant de katas afspraken met 100den aanvallen per keer, waar Dante het met 5 aanvallen in totaliteit heeft gedaan. Fout? Ja, maar niet te vergelijken met Gaetan. Dat heb ik je ook op Skype gemeld.

Als je had gelezen wat ik zonet zei, of had je het forum in de gaten gehouden dan had je geweten dat hij nog veel meer afspraken verbroken heeft met mij/WAO. Vervolgens net voor die meedeelde dat hij niet meer wou samenwerken omdat zijn co's dat al lang vroegen, stelde hij nog even de vraag wat de toekomstplannen waren van WAO ect ect ect nog even zoveel mogelijk info verzamelen om dan over te lopen naar de vijand. Niet te vergeten dat hij nog aanhaalde dat Casimodo niet meteen aanvallen moes verwachten maar 1-2 dagen later begon het slopen met katapulten al. Mijn respect voor Dante is er niet meer en dat jullie zo'n zielig figuur hebben aangenomen die wel degelijke afspraken niet is nagekomen meermaals toont gewoon aan dat de titel van dit topic wel enige waarheid treft.
 

DeletedUser75826

Guest
Dat klopt. Daar geef ik ook antwoord op lijkt me.

Hierdoor kan je spreken van een wanbeleid, haten op ons vanwege Gaeten, haten op Vitae vanwege Danny/Annabelle. Maar niet haten op Dante? Sterker nog hem zelfs aannemen.

Ookal bewijst 1 foute gebeurtenis geen wanbeleid. Maar ik kan er nu dus al zeker 2 noemen, die ook zijn toegegeven.
 

DeletedUser

Guest
Steven en geheel Seau. ontwijken de bewijzen van de aanval vanuit KP en gaan verder op dingen waar ze geen direct gezichtverlies leiden. Ik heb sterk het gevoel dat WAO-leden hier 'gemiket' worden. Topic kan dus wel gesloten worden, want je kan geen discussie voeren met een partij die doelbewust over dingen heen leest en snel over bewijslast heen tikt. Ik krijg steeds meer sympathie voor Vitae'ers nu. Hoe houdt Vitae het vol steeds weer hetzelfde verhaal te doen, terwijl je weet dat je tegen een muur praat? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Gaetan verprak constant de katas afspraken met 100den aanvallen per keer, waar Dante het met 5 aanvallen in totaliteit heeft gedaan. Fout? Ja, maar niet te vergelijken met Gaetan. Dat heb ik je ook op Skype gemeld.

Gaat het over de mate waarin een stab is uitgevoerd of hebben we het over de stabbers zelf? Geen idee wie de mensen zijn waar de discussie over gaat maar een stab blijft een stab. Één ding stelen van een supermarkt of honderd.. Allebei even fout.
 

DeletedUser3435

Guest
Steven en geheel Seau. ontwijken de bewijzen van de aanval vanuit KP en gaan verder op dingen waar ze geen direct gezichtverlies leiden. Ik heb sterk het gevoel dat WAO-leden hier 'gemiket' worden. Topic kan dus wel gesloten worden, want je kan geen discussie voeren met een partij die doelbewust over dingen heen leest en snel over bewijslast heen tikt. Ik krijg steeds meer sympathie voor Vitae'ers nu. Hoe houdt Vitae het vol steeds weer hetzelfde verhaal te doen, terwijl je weet dat je tegen een muur praat? :eek:
De aanval vanuit KP? Wat heeft Seau daarmee te maken? Dit hele topic is ten eerste opgesteld door iemand die 0,0 geloofwaardigheid heeft en ten tweede worden er eigenlijk alleen maar vragen gesteld. Ik denk dat voornamelijk veel Seau'ers niet reageren omdat je de discussiepartners niet serieus kunt nemen hier.

Op Vetrix zijn posts wordt zo goed als altijd gereageerd, ook al vind ik dat hij de laatste tijd minder post. Dat niemand de moeite wilt doen om in discussie te gaan met een Ennioo, Jokersbrain.. Can't blame them, snapt Vitar overigens ook wel. Bovendien ben jij de laatste die over andere hun postkwaliteiten moet oordelen. :D
 

DeletedUser

Guest
De aanval vanuit KP? Wat heeft Seau daarmee te maken? Dit hele topic is ten eerste opgesteld door iemand die 0,0 geloofwaardigheid heeft en ten tweede worden er eigenlijk alleen maar vragen gesteld. Ik denk dat voornamelijk veel Seau'ers niet reageren omdat je de discussiepartners niet serieus kunt nemen hier.

Op Vetrix zijn posts wordt zo goed als altijd gereageerd, ook al vind ik dat hij de laatste tijd minder post. Dat niemand de moeite wilt doen om in discussie te gaan met een Ennioo, Jokersbrain.. Can't blame them, snapt Vitar overigens ook wel. Bovendien ben jij de laatste die over andere hun postkwaliteiten moet oordelen. :D

Mag ik dan vragen waarom jullie Mike hebben aangesteld om het topic 'Het Vitae WanBeleid.' te maken, of was dit zijn eigen initiatief? Want als iemand 0,0 geloofwaardigheid heeft en bovenaan staat in het verhalen verzinnen dan is het Mike wel.
 

DeletedUser51467

Guest
Ja is hier meer waarheid in te vinden dan in het topic van Mike? Doe dan ook even de moeite om in ieder geval één van zijn inmiddels 6 punten te winnen. Ik zal voor het gemak de impact grootte van de actie even buiten beschouwing laten. Als je je niet wilt mengen in dit topic, en er niet achter staat had je beter niet een spottende en ook bevestigende post moeten maken als: ''Het bevat meer inhoud en waarheid dan de post van Mike''. Het moge duidelijk zijn dat er van inhoud geen sprake is. Van waarheid misschien wel, maar je wilt je niet mengen in de discussie en dus ook niet één punt van waarheid proberen te winnen? Ik denk eerder dat je even een ''net goed'' gevoel kreeg en er nu al spijt van hebt. De discussie met Ennioo ga ik niet aan, de reden ga ik quoten :D

''It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.'' -- Vetrix 20 augustus 2015, 21:25

Er staan gewoon waarheden in de post zoals NoP, de vv van Kale Poes, AfterSky. Ik vind het echter nutteloos om daar verder over door te drammen. Het is allemaal in andere topics ook aan bod gekomen volgens mij net zoals dat bij de zaken in het topic Vitae Wanbeleid het geval is. Dit topic toont gewoon aan dat het topic Vitae Wanbeleid ook echt op niets trekt. Hier staan weliswaar geen loze beschuldigingen in, doordat het allemaal in een vraagstelling is geplaatst in tegenstelling tot het topic Vitae Wanbeleid. Je zegt zelf dat er van waarheid sprake is, van inhoud zogezegd niet. Ja wat is inhoud, ik vind nu niet dat er echt veel posts op het AF inhoud hebben. Dus ok, dit topic heeft ook geen inhoud. Snap niet wat je bedoelt met het "net goed" gevoel eigenlijk. Haha wist zelf niet dat ik ooit die quote op het AF heb gebruikt, sowieso wel eens in de stamchat dat weet ik nog, maar nooit geweten dat ik het op het AF heb vermeld :D

Je lijk wel verliefd op me! Ik vraag me af of je geen poster van me hebt hangen in je kanmertje, zou me niks verbazen. Wij hebben op Kale Poes VV gedraaid, omdat Vitae geen geldige reden had om Kale Poes te kata'en, Actie --> Reactie. Seau zag toekomst in een mogelijke BG met NoP, maar de officiele BG stond er nog niet. Wat is daar trouwens mis mee, mag Seau. geen BG hebben? Dante heeft kata-afspraken geschonden, kan je dat even bewijzen?

Haha Mike, toch altijd lachen als je een post schrijft op het AF. Jammer dat ik de leeftijd van posters in kamer ophangen ben ontgroeid, anders zou je sowieso een plaatsje krijgen in mijn kamer. Dus Seau. doet de vv van een stabber, bg met NoP is geen probleem en die bewijzen heeft Jokersbrain volgens mij al op het AF geplaatst. Dus over die vv en dat over Aftersky is er wel degelijk een geurtje aan, maar dat is al behandeld in andere topics dus zelf vind ik dit topic ook compleet nutteloos.
 

DeletedUser3435

Guest
Mag ik dan vragen waarom jullie Mike hebben aangesteld om het topic 'Het Vitae WanBeleid.' te maken, of was dit zijn eigen initiatief? Want als iemand 0,0 geloofwaardigheid heeft en bovenaan staat in het verhalen verzinnen dan is het Mike wel.
Niemand heeft Mike aangesteld.. Bovendien heeft Vitae op dit moment sowieso wel een discutabeler beleid gevoerd dan Seau. Ik ben op dit moment zowat bewijs aan het verzamelen, nog een paar dingetjes en ik kan een post plaatsen op het AF wat gewoon niet te weerleggen is.. Alles op zijn tijd, op dit moment amuseer ik me harder met Vitae te kloten IG.
 

DeletedUser75826

Guest
Niemand heeft Mike aangesteld.. Bovendien heeft Vitae op dit moment sowieso wel een discutabeler beleid gevoerd dan Seau. Ik ben op dit moment zowat bewijs aan het verzamelen, nog een paar dingetjes en ik kan een post plaatsen op het AF wat gewoon niet te weerleggen is.. Alles op zijn tijd, op dit moment amuseer ik me harder met Vitae te kloten IG.

Ik ben ook door niemand aangesteld. Heb het zelf gedaan, uit mijn naam en niet uit een andere naam.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik ben ook door niemand aangesteld. Heb het zelf gedaan, uit mijn naam en niet uit een andere naam.
Ja.. Heel sterk punt hoor. :D :D Denk niet dat dit een goed/boeiend topic wordt als jij de basis legt, misschien wel als iemand anders het doet.
 

DeletedUser51467

Guest
Niemand heeft Mike aangesteld.. Bovendien heeft Vitae op dit moment sowieso wel een discutabeler beleid gevoerd dan Seau. Ik ben op dit moment zowat bewijs aan het verzamelen, nog een paar dingetjes en ik kan een post plaatsen op het AF wat gewoon niet te weerleggen is.. Alles op zijn tijd, op dit moment amuseer ik me harder met Vitae te kloten IG.

Elk zijn pleziertjes natuurlijk :D Misschien wel een idee om die post op het AF niet in een nieuw topic te plaatsen, tenzij je een even grote flater als Mike wilt begaan.
 

DeletedUser3435

Guest
Elk zijn pleziertjes natuurlijk :D Misschien wel een idee om die post op het AF niet in een nieuw topic te plaatsen, tenzij je een even grote flater als Mike wilt begaan.
Ik ben perfect in staat om zelf mijn beslissingen te maken op dit AF Vetrix, ik zit hier al wel een tijdje te posten, toch bedankt voor je nuttige bijdrage.
 

DeletedUser75826

Guest
Ja.. Heel sterk punt hoor. :D :D Denk niet dat dit een goed/boeiend topic wordt als jij de basis legt, misschien wel als iemand anders het doet.

Als ik wil maak in een sterk beginpost. Maar ik maak hiermee mijn punt duidelijk, het is misschien kort door de bocht. maar het zijn geen verzonnen dingen. Sterker nog 2 van de feiten zijn al bewezen en toegegeven en eentje is weerlegd, die ik ook netjes verwijderd heb.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Aftersky verbrak bewust een kata afspraak en nog zoveel anderen afspraken die hij bij mij heeft gemaakt. Dat maakt je een stabber ja.

Het breken van een katapultafspraak maakt je geen stabber. Als wij een afspraak maken elkaar niet te online checken en ik doe het toch, ben ik dus een stabber in jouw opinie. Ooit gehoord van contractbreuk, ookwel een officiele afspraak breken? :eek: Stabben komt van backstabben, dat is heel iets anders. Maar goed tegenwoordig stigmatiseren we alle discutabele acties al tot 'stabs'.

Er staan gewoon waarheden in de post zoals NoP, de vv van Kale Poes, AfterSky. Ik vind het echter nutteloos om daar verder over door te drammen. Het is allemaal in andere topics ook aan bod gekomen volgens mij net zoals dat bij de zaken in het topic Vitae Wanbeleid het geval is. Dit topic toont gewoon aan dat het topic Vitae Wanbeleid ook echt op niets trekt. Hier staan weliswaar geen loze beschuldigingen in, doordat het allemaal in een vraagstelling is geplaatst in tegenstelling tot het topic Vitae Wanbeleid. Je zegt zelf dat er van waarheid sprake is, van inhoud zogezegd niet. Ja wat is inhoud, ik vind nu niet dat er echt veel posts op het AF inhoud hebben. Dus ok, dit topic heeft ook geen inhoud. Snap niet wat je bedoelt met het "net goed" gevoel eigenlijk. Haha wist zelf niet dat ik ooit die quote op het AF heb gebruikt, sowieso wel eens in de stamchat dat weet ik nog, maar nooit geweten dat ik het op het AF heb vermeld :D

Geweldig, het is waar dat NoP zou moeten ontstaan. Maar waarom duidt dat op een wanbeleid? :eek: De vv van Kale Poes, waarom is dat een argument dat een wanbeleid indiceert? Waarom is Aftersky ineens zwak terwijl Vitae een Annabelle rekruteerd en dat is wel geheel clean. Ergste is dat wij de speler enkel nieuw onderdak hebben geboden, niet een account met de zoveel miljoen punten hebben gerekruteerd. :rolleyes:

Ik hoef je toch niet het verschil tussen een inhoudelijke post en een vragenlijst zonder onderbouwing uit te leggen nietwaar? Het maakt mij geen zak uit of Mikes zijn argumenten in het Vitae wanbeleid topic ergens op trekken, zijn argumenten waren onderbouwd. Die van Enniioo niet.

Dat beide topics nergens op trekken en slechts een aanzet tot discussie zijn, daar kan ik mee inkomen. Maar dit topic is wel vele keren beroerder dan het Vitae beleid topic. De beschuldigingen zijn voorzichtiger maar totaal ongefundeerd.

Oh die quote is niet van het publiekelijke forum hoor :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
Als ik wil maak in een sterk beginpost. Maar ik maak hiermee mijn punt duidelijk, het is misschien kort door de bocht. maar het zijn geen verzonnen dingen. Sterker nog 2 van de feiten zijn al bewezen en toegegeven en eentje is weerlegd, die ik ook netjes verwijderd heb.
Daar twijfel ik heel sterk aan of je dat kan, dan nog gaat je reputatie en geloofwaardigheid die post naar beneden halen. Bovendien is het bewezen dat Seau. de VV heeft gehad van KP ja, doordat ik en andere het zelf gewoon hebben gezegd op het moment zelf.

Het punt is dat niemand wou deffen en dus uiteindelijk niemand heeft zitten VV'en tegen WAO of zelfs Vitae die als aasgieren aankwamen. Het boeit echt niemand, Vitae of WAO zou volgens mij de kans zelfs wel beter benutten om Seau. een blok te zetten bij het edelen. Dat KP een stabber was heeft daar niks met te maken, hang niet zo de moraalridder uit. Anders moet je ook even gaan huilen over Jolien20 en al de rimspelers die Vitae via Vv zit te inviten in de stam..
 

DeletedUser75826

Guest
Daar twijfel ik heel sterk aan of je dat kan, dan nog gaat je reputatie en geloofwaardigheid die post naar beneden halen. Bovendien is het bewezen dat Seau. de VV heeft gehad van KP ja, doordat ik en andere het zelf gewoon hebben gezegd op het moment zelf.

Het punt is dat niemand wou deffen en dus uiteindelijk niemand heeft zitten VV'en tegen WAO of zelfs Vitae die als aasgieren aankwamen. Het boeit echt niemand, Vitae of WAO zou volgens mij de kans zelfs wel beter benutten om Seau. een blok te zetten bij het edelen. Dat KP een stabber was heeft daar niks met te maken, hang niet zo de moraalridder uit. Anders moet je ook even gaan huilen over Jolien20 en al de rimspelers die Vitae via Vv zit te inviten in de stam..

Je weet niet of wij hetzelfde hadden gedaan, dus dat is een zwak argument. Hieruit blijkt dat jullie dus minstens net zo erg zijn als Vitae, als jullie beschuldigingen kloppen dat is ook nog maar de vraag. Dus waarom doen jullie dan zo als 'moraalridders' zoals jij het noemt in het andere topic? Een stabber vv'en is immers niet netjes.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ja zijn wij minstens zo erg als Vitae? Prima. Grote verschil is dat Seau nooit beweerd heeft een strak specifiek beleid te voeren. In tegenstelling tot Vitae wat juist graag met haar principes en beleid te koop loopt :')
 

DeletedUser3435

Guest
Je weet niet of wij hetzelfde hadden gedaan, dus dat is een zwak argument. Hieruit blijkt dat jullie dus minstens net zo erg zijn als Vitae, als jullie beschuldigingen kloppen dat is ook nog maar de vraag. Dus waarom doen jullie dan zo als 'moraalridders' zoals jij het noemt in het andere topic? Een stabber vv'en is immers niet netjes.
Nee dat is een assumptie, ik bedoel dus dat als ik toen meer tijd had gehad dat ik het beter benut had. Hoezo maakt ons dat net zo erg als Vitae? Omdat wij jullie makkelijke dorpen ontzeggen? Gezien zowel WAO als Vitae alles gebruiken wat ze kunnen (kleine spelers, NAP's met kleine spelers, ...) lijkt het mij dat het geoorloofd is. Voor ons is het gewoon een derde waarmee wij Vitae en WAOhet moeilijk kunnen maken. Zoals ik overlaatst al zei, ik kloot Vitae veel harder terug dan dat ze mij kloten met van een Jolien een deff buffer te maken.
 
Bovenaan