De aanval vanuit KP? Wat heeft Seau daarmee te maken?
Dit hele topic is ten eerste opgesteld door iemand die 0,0 geloofwaardigheid heeft en ten tweede worden er eigenlijk alleen maar vragen gesteld. Ik denk dat voornamelijk veel Seau'ers niet reageren omdat je de discussiepartners niet serieus kunt nemen hier.
Op Vetrix zijn posts wordt zo goed als altijd gereageerd, ook al vind ik dat hij de laatste tijd minder post. Dat niemand de moeite wilt doen om in discussie te gaan met een Ennioo, Jokersbrain.. Can't blame them, snapt Vitar overigens ook wel. Bovendien ben jij de laatste die over andere hun postkwaliteiten moet oordelen.