Het einde van w30? even een dankwoordje

DeletedUser69437

Guest
Zo zijn er ook zoveel dingen in ODA die je kan aanhalen, ;)

- Highlander die maar 2x per week inlogt, vaak op geel staat.
- De onderbemanning die er al maanden is op Nyx, waardoor jullie een stop van Ian moesten faken
- Tobias die na 7 dagen onder aanval gelegen te hebben geen zin meer had.

Huh :confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Yoo ik speel W30 al van af de eerste dag. Wil eff zeggen dat ik het jammer vind om zo te verliezen en het te eindigen. Ik zat nog te hopen op de tijd dat er massa's met meer dan 10000 inc zouden komen maar dat ga ik dus nooit mee maken.

Was leuk in de chats etc dus hoop dat die nog blijven. :D

Maar als ik +/- was had ik dat geheim gewoon in een BB dorp gezet.

Veel plezier nog op Tw ik ga in ieder geval geen groot account meer runnen door dit teveel tijd voor niks. :*
 

DeletedUser73336

Guest
" Stabbosites heeft alle geheimen bemachtigd en wint in: 40:28:43 » Meer informatie "

Hoe kinderachtig kun je zijn...
 

DeletedUser44216

Guest
Als opposite van mr. tobias, 'stabias' maakt. Maak ik van opposites 'stabbosites'. Gewoon omdat het beide net zo kansloos is..
 

DeletedUser71801

Guest
Niemand anders op Ildraco na kon bij het geheim, daarnaast heb ik het geheim enkel uit vraag gepakt uiteindelijk, ik had namelijk al ver voordat dit zich allemaal voor deed aangekondigd te gaan stoppen. Eerst bij de mensen die ik echt goed heb leren kennen alvorens dat jullie laatste massa plaats vond op ons account, en uiteindelijk heb ik het ook aan de stam medegedeeld op 16 April.

Verder wil ik jullie enorm veel succes wensen met al jullie verwijten en dergelijke, en ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, ik heb al tijden betere dingen te doen en speelde al langer met tegenzin op deze wereld. Noem jullie zelf de winnaars van W30 mensen uit ODA, noem het zoals jullie het willen maar houd wel in je achterhoofd dat jullie gebruik hebben gemaakt van farmbots en ip changers om eerder op een account te kunnen, jullie winst dus net zo goed als dat jullie nu roepen over onze winst niet eerlijk zou zijn.

Het enige wat ik eigenlijk over de huidige situatie op W30 kan zeggen is dat het een bevrijding is, een bevrijding voor mij en voor velen aangezien er enorm veel mensen wilde stoppen.

#Edit: Wat mij betreft vertellen jullie aan iedereen wat voor grote stabber ik wel niet zou zijn, dat zal me allemaal een worst wezen, ik heb getwijfeld om mijn account op delete te zetten toen ik aankondigde te stoppen, heb nog even door gespeeld voor de stam en uiteindelijk gedaan wat zoveel mensen op W30 wilde, de wereld beëindigen, zoals zij ook aan mij gevraagd hebben. Je kan nooit iedereen tevreden stellen.

Verders heb ik een mooie tijd gehad op deze wereld en tegelijkertijd enorm veel meegemaakt. Iedereen, bedankt voor deze mooie tijd hier, enkel is er een tijd van komen en gaan.



Interessant verhaal meganoob.

Noire heeft vanaf dag 1 gebruik gemaakt van zijn geweldige farmbot, want je gaat mij niet vertellen dat je voor de lol een half miljard grondstoffen gaat farmen 150 dagen aan een stuk.

237x Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 27.04.2014 (621.519.779 grondstoffen)
 

DeletedUser71801

Guest
Ik heb echt geen idee waar het hersenspinsel van ODA vandaag komt dat ze beter waren en zouden winnen? Zoals ik al in het andere topic zei, we staan 700(!!!) dorpen voor en komen nog van een achterstand ook. Dan nog de kwantitatieve overmacht van ODA meegenomen zijn jullie de gehele oorlog veel minder gebleken dan +/-. Dit zal dan ook zo blijven aangezien jullie niet aan ons kunnen en zouden kunnen gaan tippen.

Mooi man, lekker punten binnen slepen. Denk dat het uiteindelijk toch hier om draait:

Verslagen tegenstanders (Stammen)
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Stamnaam Verslagen
1 Organised destructive army 2.100,09 Mil.

Laters Ubernoob
 
Reactiescore
255
Interessant verhaal meganoob.

Noire heeft vanaf dag 1 gebruik gemaakt van zijn geweldige farmbot, want je gaat mij niet vertellen dat je voor de lol een half miljard grondstoffen gaat farmen 150 dagen aan een stuk.

237x Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 27.04.2014 (621.519.779 grondstoffen)

Neuh, is geen bot.
 

DeletedUser

Guest
http://nl.twstats.com/nl30/index.php?page=player&mode=conquers&id=215026

image.php


lol ja de verliezen waren gestopt :p
haal die plaat eens voor je kop weg pim

Had ipv waren, zouden aanvankelijk zijn gestopt moeten zijn. Sorry voor mij onjuist gekozen woorden.

Mooi man, lekker punten binnen slepen. Denk dat het uiteindelijk toch hier om draait:

Verslagen tegenstanders (Stammen)
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Stamnaam Verslagen
1 Organised destructive army 2.100,09 Mil.

Laters Ubernoob

Hahaha ja idd! Nee gaat er niet om dat +/- iedere vijand onder de voet heeft gelopen, zonder dat het ook maar uitmaakte hoe groot de overmacht was. En dat +/- nu ook weer ondanks de kwantitatieve overmacht van ODA 700 dorpen maar liefst in de + staat.

stammenoorlogen ranglijst:

Rang Stamnaam Punten Dorpen gewonnen Verloren dorpen Verhouding Verslagen tegenstanders (aanv.) Verslagen tegenstanders (verd.)
1 +/+ 54.197.023 5.990 2.831 2.1 1.071.296.996 2.356.255.442
2 ODA 39.939.413 4.591 3.226 1.4 1.045.080.837 1.927.646.314


Ik heb trouwens geen idee wie jij bent, je zal wel veel bereikt hebben hier als ik je uitspraken zo zie. Was leuk je ook een keer hier onzin uit te hebben zien kramen, maar ga nu maar weer gewoon lekker met je noob vriendjes 'wie stackt het hardst' spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heel ODA stond hard gestacked natuurlijk:rolleyes:

Nee viel tot mijn verbazing bij timmethy erg mee, vond dat wel leuk! Was natuurlijk wel weer leuk om te zien dat zodra er verliezen waren er weer stacks van 15 deff pré werden opgetrokken.
 
Reactiescore
86
Mijn skype staat roodgloeiend en iedereen wil weten wat er aan de hand is. 1 ding is mij al gauw opgevallen, niemand van ODA weet precies wat de afspraak is en ik heb zodoende al een heleboel verschillende versies van de afspraak ontvangen. Get your facts straigt of kom hier niet zielig doen.

+/- heeft geen enkele afspraak verbroken.
 

DeletedUser67517

Guest
Mijn skype staat roodgloeiend en iedereen wil weten wat er aan de hand is. 1 ding is mij al gauw opgevallen, niemand van ODA weet precies wat de afspraak is en ik heb zodoende al een heleboel verschillende versies van de afspraak ontvangen. Get your facts straigt of kom hier niet zielig doen.

+/- heeft geen enkele afspraak verbroken.


+/+ heeft enkel haar principes laten vallen als een baksteen, oneervol gewonnen dus.
 

DeletedUser67517

Guest
Hoe kunnen we principes laten vallen als we niks hebben gedaan wat tegen onze principes indruist:)?

Als ik heel erg gemotiveerd was, had ik vast wel een quotje van je kunnen vinden over het winnen van een wereld dmv geheimen.
Het hoort niet in het heetst van de strijd, dat is met iemand vechten, hem neersteken en wegrennen
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Als ik heel erg gemotiveerd was, had ik vast wel een quotje van je kunnen vinden over het winnen van een wereld dmv geheimen.
Het hoort niet in het heetst van de strijd, dat is met iemand vechten, hem neersteken en wegrennen

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

Je kijkt teveel films. Leven is hard.
 
Bovenaan